Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:33

Wat mij betreft houden we gewoon contract hoor, maar die bal leg ik bij hem neer... En ja je weet ook niet hoe het met mijn spontane date af loopt, wie weet word het niks, maar dat wil ik eerst rustig uitzoeken.
Wonen ook op een uur afstand ongeveer, en hij werkt de hele week dus veel zien we elkaar ook niet, maar wil het zelf toch rustig aan doen na alles wat er in korte tijd gebeurt is ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:34

Alja schreef:
Yonker schreef:
Eerlijkheid wordt vast gewaardeerd idd, maar denk niet dat hij staat te springen om contact. Heb t zelf ook paar keer gehad dat de ander iemand anders tegen kwam voor we gingen daten. Zat echt niet te wachten op contact dan... je hebt toch om een bepaalde reden contact en niet voor een vriendschap, vrienden heb ik genoeg :+

whahaha das wel een grappig detail!

ik had een match op tinder en mijn buurvrouw was een gezamelijke vriend op facebook dus ik had hem even opgezocht. Bleek meneer gewoon een relatie te hebben dus ik meldt dat zegt meneer dus ook dat hij vrienden zoekt op tinder :+
Kijk ik nog eens op zijn facebook heeft hij daar bijna 2500 vrienden dus ik meldt dat weer bij hem. Van goh hoeveel vrienden wil je er nog bij hebben?
Nooit meer wat van gehoord, erg jammer :+

Whahaha oepssss :+ :')

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 11:56

Ik had na mijn date van vorige week ook mijn date met tattooman afgezegd, hij vond het jammer, maar vond het wel fijn dat ik er eerlijk over was :j

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 12:05

Hier zaterdag een hele spontante tinder date gehad. We hadden en match en een half uur later zat ik onderweg in de auto naar Duitsland. Op naar index! Super grappig hij is bevriend met allemaal oud klasgenoten van mij en die waren ook mee dus echt geweldig. Heb nog nooit iemand ontmoet die kwa karakter en alles zo erg op mij lijkt. We hebben ook echt goede gesprekken gehad en het voelt echt goed. Hij moest niks hebben van tinder maar moest het installeren van zijn vrienden, nou ik ben ze eeuwig dankbaar hahaha. Eindelijk een man waar ik mijzelf bij kan zijn en die mijn paarden volledig accepteer. Hij gaat morgen mijn paard ontmoeten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 13:07

Klinkt goed Eva! Leuk ook dat hij bevriend is met je oude klasgenoten.

Danielle, lijkt mij dat hij die eerlijkheid wel kan waarderen. Zo niet, heb je iig gedaan wat voor jezelf goed voelt.

Ik ben na onze strandwandeling van het weekend echt hopeloos verliefd geworden op mn vriend. Uiteraard vond ik m al perfect hoor, maar nu zijn de kriebels een stuk heftiger :') Gevalletje zelfbescherming, ik heb er nu gewoon echt vertrouwen in dat het idd van zijn kant ook serieus is. Soms kan ik echt moe van mezelf worden haha

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:32

Klinkt goed Eva.

Ik heb nog 2 gesprekken op Tinder lopen. Met 1 zou ik gaan daten. Maar hij wil niet in een horeca gelegenheid afspreken met een eerste date want dan voelt hij zich niet chill. En ik wil wel graag ergens afspreken waar meer mensen zijn. Hij komt verder niet met een alternatief...
Oh ja wel. Ik had gezegd dat ik zaterdag avond wel kon. Stelde hij voor om te gaan wandelen.... dus ik zo.... hahaha ja lekker in het donker...
Wat vinden jullie daar van?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:36

tsja.. het is maar net hoe jij je daar voelt.
Ik heb ze tot nu toe allemaal thuis ontvangen, zal ook niet zo iedereen doen maar ik ga weer te veel van de goedheid van de mens uit.
Moet zeggen, ik check vaak wel even facebook enzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:37

Ik heb een (hele) slechte ervaring met gelijk thuis afspreken dus ik doe het echt nooit. Als iemand niet in een horeca gelegenheid wil afspreken houdt het voor mij gewoon direct op, maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat dat het geval was.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:38

Ik ga zelf ook liever een wandelingetje maken. Tot nu toe met al mn dates een wandeling door t bos of op t strand gemaakt. Ik voel me ook niet chill om ergens een drankje te gaan doen en 'verplicht' tegenover elkaar te zitten en een gesprek op gang te moeten houden.
Ik zeg niet dat het zo is, maar zo voelt het wel voor mij.

