http://www.maureenstegeman.nl/personal/ ... je-er-mee/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BernetteO schreef:En Yasmine, wat een geweldige post! Jouw schrijfstijl vond ik bij deze post echt hilarisch
Yasmine schreef:BernetteO schreef:En Yasmine, wat een geweldige post! Jouw schrijfstijl vond ik bij deze post echt hilarisch
Oh, echt? BedanktDat was de bedoeling, maar ik was niet helemaal zeker of het overkwam
Bedankt allemaal! Heb superleuke reacties gekregenMijn post had ontieglijk veel views en heel wat comments. Ben echt heel blij, haha. Ik kreeg net ook al een mail van Flair dat ze mijn opdracht superleuk vonden. Dus ik duim echt keihard. Maandag ten laatste hoor ik of ik bij de laatste 3 ben.
Tazzey schreef:Ik heb afgelopen week veel producten gekregen om te testen voor mijn blog. Dat ik van 3 dagen naar dagelijks posten ging was ik bang dat ik hem een bepaald moment niet meer kon vullen. Ik heb net mijn planning gemaakt en ik zit tot eind december vol met artikelen waarbij er op zondag 2 online komen.
Dit is nog exclusief persberichten en eventueel andere dingen die binnen gaan komen. Ik ben er ZO blij mee hoe de blog zich momenteel ontwikkeld.
BernetteO schreef:Ja echt, heerlijk humoristisch, met een goede kijk op jezelf en fantastisch hoe je met de comments van je lief en je BFF omgaat. En je mindere punten noemen, zonder ze echt als iets heel slechts te gaan zien en er continu op terug te komen. Ik vind het knap en ik vond het heerlijk om te lezen
Jennifuur schreef:Ik heb binnenkort mijn eerste review! Ben benieuwd, morgen krijg ik het binnen.
Ik zou alleen niet de mainfocus van mijn blog erop willen leggen, omdat mijn thema lifestyle is en ik het liefst inhoudelijk goede stukken uit eigen hand wil schrijven dan over producten. Maar op het gebied van nagels, make-up en gadgets e.d. begrijp ik het zeker!
Tazzey schreef:Je moet niet gaan bloggen omdat je graag gratis spullen wilt want dan ga je het niet redden.
Yasmine schreef:Tazzey schreef:Je moet niet gaan bloggen omdat je graag gratis spullen wilt want dan ga je het niet redden.
Sterker nog, daar kijken PR-mensen zo doorheen. Mensen die het voor het geld of de spullen doen, zijn vaak ook de mensen die kwalitatief niet zo sterk staan, en dan zijn we niet zo geneigd om hen spullen op te sturen of te vragen voor samenwerkingen.
Jennifuur schreef:Soms zie je inderdaad reviews (of advertorials) van bekende bloggers, waarbij ze niet enthousiast zijn, maar het doen omdat het een 'moetje' is. Niet leuk om te bekijken.