Ik zou zeggen van niet, dan beschadigt hij?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Het zijn goede kwaliteit pannen, maar de onderkant is echt ranzig. Ook al wassen wij het altijd met de hand natijd af. Ik heb inmiddels de meeste viezigheid eraf kunnen krijgen met baking soda en azijn, maar het is niet zo schoon als toen we ze kochten. Mijn vriend zag een filmpje dat iemand dat met staalwol weer als nieuw kon krijgen, maar ik ben bang dat ik teveel beschadig en de pan kapot maak ofzo?
fotolijstje schreef:Hoe werkt belastingaangifte? Ik ben 16 en heb net mijn eerste brief gekregen, betekent dit meteen dat ik dan nog belasting terug krijg of gewoon een reminder?
Britta31 schreef:Ik kreeg een foto van een rouwkaart toegestuurd van iemand.Daar staat mijn paard op dromend in zijn favoriete hoekje van de wei.Ik zou zo graag de foto willen hebben, maar kan ik vragen aan de nabestaanden of ik er een afdruk van mag hebben.Het is voor hun natuurlijk een foto met een speciale betekenis.
fotolijstje schreef:Hoe werkt belastingaangifte? Ik ben 16 en heb net mijn eerste brief gekregen, betekent dit meteen dat ik dan nog belasting terug krijg of gewoon een reminder?
Jolliegirl schreef:Steeph schreef:Zou het vannacht nog opklaren? Er is een minieme kans op poollicht en ik twijfel om in de auto te stappen
Waar??
culaccino schreef:Steeph schreef:Zou het vannacht nog opklaren? Er is een minieme kans op poollicht en ik twijfel om in de auto te stappen
Ohh cool! Volgens buienradar zijn de meeste buien over een uur het land uit, maar geen idee of het ook helder wordt. Hmm nu twijfel ik ook!
Ceffyl schreef:Weet iemand hier of Disney+ makkelijk is op te zeggen? Ik wil eigenlijk maar twee series kijken en daarna opzeggen, maar ben bang dat je in zo'n wurgovereenkomst vastzit waar je lastig uitkomt. Ze hebben geen proef abbo en ik vind betalen ook helemaal niet erg, maar ik zou in het nieuwe jaar denk ik wel weer willen cancellen.
marley93 schreef:Ceffyl schreef:Weet iemand hier of Disney+ makkelijk is op te zeggen? Ik wil eigenlijk maar twee series kijken en daarna opzeggen, maar ben bang dat je in zo'n wurgovereenkomst vastzit waar je lastig uitkomt. Ze hebben geen proef abbo en ik vind betalen ook helemaal niet erg, maar ik zou in het nieuwe jaar denk ik wel weer willen cancellen.
Ja kan heel makkelijk per maand opgezegd worden.Bij mij waren er in ieder geval al geen problemen mee en ik was er met een maandje wel weer mee klaar.