Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Mooi liti!
Interessante discussie wel.
Grappig trouwens, voor mijn kinderen weet ik inmiddels aardig de weg te vinden naar ‘eerlijke’ kleding, maar voor mezelf heb ik geen idee.
Ik geef wel meer geld uit aan betere kwaliteit kleding, maar echt bio katoen ofzo of in Europa geproduceerd ken ik alleen kinderkledingmerken. Iemand tips?
litilaura schreef:Su&jill verkoopt nieuwe duurzame dameskleding en natur-el in Rotterdam ook.
Ik loop gewoon in 2e hands h&m en aanverwante zolang de stof vrij is van microplastics koop ik gewoon in de kringloopwinkel wat ik leuk vind en let ik totaal niet meer op het merk alleen op het materiaal
litilaura schreef:Hier wonen we net 2 dagen he je moest eens weten dat hier nog 20-30 verhuisdozen vol zooi staan iets met zolder staat nu aardig vol maar hier lijkt het opgeruimd. En ik weer zeker als die influencers die hebben ook zooi schuiven ze gewoon aan de kant voor de foto.
En dat ik nu eigenlijk dozen hoor uit te pakken maar naar Mn telefoon staar met een kind aan de boobie :’)
En je moest eens weten dat we nogsteeds (de wel al gelakte)plinten aan de muur moeten en lampen moeten ophangen en je nogsteeds door het hele huis gereedschap vindt enzo het is nog lange niet af vandaar dat ik jullie ook nog niet bestookt heb met foto’s
Maar dat van 1 kleurenpalet klopt wel alles is of roze of bruin of geel en dan in het hele spectrum van tinten en af en toe ergens wat vergrijsdsgroen maar 1 tip ga niet met de mode mee maar doe gewoon wat je zelf mooi vind ga niet naar een standaard woon winkel met dezelfde generieke dingen maar ga naar de kringloop en struin marktplaats af en als je dan wel iets nieuws wil kan ik flinders of fonq aanraden dat is vaak toch net iets van standaard af. En niet bang zijn om dingen te doen maar gewoon doen kwa interieur. En laatste tip als je iets echt mooi vindt gewoon kopen, want liever 1 ding waar je echt blij mee bent dan voor hetzelfde geld 10 dingen bij de action kopen waar je snel op uitgekeken bent
tita schreef:Doen we nu ook anders koop alleen WoW dingen
Valt boel af nu
litilaura schreef:Dank jullie voor de complimenten
Vestje is van bonpoint gekocht via smallable, maar is daar uitverkocht ik heb hem via Google nog op een andere site gevonden maar geen idee of die betrouwbaar is don’t shoot the Messenger
https://www.melijoe.com/us/bonpoint-ope ... gan-238090