Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:28

Alwiene schreef:
Ik heb met Momento eens 'even' een database gemaakt van al mijn waxmelts :D Let niet op de kolom ervaringen die is echt puur voor mezelf bedoelt dus dat zijn geen genuanceerde omschrijvingen zeg maar :+ https://drive.google.com/file/d/0BwllPH ... JZR2M/view

244 verschillende geuren :')

Wat een idee! Lijkt me erg dynamisch en lastig bijhouden, maar dan kan je lekker vaak balansen :D

Alleen heb je veel regels met dezelfde melt vanwege grote cup en dan tweede regel kleine cup. Wordt overzichtelijker als je één regel hebt en kolommen toevoegt waar je met aantallen aangeeft hoeveel je er hebt. Snap je wat ik bedoel? O:) :)

Jullie brachten me wel op ideeen met de databases voor nagellak trouwens! :D

muppetmayo

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:31

Ja daar vergeet ik helemaal op te reageren! Jeutje alwiene wat een lijst! Daar zal een hoop tijd in gaan zitten denk ik.
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden wat er lekker ruikt en wat niet..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:48

Bienotje ik snap wat je bedoelt, maar ik voer het niet als spreadsheet in maar in een formuliertje zeg maar en ik zou niet weten hoe ik wat jij bedoelt in het formulier zou moeten maken dus heb ik het maar even zo gedaan :)

Valt mee hoor qua tijd, ben wel een poosje zoet geweest met invoeren, maar nu is het super handig om in de app gewoon even snel iets erbij te zetten of eraf te halen :) De lijst waar jullie nu naar kijken is al niet meer actueel, maar die in mijn app wel :)

Net semi-onverwachte geurpost. Geur en Zeepshop moest nog wat nasturen en dat heb ik nu binnen gekregen, coconut zat er gratis bij. Maar volgens mij heeft mijn neus niet zoveel zin want rook ze alledrie amper.

Heb nu net Peanut Butter Sugar van Goose op de brander gegooid, ben heel benieuwd, droog vind ik hem lekker ruiken en de meeste van jullie zijn er ook enthousiast over dus :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:02

Heerlijk alwiene zo'n onverwachte geurpost :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:05

Ik had zaterdag ook een pakketje maar ik had echt niks besteld.
Ik was al aan het hopen op een leuke verrassing ofzo :')

Waren het de busjes Vetranquil voor mn paard :')

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:06

Ik heb ook een excel lijst waar mijn YC tarts, jars en votives instaan, gedeelte van andere merken staat er ook in, Scentsy bv, maar Sweet Mam'selle en Moosterbubble bv niet.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:10

Wat is dat moosterbubble nou precies?

Ik heb wel een notitieboekje waar ik geuren die ik brand opschrijf en wat ik er van vind.

Rook nog steeds geen zak van die Sunset, dus heb m maar uitgedaan. Zo niet gewend van goose!!

Heb nu kaars van sense aan <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:13

Alwiene, geen idee wat voor formuliertje je bedoelt :') maar super toch als je zo tevreden bent!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:22

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:23

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:41

Aaahw schattig <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 22:47

Ik houd een notitieboekje bij :j

Ik had een aantal nieuwe geuren van Goose Creek besteld. Blueberry Limade oid, Day in the Sun en Beach Party. Denk ik? Ik weet de Namen niet zo goed :P

Ik heb wel een nieuwe auto gekocht vandaag! Ik ben officieel een debiel hondenvrouwtje nu :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:51

Nou ik ben niet meer overvallen door het mandjes-leeghaal-virus. Wel door het mandjes-vul-virus. Arme Annemarie met al die losse blokjes, maar ben zo nieuwsgierig naar alle geuren en mijn budget staat het helaas niet toe om overal een heel doosje van te nemen al vind ik dat véél en veel mooier dan al die losse blokjes.

1 x Peppermint Goose Greek 1Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Beach Party Goose Creek 1wax meltblokje € 0,99 € 0,99

1 x Blueberry Limeade Goose Creek wax melt € 5,95 € 5,95

1 x Day in the Sun Goose creek 1 waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Campfire Marshmallow Goose Creek Candle € 5,95 € 5,95

1 x Caramel Applewood Goose Greek Waxmelt € 0,99 € 0,99

1 x Confetti Cake Goose creek 1Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Cool Spring Breeze Goose Creek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Crunchy Leaves Goose Greek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Cranberry Vanilla Goose Greek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Cucumber Rain Goose Creek 1 waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Driftwood & Sandstar Goose Greek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Harvest Hayride Goose Greek Waxmelt € 0,99 € 0,99

1 x Island Sands Goose Greek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Journey at Sea Goose Creek1 waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Moonlit Bloom Goose Creek 1 waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Pineapple Seaspray Goose Greek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Pomegranate Goose Creek 1 Waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Sipping Tea Goose Creek 1 waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Soothing Coconut Goose Creek 1 waxmelt blokje € 0,99 € 0,99

1 x Classic Candle After the Rain 1 Wax Melt Blokje € 1,35 € 1,35

1 x Parisan Cafe Country Candle Wax Melts € 5,95 € 5,95

1 x Peanut Butter Sugar Goose Creek Candle € 5,99 € 5,99

En ja, De peanut Butter Sugar die nu op de brander ligt bevalt me dus wel :D :D :D

