Ze zit in een rolstoel van het ziekenhuis en is niet een van de lichtste maar kan mijn zus niet overal voor op laten draaien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik heb twintig minuten lang geoefend met in parkeren, en ik kan het gewoon echt niet. Nu heeft mijn moeder wel een hele grote en brede auto. Rijden gaat perfect maar ugh dat parkeren..
Lestrange01 schreef:Ik heb twintig minuten lang geoefend met in parkeren, en ik kan het gewoon echt niet. Nu heeft mijn moeder wel een hele grote en brede auto. Rijden gaat perfect maar ugh dat parkeren..
Princess_ schreef:Er word op onze parkeerplaats bij het gebouw veel illegaal geparkeerd. Het terrein is afgesloten met slagboom en alleen bewoners mogen parkeren. Ieder zn eigen plek. Het komt dagelijks voor dat er autos staan op zijstukjes, wat al niet de bedoeling is en heel irritant om doorheen te navigeren. Nu staat er appelflap een auto op mijn plek! En dan bel je voor de zoveelste x naar de verhuurder erover, zeggen ze dat je de politie maar moet bellen want zij kunnen niks. Het is hun terrein. Ik ben echt zo boos.
Princess_ schreef:Er word op onze parkeerplaats bij het gebouw veel illegaal geparkeerd. Het terrein is afgesloten met slagboom en alleen bewoners mogen parkeren. Ieder zn eigen plek. Het komt dagelijks voor dat er autos staan op zijstukjes, wat al niet de bedoeling is en heel irritant om doorheen te navigeren. Nu staat er potverdikkie een auto op mijn plek! En dan bel je voor de zoveelste x naar de verhuurder erover, zeggen ze dat je de politie maar moet bellen want zij kunnen niks. Het is hun terrein. Ik ben echt zo boos.
het ergste vind ik nog dat ik nu illegaal sta terwijl ik mensen haat die illegaal parkeren
__Sannne schreef:Lestrange01 schreef:Ik heb twintig minuten lang geoefend met in parkeren, en ik kan het gewoon echt niet. Nu heeft mijn moeder wel een hele grote en brede auto. Rijden gaat perfect maar ugh dat parkeren..
Ik heb nu zo'n 7 jaar mijn rijbewijs, en ik kan nog steeds niet inparkeren. Zet liever mijn auto 10 minuten verderop dan dat ik moet inparkeren
luuntje schreef:Talietjuh dat is lekker.
Lestrange, fijn he ouders.
Mijn schoonvader begon toen hij vergevorderde kanker had overzijn seksleven.
Echt, ik wil(de) het niet weten.
Ik ben lui en rij altijd grote auto’s. Nu een Renault Trafic.
Inparkeren gaat prima. Achteruit inparkeren is het makkelijkste voor mij.