Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:35

Dat ik iedere keer als ik met mijn moeder naar het ziekenhuis ben geweest krom loop van de rugpijn :(:)
Ze zit in een rolstoel van het ziekenhuis en is niet een van de lichtste maar kan mijn zus niet overal voor op laten draaien :n

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:36

Anke98 schreef:
Rommelkamer klinkt alsof het wat aandacht kan gebruiken :')

Ja anderzijds, het heet niet voor niets een rommerkamer _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:36

Anke98 schreef:
Rommelkamer klinkt alsof het wat aandacht kan gebruiken :')

Ehm dat is 1 ontplofte zooi haha

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:58

Ik heb twintig minuten lang geoefend met in parkeren, en ik kan het gewoon echt niet :'). Nu heeft mijn moeder wel een hele grote en brede auto. Rijden gaat perfect maar ugh dat parkeren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:05

Lestrange01 schreef:
Ik heb twintig minuten lang geoefend met in parkeren, en ik kan het gewoon echt niet :'). Nu heeft mijn moeder wel een hele grote en brede auto. Rijden gaat perfect maar ugh dat parkeren..

Komt vanzelf goed. Ik kon het eerst ook echt niet. Vooruit, achteruit kon ik niet. Gaat nu heel makkelijk hahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:11

Ik wacht op een pakket maar ik wil intussen andere dingen doen maar dat kan niet. Moet dan sowieso mijn noice canceling headset op want mag geen herrie maken maar als ik hem op zet hoor ik de pakket dienst niet :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:16

Aan het feit dat onze opleiding echt te achterlijk voor woorden is. Wij moeten een toets maken en ik heb dus even de slagingspercentages opgezocht. Van de vorige 4 toetsen is het slagingspercentage tussen de 5 en 10%. Dat kan toch niet?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:40

Lestrange01 schreef:

Ik heb nu zo'n 7 jaar mijn rijbewijs, en ik kan nog steeds niet inparkeren. Zet liever mijn auto 10 minuten verderop dan dat ik moet inparkeren :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:57

Haha ik ook, kan ook slecht file parkeren dus doe dat alleen als ik zat ruimte heb en anders gooi ik m er overal vooruit in, jammer dan. Loop ik wel een stukkie.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:05

Nou het lukte wel met mijn rijles auto, maar met die van me moeder echt echt echt niet :+

Vooruit niet, achteruit niet en file parkeren ga ik niet eens wagen met dat ding. Ga maandag voor het eerst ergens zelf naartoe rijden, gelukkig is het een rustige parkeerplaats en moet ik er om 11:30 zijn dus dan is het niet zo erg als ik wat scheef sta

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:27

Er word op onze parkeerplaats bij het gebouw veel illegaal geparkeerd. Het terrein is afgesloten met slagboom en alleen bewoners mogen parkeren. Ieder zn eigen plek. Het komt dagelijks voor dat er autos staan op zijstukjes, wat al niet de bedoeling is en heel irritant om doorheen te navigeren. Nu staat er potverdikkie een auto op mijn plek! En dan bel je voor de zoveelste x naar de verhuurder erover, zeggen ze dat je de politie maar moet bellen want zij kunnen niks. Het is hun terrein. Ik ben echt zo boos.

het ergste vind ik nog dat ik nu illegaal sta terwijl ik mensen haat die illegaal parkeren

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:30

Princess_ schreef:
Er word op onze parkeerplaats bij het gebouw veel illegaal geparkeerd. Het terrein is afgesloten met slagboom en alleen bewoners mogen parkeren. Ieder zn eigen plek. Het komt dagelijks voor dat er autos staan op zijstukjes, wat al niet de bedoeling is en heel irritant om doorheen te navigeren. Nu staat er appelflap een auto op mijn plek! En dan bel je voor de zoveelste x naar de verhuurder erover, zeggen ze dat je de politie maar moet bellen want zij kunnen niks. Het is hun terrein. Ik ben echt zo boos.

