Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 20:34

lieveli schreef:
Ja maar hij heeft wel direct mijn man van fb verwijderd :')

Hahaha die laat zich even kennen :')

En soms kan het ook dat op app wel klikt, maar in echt niet. Heb dat ook wel eens gehad. Paar dates met een vent gehad van najaar. Op app lekker sparren en interessante gesprekken. Dus dan weer afspreken. En in echt viel dan weer zwaar tegen. Na vier keer was ik daar wel klaar mee, dus toch maar gezegd dat ik niet verder wilde daten.

Bambi, gewoon realistisch blijven nadenken. Ik kan soms ook snel op hol slaan. Maar blijf er wel bij nadenken dat het onrealistisch is en ik mijn gedachten en verwachtingen moet bijstellen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:30

Jeeeetje wat gaan jullie hard hahaha ik heb heerlijk bijgelezen maar is beetje veel om overal op te reageren :o
App en echt kan idd echt zooo anders zijn maar kom je maar op een manier achter natuurlijk.
Ik Swype bij twijfel ook nog wel eens rechts onder het mom van verwijderen kan altijd nog :')

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:37

Eigenlijk komen best veel in dit topic uit het zuiden als ik het zo zie. Apart :+

Ik had even leuk wat ouwehoeren met napaccount. :P

Wel jammer de match die wel leuk leek stil is gevallen -O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:38

Fles, is er niet iets uit haar profiel oid waar je het gesprek weer mee kan doen opleven?

Is het heel banketstaaf als ik ga daten omdat ik niks te doen heb? :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:40

Yvankaxx schreef:
Fles, is er niet iets uit haar profiel oid waar je het gesprek weer mee kan doen opleven?

Ik vind het een goede reden :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:59

Yvankaxx schreef:

nou ze reageert niet. Op die manier stil gevallen. Nou zou ze in januari op wintersport.. maar vast geen 2 weken :P

En ach ja, waarom niet als het kan?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 01:22

Yvankaxx schreef:

No...good reason, you never know!

Pfff net weer 7 uur non stop zitten App en met mijn leuke date :P maar idd ff afwachten en niet teveel romantiseren.
Maar ik ben altijd een impulsieve positivo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 03:12

Gewoon doen!

Hij gaat morgen (een deel van) mijn vrienden ontmoeten :o

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 03:31

Wat leuk dat jullie allemaal van die leuke serieuze dates hebben <3 geeft weer hoop haha!

Hee Ailill, ik ken jou geloof ik nog van het mannelijke bokkers topic tijden geleden. Je contact met haar klinkt echt bijzonder, Ik ben benieuwd hoe de date gaat.

Er is teveel gepraat om met mijn mobiel overal op te reageren. Sorry!

Listiglistje met jongere mannen. Wat leuk zeg. Ben benieuwd hoe de dates bevallen.

Dinsdag heb ik een 3e 'date' met mijn Tinder date. Maar helaas is dat niet voor serieus. Maar wel heel gezellig altijd.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 11:11

Wow lekker druk opeens :D

Robijntje is verliefd *\o/*

Ailill ook *\o/* en welke kleur heeft hij/zij? :+

Inney, waarom niets serieus?

Listinglistje, wanneer is jullie date?

Linoleum, wat jammer! Maar beter nu ermee stoppen dan.. jullie daten toch al een hele poos..

Ik heb nood aan inspiratie voor dates :D Nu spreken we meestal gewoon af en is het koken en erna wat tv kijken.. Soms wel eens wandelen met de hond of op restaurant maar we kunnen niet elke keer op restaurant gaan :+
Binnenkort gaan we wel samen hardlopen en op reis maar soms is het precies of het wordt te gewoon of saai..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 11:16

Hij heeft gisteren aangegeven er graag nog met z’n beste vriend over te hebben en daarna meer te laten weten. Hem die mogelijkheid nog gegeven. Maar wel duidelijk gezegd dat ik met paar dagen toch wel een antwoord wil.

En date idees:
Zwemmen, midgetgolf, foodtruck festival of zoiets, bowlen, poolen, indoor skydiven, stormbaan, dagje skieen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 11:45

Leuk Robijntje! Klinkt serieus.

Ik ben juist niet te porren voor actieve/sportieve dates.... en hele sportieve en reislustige mannen Swipe ik naar links :o :')
Hou zelf van muziek/concerten of ergens relaxen.

Van mijn mijn date vanavond niets meer gehoord, maar zit er niet mee als het niet doorgaat.
En die van woensdag is wanhopig en inhoudsloos merk ik al....dus kap dat denk ik zelf af als de date van morgen goed bevalt.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 12:03

Heerlijk al die positieve berichten..
Zelf te veel niet serieuze types aan het tegen komen laatste tijd. Word er beetje moe van..
Kerel waar ik volgende week tweede date mee heb loopt het gesprek ook niet erg soepel mee. Momenten dat hij kan appen ben ik druk dus gesprek valt steeds stil!
Als het zo blijft heb ik weinig zin in tweede date

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 13:37

Gaat goed hier!

Robijntje, wanneer ben ik aan de beurt om hem te ontmoeten?!

Hier gaat het nog steeds heel goed. Veel samen, en als we niet samen waren dan wilde we beide dat we wel samen waren. Gisteren mee naar zijn duikclub geweest waar ik gelijk met open armen ontvangen werd. Echt heel leuk! Mijn ouders willen de zolder niet meer verbouwen voor mij omdat ze denken dat ik binnen nu en een half jaar samen woon :roll:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 14:54

listiglistje schreef:
Van mijn mijn date vanavond niets meer gehoord, maar zit er niet mee als het niet doorgaat.
En die van woensdag is wanhopig en inhoudsloos merk ik al....dus kap dat denk ik zelf af als de date van morgen goed bevalt.

