Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sietske83 schreef:Ja dat is het nu contact liep goed totdat ze het geld binnen had. Was bijna 100 euro.![]()
Na de online aangifte zijn alle advertenties 3 stuks van haar verwijderd.
_Mir schreef:sietske83 schreef:Ja dat is het nu contact liep goed totdat ze het geld binnen had. Was bijna 100 euro.![]()
Na de online aangifte zijn alle advertenties 3 stuks van haar verwijderd.
Oh wat een klo*te streek dit.
Stel dat ze in de toekomst weer een advertentie plaatst misschien een poging doen om het op te halen? Waarschijnlijk zal ze dat dan niet doen ivm oplichten, maar zou toch alles uit de kast halen.
Ik had van de week iets gekocht wat werd verkocht als ''nieuw'' en het was gewoon vies en kapot. Heel fijn weer.
sietske83 schreef:_Mir schreef:
Oh wat een klo*te streek dit.
Stel dat ze in de toekomst weer een advertentie plaatst misschien een poging doen om het op te halen? Waarschijnlijk zal ze dat dan niet doen ivm oplichten, maar zou toch alles uit de kast halen.
Ik had van de week iets gekocht wat werd verkocht als ''nieuw'' en het was gewoon vies en kapot. Heel fijn weer.
Ps ik woon boven in Friesland en zij adverteerde in Amsterdam.
Ophalen word dan moeilijk.
#Ymke# schreef:Is het rare weken bij marktplaats ofzo? Ik krijg echt alleen maar gekke mensen op mijn advertenties.
Eentje wilde 30 euro minder betalen want ze moest een half uur rijden,
iirrssjjee schreef:Daarom maak ik sowieso altijd eerst een afspraak en geef ik dan pas mijn adres