Ik zou een persoonlijke parkeerboete onder de ruitenwisser pleuren, of wachten tot diegene weer terug is. Is hij nu helemaal betoeterd :=
De thuiszorg van de buren parkeerde ook met regelmaat op onze eigen parkeerplaats of in onze voortuin. Nadat mijn vriend een paar keer flink pislaaidend naar die mensen is toegegaan, is het gestopt. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:50

Princess_ schreef:
Er word op onze parkeerplaats bij het gebouw veel illegaal geparkeerd. Het terrein is afgesloten met slagboom en alleen bewoners mogen parkeren. Ieder zn eigen plek. Het komt dagelijks voor dat er autos staan op zijstukjes, wat al niet de bedoeling is en heel irritant om doorheen te navigeren. Nu staat er potverdikkie een auto op mijn plek! En dan bel je voor de zoveelste x naar de verhuurder erover, zeggen ze dat je de politie maar moet bellen want zij kunnen niks. Het is hun terrein. Ik ben echt zo boos.

het ergste vind ik nog dat ik nu illegaal sta terwijl ik mensen haat die illegaal parkeren

Een mail naar je gemeente met wat foto’s en de klacht kan vaak ook wel wonderen doen.
Ook goed het kenteken zichtbaar op de foto’s zetten.

Gefeliciteerd Marije! *\o/*

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:56

Princess is er een wegsleepregeling o.i.d.?

Misschien heel flauw, maar als er iemand op je plek staat, kun je diegene dan niet blokkeren? Ik heb zoiets 1 x gehad en heb toen mijn auto er gewoon voor gezet zodat diegene het vak niet meer uit kon. Daarna is het niet meer gebeurd.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 16:09

Er is helaas geen wegsleepregeling en de parkeerplaats is eigendom van de verhuurder, iedere bewoner huurt er verplicht een plek. Kan de auto wel blokkeren maar dan blokkeer ik ook andere mensen. Ga zo kijken of mijn plek alweer vrij is en zo niet maak ik een foto en een briefje op die auto.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 16:11

Dat mijn onderste verstandskiezen getrokken moeten worden -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 16:23

Dat het nog geen zaterdag is. Ben toe aan mijn eerste feestje sinds Corona. _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 16:39

__Sannne schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik heb nu zo'n 7 jaar mijn rijbewijs, en ik kan nog steeds niet inparkeren. Zet liever mijn auto 10 minuten verderop dan dat ik moet inparkeren :')

Hier ook een. Alleen vooruit lukt. :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:29

Debat tweede kamer en de heer Wilders... Mijn hemel... :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:08

Aan dat mijn moeder vaak seksuele getinte grapjes/opmerkingen maakt tijdens het avond eten. Misschien ben ik heel preuts maar ik kan dat zo niet hebben. Vooral als mijn zusje - die heel goed weet waar het over gaat - dan gelijk vraagt "wat betekent dat????"

Aan de andere kant van de woonkamer zie ik mijn arme broertje dan ook echt sterven van pure schaamte :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:28

Nergens aan! Ook weer eens fijn! :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:39

Talietjuh dat is lekker.

Lestrange, fijn he ouders.
Mijn schoonvader begon toen hij vergevorderde kanker had overzijn seksleven.
Echt, ik wil(de) het niet weten.

Ik ben lui en rij altijd grote auto’s. Nu een Renault Trafic.
Inparkeren gaat prima. Achteruit inparkeren is het makkelijkste voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:40

luuntje schreef:
Talietjuh dat is lekker.

Lestrange, fijn he ouders.
Mijn schoonvader begon toen hij vergevorderde kanker had overzijn seksleven.
Echt, ik wil(de) het niet weten.

Ik ben lui en rij altijd grote auto’s. Nu een Renault Trafic.
Inparkeren gaat prima. Achteruit inparkeren is het makkelijkste voor mij.

O vreselijk ja, je wilt je schoonvader daar toch niet over horen! -O-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:18

Bunq. Gewoon de hele dag niet bij je geld kunnen door een storing +:)+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:40

Dat ik helemaal blij mijn kattenren aan t bekijken ben nadat ie af is en er mensen langslopen die er commentaar op moeten hebben. Lelijk en zielig voor de poes. Nou bedankt hè, Truus.