Waarom dan pas?
Als je date morgen niks is, wil je dan ineens wel blijven daten met iemand die je wanhopig en inhoudloos vindt? Je vindt iemand leuk of niet toch? Moet niet afhangen van een andere partij lijkt me.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 15:10

Goof schreef:
listiglistje schreef:

Waarom dan pas?
Als je date morgen niks is, wil je dan ineens wel blijven daten met iemand die je wanhopig en inhoudloos vindt? Je vindt iemand leuk of niet toch? Moet niet afhangen van een andere partij lijkt me.

Inderdaad. Je gaat niet met iemand daten die je wanhopig en inhoudsloos vindt dus dat kap je dan direct af. Niet aan het lijntje houden, vind je zelf ook niet prettig.

Farjen wat grappig dat je 'op restaurant' zegt. Dat leest voor mij heel vreemd. Hoezo ga je op een restaurant staan/zitten/eten denk ik dan. :') Leuk taaltje!

Ik swipede ook alle te sportieve mannen naar links trouwens. En healty types. Houd van een Macje op zijn tijd en hapjes weekends bij de film. :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 15:39

Inney schreef:
Wat leuk dat jullie allemaal van die leuke serieuze dates hebben <3 geeft weer hoop haha!

Hee Ailill, ik ken jou geloof ik nog van het mannelijke bokkers topic tijden geleden. Je contact met haar klinkt echt bijzonder, Ik ben benieuwd hoe de date gaat.

Er is teveel gepraat om met mijn mobiel overal op te reageren. Sorry!

Listiglistje met jongere mannen. Wat leuk zeg. Ben benieuwd hoe de dates bevallen.

Dinsdag heb ik een 3e 'date' met mijn Tinder date. Maar helaas is dat niet voor serieus. Maar wel heel gezellig altijd.
Da's waar, long time ago :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 15:40

Farjen schreef:
Wow lekker druk opeens :D

Robijntje is verliefd *\o/*

Ailill ook *\o/* en welke kleur heeft hij/zij? :+

Inney, waarom niets serieus?

Listinglistje, wanneer is jullie date?

Linoleum, wat jammer! Maar beter nu ermee stoppen dan.. jullie daten toch al een hele poos..

Ik heb nood aan inspiratie voor dates :D Nu spreken we meestal gewoon af en is het koken en erna wat tv kijken.. Soms wel eens wandelen met de hond of op restaurant maar we kunnen niet elke keer op restaurant gaan :+
Binnenkort gaan we wel samen hardlopen en op reis maar soms is het precies of het wordt te gewoon of saai..
Blond, lol O:)

Escape room is leuk, obstacle run, kook cursus samen, dagje weg naar een stad, in/outdoor ergens klimmen en nog veel meer leuks te bedenken :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 17:15

Listiglistje, ik zou ook niet de date van morgen afwachten wat je met je eerdere date gaat doen. Alsof je hem achter de hand houdt voor als je eerste voorkeur niet is wat je verwacht.

Tuttebel, wel al een date afgesproken? Misschien gaat wel goed als jullie samen zijn en beide tijd en aandacht hebben voor elkaar.

Ik swipete alle sportieve reislustige ook naar links. Huidige date heeft marathon gelopen, traint voor triatlon en is gek op reizen. Was alleen niet te zien aan z’n Tinder foto’s :')
Heb wel steeds meer neiging om het gewoon zelf af te kappen. Maar heb hem mogelijkheid gegeven om nog met z’n beste vriend over te praten. Moet ik hem die tijd ook geven.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 18:18

Goof schreef:
listiglistje schreef:

Waarom dan pas?

Nou misschien valt de leuke wel erg tegen en de wanhopig inhoudsloze reuze mee?
Dat weet je idd pas irl...geef mensen wel een kans ;) nu ken ik ze alleen van appen, misschien heeft die ene in het echt meer te vertellen?
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 13-01-18 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 18:19

Zwaaizwaai! Ben weer opnieuw begonnen met Tinder, gewoon om paar leuke contacten te leggen. Heb zowel grappige, hilarische als leuke gesprekken met mensen.
Gisteren toevallig een meeting gedaan met iemand. We waren uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het geen meeting meer was maar dat we het tot een date hadden gebogen :+

Goed, tot zover even mijn ervaring, zou ik me hier mogen aansluiten? :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 18:25

Natuurlijk Nayomie, wees welkom! :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 18:26

Nice, super leuk. :D

Wat ik al gelezen heb zijn ook echt succesvolle dates, en dat vind ik zo mooi om te lezen <3

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:06

Wow, iemand uit het noorden, en dat een dag na mijn opmerking :+

Ik had wat raars vandaag. Tijdje zitten swipen, even met de hond wezen lopen om daarna weer even te swipen. Kom ik serieus 20 dezelfde personen bijna achter elkaar tegen die ik voor de wandeling ook had gezien :?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:10

Flessuh schreef:
Wow, iemand uit het noorden, en dat een dag na mijn opmerking :+

Ik had wat raars vandaag. Tijdje zitten swipen, even met de hond wezen lopen om daarna weer even te swipen. Kom ik serieus 20 dezelfde personen bijna achter elkaar tegen die ik voor de wandeling ook had gezien :?

Ze bestaan nog *\o/*

Huh, kreeg je die mensen weer opnieuw?