Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarcoBorsato schreef:Alja schreef:Als je het kunt navertellen of lees ik nu teveel spannende boekjes...
Zo'n vaart zal het niet lopen maar ik vind een aanranding of verkrachting al naar genoeg. Al ken je z'n familie, waan je niet onaantastbaar.
lifaya schreef:Zou gewoon drankje doen, uit eten of bios... vrij simpel en neutraal voor eerste date... tenzij je een one night stand wil al kan dat ook na een drankje![]()
Ik heb besloten voor nu tinder eff een beetje te laten rusten, ook wat afstand nemen van die jongen van tinder want vind het oneerlijk tegenover hem als het niks word... hij heeft 3 kids en dan heb je wel zekerheid nodig. Ik heb nu geen zekerheid... ik vrees dat ik mij nu nog niet kan openstellen om weer te gaan daten met een vreemde en dat er ook daadwerkelijk iets uit voort bloeit...
Tanya schreef:MarlindeRooz schreef:Dames aub niet bij iemand thuis afspreken... hoeft maar een verkeerde tussen te zitten en je hebt direct een trauma voor het leven. Hoe goed je ook denkt dat je mensenkennis is...
Ken net iets te veel mensen die op die manier verkracht zijn...
Als ik iemand zn adres weet en ook zijn functie qua werk enzo, dan heeft hij toch echt een probleem als er iets gebeurt wat ik niet wil...
_helga_ schreef:Ohoh ik heb er weer een..![]()
Laatst een match gehad maar niet veel meer van gehoord nu had ik een nieuwe foto erop gezet met een jurkje nu stuurt hij mooi lichaam, hoe zou het eruit zien als dat jurkje op mijn vloer ligt
Raap me op... sommige mensen![]()
Wat moet je hier nu weer op zeggen
MarcoBorsato schreef:_helga_ schreef:Ohoh ik heb er weer een..![]()
Laatst een match gehad maar niet veel meer van gehoord nu had ik een nieuwe foto erop gezet met een jurkje nu stuurt hij mooi lichaam, hoe zou het eruit zien als dat jurkje op mijn vloer ligt
Raap me op... sommige mensen![]()
Wat moet je hier nu weer op zeggen
Stuur een foto van je jurk op de vloer met MYSTERY SOLVED BYE FELICIA.