In het donker zou ik overigens ook niet voor de eerste keer ergens gaan wandelen. Heb toch altijd zo'n beeld van dat ze je mogelijk verkracht en vermoord in de bosjes dumpen :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:47

Ik heb zelf nooit echt problemen gehad met wandelen met een date.. maar iemand die echt niet in public wil afspreken zou ik dan weer niet mee gaan wandelen:')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:47

Je kan nog wandelen door een stad. Dan loop je niet in het donker door een bos.
Of naar de bios met em? Al is dat wel lastig kletsen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:14

Thanks voor jullie inzichten. Eigenlijk geeft zijn reactie gewoon aan dat we niet echt bij elkaar passen. Tot nu toe gaat afspreken met mij helemaal niet lastig. Ik heb ook wel vaker bij dates thuis afgesproken voor de eerste keer. Maar ergens heb ik daar bij hem geen behoefte aan.... dus zegt wel genoeg.
Ik zeg...daag match

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:16

Dat zegt ook wel wat inderdaad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:38

Ik vind maar raar... Waarom zou je niet op zo'n plek willen afspreken? Is toch niks mis mee? Als ie nu al niet met je gezien wilt worden in het openbaar..

No way dat ik als eerste date savonds in het donker ga wandelen :+

Next!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:45

Ik heb vorig jaar wel op een eerste date in het donker op een afgelegen zandpad gewandeld... Maar we hadden eerst een drankje gedronken en als ik het niet zag zitten was ik ook afgehaakt..

Maar dat hij niet met je in het openbaar gezien wil worden vind ik ook een beetje vreemd.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:46

Dat vond ik met deze date inderdaad zo fijn, we zouden samen pizza halen maar moesten nog wel naar de winkel, nou geen probleem. Hij had zijn auto al gestart en zijn gewoon samen door de super gelopen hier in het kleine dorpje waar ik woon

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:48

Ik had vorig jaar ook een date bij mij thuis en 's avonds op stal. MAAR mijn buikgevoel zei dat het ok was.

Maar vind het ook maar vreemd om niet openbaar te willen afspreken... Volg je gevoel!

CoursesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:50

Mijn eerste date met m'n vriend was bij de Sumo :Y) We zaten tussen 2 stelletjes in die heel stil waren, super awkward want wij zijn een enorm druk koppel. :P

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:01

Ik denk dat het ook aan de situatie ligt! Maar ik zou nooit snel thuis afspreken, ik ben daar veel te bang voor dat er wat gebeurt haha! Maar wandelen is igg een goede optie maar niet in een heel rustig bos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:02

Ieder z'n ding natuurlijk. Ik heb er een enorm slechte ervaring mee en doe het daarom nooit meer, ook niet als iemand me wel een goed gevoel geeft of ik er in ieder geval geen gek gevoel bij heb. Nou heb ik wel altijd in de stad gewoond en kan ik me voorstellen dat als je echt buitenaf woont het misschien een andere overweging is. Ik vind het zelf gewoon een te groot risico, maar ook als je eens wat bent gaan drinken weet je natuurlijk niet zeker wat de intenties van iemand zijn.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:14

Ik vind thuis afspreken ook best wel spannend, en zou dat liever ook niet doen. Het liefst maak ik overdag een wandelingetje in het bos ofzo, een druk cafe of bar is ook echt niet mijn ding ivm overprikkeling.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:17

Meneer zonder auto was niet zp happy. Wou het contact verbreken want wou geen 2e keus zijn.

Hij noemde me cheater.. Oeps!

Maargoed... Ik heb t gedaan en hebben elkaar nog nooit ontmoet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:19

Tja snap wel dat hij geen tweede keus wil zijn :) maar cheater noemen gaat beetje ver!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:27

Yonker schreef:
Tja snap wel dat hij geen tweede keus wil zijn :) maar cheater noemen gaat beetje ver!

Ja daarom wou ik het oik zeggen voor we zouden afspreken.

Ja klinkt bijna als dat we al iets hadden ofzo.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:36

Ik sluit me aan bij yonker! Hij is wel heel "bezitterig" en dat na wat over en weer chatten/appen :evaw: