Ik vind het nu wel lekker hoor. Hier alles tegen elkaar open gezet........paard even binnen gehaald .... Meneer eerst maar lekker onder de douche gedaan en daarna lekker rollen in het droge zand....... Hij genoot zichtbaar
Hier helemaal geen onweersverwachting voor het weekend inderdaad, wel temperaturen tot 32/33 graden vandaag en morgen...moet er niet aan denken...
quartel
Geplaatst: 17-07-14 09:20
Ik zat hier met een zieke dus heel de nacht van het weer kunnen genieten Lekker met de buitendeur open op de bank tukjes gedaan en het werd niet te koud zonder deken. Dat halve uurtje in de slaapkamer dacht ik dat ik zou smelten pppffff wat warm. Alle kids zijn de deur weer uit, het lijkt wel of er oorlog gevoerd is in mijn huis Snel maar de boel weer aan kant voor het te warm word om nog wat te doen.
Oh jee ... en de zieke is weer opgeknapt hopelijk ?
En met deze hitte mag het best een rommeltje zijn, hoor, mooi excuus
quartel
Geplaatst: 17-07-14 09:28
De zieke is met ibuprofen op zijn fiets gestapt en onderweg naar school. Ze moeten hun boeken inleveren vandaag. Vriendje van mijn dochter.....heerlijk ventje .....mijn dochter heeft een fijne smaak Maar je kent ze.....blikje drinken mee naar boven.....fles drinken mee naar boven......vuile was door de kamer.......vannacht had meneer honger dus in de keuken....boter, beleg,broodkruimels Heel de nacht overal alle lampen aan en de computer Ik neem wel een vuilniszak mee naar boven en verwacht dat die vol mee terug naar beneden komt Voordat ik met deze warmte een mieren nest in die kamer heb zitten