Piekosjj schreef:Een modelslager heeft een knappe, jonge blonde meid achter de toonbank staan
Oh, ik dacht eerder aan de haak hangen...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
phormicola schreef:Jullie zijn fantastisch
Volgens mij is de paarden slager wѐѐr iets anders. Ik heb nu ergens gevonden dat de modelslager alle soorten vlees in elk gewenst model levert aan de klant. Maar wat dat effectief betekent weet ik niet.
Ik heb een modelslager hier in het dorp zitten dus ik zal het eens vragen. Maar ik wilde het eerst hier proberen, ik ben niet zo'n prater
Rebecca schreef:Ik vraag mij af of je oplsuitband van de stoeptegels eruit trekken kan en niet meer terug zetten.. , stoeptegels liggen echt een eind onder de rand en dat is lelijk. Maar zand heb ik niet om op te hogen, als ik de bandjes eruit trek ben ik van de ellende af
leestmee schreef:[naam] schreef:Ik vraag mij af of je oplsuitband van de stoeptegels eruit trekken kan en niet meer terug zetten.. , stoeptegels liggen echt een eind onder de rand en dat is lelijk. Maar zand heb ik niet om op te hogen, als ik de bandjes eruit trek ben ik van de ellende af
Dan gaat je pad niet zo strak blijven. Je stoeptegels gaan dan toch iets schuiven. Vandaar dat die opsluitband er ligt. Die steekt ook verder de grond in dan jouw stoeptegels.