Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik kon haast niet wakker worden vanochtend. Het is dat ik altijd samen met een vriend de trein pak en dat mij motiveert om op tijd klaar te zijn, anders had ik heel makkelijk gezegd dat ik een trein later nam of gewoon niet naar slb ging.
Bellatrix schreef:Waarom is hij zo vaak bij jou eigenlijk? Zijn zijn baasjes zo vaak de hort op ofzo?
Kan je hem niet overnemen?

MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Waarom is hij zo vaak bij jou eigenlijk? Zijn zijn baasjes zo vaak de hort op ofzo?
Kan je hem niet overnemen?
Zijn baasjes zijn Zuid-Afrikanen. Al hun familie woont in het buitenland. En hun kinderen zijn nu nog niet leerplichtig dus ze gaan vaak naar familie. En dan af en toe ook nog als gezin op vakantie.
Hun familie woont ook in andere landen in Europa. Maar nu zijn ze een maand naar hun familie in Zuid-Afrika.
Voor Jozi maakt het weinig uit waar hij is geloof ik. Hij is blij bij z’n baasjes. Maar bij mij draait alles om hem en als echte teckel is dat ook fantastisch. Zijn bazin noemt het “his child free holiday”.
Maar heel soms als ik me niet fijn voel dan mag hij extra komen logeren. Omdat ik dat fijn vind.
Hij woont echt 3 min rijden vanaf m’n werk toevallig. Dus ik wandel soms ook gewoon met hem.
Ze grappen ook dat ik naast hun moet wonen zodat hij overdag met de kinderen kan spelen en als ik uit werk ben bij mij uit kan rusten en dan in mijn bed slapen.
Wat fijn voor hun dat ze hem bij jou kunnen achterlaten. En jij bent ook blij dus beide winnen. En Jozi al helemaal. 
Jolliegirl schreef:Britta31 schreef:Ik hoor mijn man door de dichte deur van de logeerkamer heen snurken, maar hij weet zeker dat hij niet snurkt.
Geluidsopname mamen
Hier hield er laatst ook een vol...nee ik snurk echt niet...
Goeie nacht gehad!

Auto kan wel harder.
Ik heb nu 190, kom van 150. Die 40 meer merk je wel