Postnl die tot 2 keer toe mijn bezorging heeft uitgesteld en nu zeggen dat het is bezorgd is. Ik heb niks hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Zwaardvechten met dit weer? Ik zou afmelden hoor.
Marcella schreef:Dat het gewoon 37 graden blijft tot 18.00 uur.![]()
Tegen de tijd dat het voldoende afgekoeld is kan ik geen deur open zetten, want na 22.00 uur moet je stil zijn. En dan is het nog 28 graden.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Dat het gewoon 37 graden blijft tot 18.00 uur.![]()
Tegen de tijd dat het voldoende afgekoeld is kan ik geen deur open zetten, want na 22.00 uur moet je stil zijn. En dan is het nog 28 graden.
Maak jij herrie dan als je een deur open doet?
Zijn ze bedonderd...lekker die deuren open vanavond...komop zeg.. gaat toch niet in de hitte zitten
xSagan schreef:Pas gestuct?
Hier geërgerd omdat er een buurtgenoot het een slim idee vind met deze hitte buiten vuur te stoken. Alsof het niet genoeg warm is moeten die ruifjes ook nog dicht, waarom zijn mensen zo egoïstisch op dat gebied?
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Dat het gewoon 37 graden blijft tot 18.00 uur.![]()
Maak jij herrie dan als je een deur open doet?
Zijn ze bedonderd...lekker die deuren open vanavond...komop zeg.. gaat toch niet in de hitte zitten
kosseh schreef:xSagan schreef:Pas gestuct?
Hier geërgerd omdat er een buurtgenoot het een slim idee vind met deze hitte buiten vuur te stoken. Alsof het niet genoeg warm is moeten die ruifjes ook nog dicht, waarom zijn mensen zo egoïstisch op dat gebied?
Nee, iets meer dan jaar terug.
De schuur is 3 maanden erna ontstaan, maar gelijk gebleven tot vandaag..
Mag je wel nog stoken bij jullie? Hier geld een verbod op open vuur.
Jolliegirl schreef:Wilde net zeggen...marcella woont in een seniorenflat...
Dus Marcella kan gewoon stil zijn en de deuren open hebben toch?
Avondje geen muziek of tv..simpel.
Oudjes hebben altijd wat te klagen..