Geen Moosterbubble voor mij, ik krijg echt de kriebels van dat girly gedoe met die glittertjes enzo. := Sorry voor de mensen die het wel leuk vinden, ieder zijn ding, maar het mijne is dit niet. :+

Grappig trouwens om te merken dat ik niet alleen in merk en geuren voorkeur verander, maar ook in type waxmelt dat ik leuk/handig vind. Eerst vond ik losse cups geweldig. Nu heb ik toch liever doosjes en bars. Net zo fijn en dan kan je ook makkelijk nog eens wat weggeven of ruilen :j

Liet vanmiddag al die waxmelts door mijn handen gaan met invoeren en bedacht me toen echt dat ik in staat ben om (bijna) alle cups de deur uit te doen om plaats te maken voor doosjes en bars. Maar goed, ik zal me nog maar ff gedragen. Net een nieuwe telefoon gekocht dus geen geld teveel om allemaal nieuwe extra geurtjes in doosjes aan te schaffen helaas :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:54

Lisitano schreef:

Ik had een aantal nieuwe geuren van Goose Creek besteld. Blueberry Limade oid, Day in the Sun en Beach Party. Denk ik? Ik weet de Namen niet zo goed :P

Ik heb wel een nieuwe auto gekocht vandaag! Ik ben officieel een debiel hondenvrouwtje nu :')

Blueberry Limeade lijkt me juist zo lekker dat ik er een heel doosje van gekocht heb, kun je hem voor me omschrijven? Ik ben zo benieuwd!!

Day in the sun en beach party heb ik 1 blokje van besteld, als die lekker zijn en ze bevallen jou niet wil ik eventueel de jouwe wel over nemen als je dat wilt?

Gefeliciteerd met je nieuwe auto!!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:01

Heb je nu alle geuren van goose alwine? :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:03

Skessa_ schreef:
Heb je nu alle geuren van goose alwine? :')

Niet eens :') Ik kom wel een heel eind, maar wat me echt minder aanspreekt zoals de echte bloemengeuren heb ik mooi laten liggen hahahaha.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:04

Haha nou ben benieuwd wat je allemaal van de nieuwe geurtjes vind :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 23:10

Alwiene schreef:
Lisitano schreef:

Blueberry Limeade lijkt me juist zo lekker dat ik er een heel doosje van gekocht heb, kun je hem voor me omschrijven? Ik ben zo benieuwd!!

Day in the sun en beach party heb ik 1 blokje van besteld, als die lekker zijn en ze bevallen jou niet wil ik eventueel de jouwe wel over nemen als je dat wilt?

Gefeliciteerd met je nieuwe auto!!

Hij is heel eh. Lime :+
Echt zomers denk ik. Maar ik zal ze uiteraard testen.

Day in the Sun ruikt naar zonnebrandcrème. Wel oké maar ook echt zomers. Ik ben gewoon te vroeg :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:13

Day in the sun en beach party leken mij ook juist lekker Lisitano :=

_O- arme annemarie inderdaad alwiene. En gelukkig dat het leeghaal-virus verholpen is. Vult zo lastig aan als je geen mandjes gevuld krijgt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 23:19

Day in the Sun is wel lekker hoor! Niet heel speciaal maar ruikt wat als die luxe zonnebrandcrème. De andere 2 heb ik nog niet op de brander gehad.
Ik moet wel m'n wintergeuren op krijgen eigenlijk. Ik ben nu alsmaar zomergeuren aan het testen := Na zo'n grijze dag heb ik gewoon geen zin in zonnebrandcrèmeluchtjes :+

Beach Party is heeel fruitig. Ruikt naar zo'n zoete sinaasappel-mango cocktail.

Alwiene, gave bestelling!

Edit: zomergeuren, zomergeuren :') Er stond dat ik zomergasten aan het proberen was :')
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 01-03-16 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:22

Oh jee, dat klinkt niet veelbelovend, ik had gehoopt op overwegend blueberry met een vleugje frisheid. Day in the sand klinkt vies, ik heb echt een hekel aan cremeluchtjes dus vrees dat dat hem voor mij dan niet gaat worden.

De arme Annemarie vind het niet erg gelukkig, net even wat heen en weer gemaild met haar, wat een tof mens is dat zeg!! Ik wil echt een keer die kant op als het ff kan, voor de winkel maar zeker ook om haar eens te ontmoeten. Echt iemand die snapt dat je een jaarvoorraad kan hebben en dan nog steeds extra wil hebben. En ook snapt dat we nog dingen erbij willen na het bestellen enzo.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:43

:')

Zomergasten proberen is ook heel leuk <<)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:46

Hehe ik ben weer bij. Wel kapot maar morgen weer een nieuwe dag ;)
Leuke aankopen zag ik voorbij komen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 23:47

_O-

Wat hebben jullie nu branden? In heb Day in the Sun uitgezet. Die bewaar ik voor als de zon zich weer laat zien. Vriendje vroeg al gelijk wat voor crème ik op had gesmeerd :))

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:48

Beach party dan toch maar niet doen denk ik. Ben niet zo van het fruitige. Day in the sand juist weer wel!