Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 18:34

Zebrastreep schreef:
PotjeMayo schreef:
Ik ga zo naar een vriendin toe, heel veel zin in! Maar moet terugrijden door flink wat regen. Daar heb ik niet zo'n zin in. En de druppels blijven dan zo verschrikkelijk irritant op de binnenspiegels zitten en dan ook nog felle lampen erin van de auto erachter, want ik heb een lage auto :')

Je kan de binnenspiegel omhoog drukken . Je kan er dan nog wel doorkijken maar het dimt de felheid van de lampen van mensen die achter je rijden. Ik zet mijn spiegel altijd zo wanneer ik in het donker rij. Geeft veel meer rust aan de ogen.

Ja dat, al is het soms een knop waar je aan moet draaien. Of iets anders. Meestal is er in elk geval wel een optie voor.

Mijn auto doet het automatisch, moest laatst in de auto van mijn vriend even zoeken, want werd knettergek van die lichten in de spiegel.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 18:39

Sintara schreef:
Ik kan gewoon geen fijne leadrope vinden van 4 meter lang. Degene die Kramer heeft is veel te dik :(

Www.lovelance.nl ze hebben heel veel, en als je het niet kunt vinden mail ze dan even, dan maken ze hem.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 19:33

Caira schreef:
Sintara schreef:
Ik kan gewoon geen fijne leadrope vinden van 4 meter lang. Degene die Kramer heeft is veel te dik :(

https://Www.lovelance.nl ze hebben heel veel, en als je het niet kunt vinden mail ze dan even, dan maken ze hem.

Dat lijkt een goeie inderdaad, thanks!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 19:50

Ik zit Hardcore pawn te kijken en mijn god, wat heb ik een grafhekel aan die Ashley :'). Zo sympatiek als een stoeptegel door je voorruit.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 19:55

_San87_ schreef:
Ik zit Hardcore pawn te kijken en mijn god, wat heb ik een grafhekel aan die Ashley :'). Zo sympatiek als een stoeptegel door je voorruit.

Ik heb het snel afgezet... Wat een vreselijke graftak is dat mens toch!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 19:55

Haha. Geweldige beschrijving.

Die zorgt zo vaak voor de ruzie daar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 20:02

Gelukkig is grotendeels gespeeld in dat programma. Het zijn vooral hele goede acteurs. Het kan niet altijd zo zijn dat het zo extreem uit de hand loopt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 20:24

Ik ga morgen kijken bij het nieuwe appartement van mijn zusje. Krijg ik de vraag van mijn moeder waarom ik niks gekocht heb :+

Ja , en daar had ik ook tijd voor deze week. Dikke crisis op werk , allemaal overuren gedraaid , extra taken op mij genomen, banketstaaf veel telefoontjes gehad , vergaderingen en nog zoveel meer.

Maar volgens mijn moeder had ik tijd zat want ik kon ook naar mijn paarden.

Ja klopt , ik heb uitgemest en mijn paard die plots erge jeuk heeft verzorgd. Ik heb de hele week door alles op mijn werk niet op een paard gezeten. Alleen beetje knuffelen en voer naar het oudje brengen. ( ik heb nog bijrijders die hebben gepoetst en gereden ect.).

Soms zou ik willen dat ik mijn ouders een dag mee kon nemen naar werk. En normaal is er geen crisis en loopt het een stuk soepeler. Maar het is nu echt aanpoten tot de max voor iedereen. Ik ben blij als ik thuis gewoon even kan uitrusten. En dat cadeau kan ook later nog , mensen vergeten voor mijn verjaardag ook altijd wat te kopen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 20:40

O ik las het eigenlijk als waarom je geen huis hebt gekocht en dacht al dat doe je toch niet zomaar even :=
Maar het gaat om een kado voor je zus :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 20:48

_San87_ schreef:

Wij ergeren ons ook steevast aan haar. Een infantiel object vinden we het.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 20:50

Zebrastreep schreef:
Gelukkig is grotendeels gespeeld in dat programma. Het zijn vooral hele goede acteurs. Het kan niet altijd zo zijn dat het zo extreem uit de hand loopt.

Ben je niet in de war met Pawnstars? Dat is namelijk wel geënsceneerd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:03

Shenavallie schreef:
Zebrastreep schreef:

Ben je niet in de war met Pawnstars? Dat is namelijk wel geënsceneerd.

Nee.... maar heel veel van dat soort programma's zijn wel in scène gezet. Ik denk dat ook nog steeds van lang leve de liefde. Het is allemaal zo ongemakkelijk soms dat ik ook denk dit kan niet echt zijn.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:05

Gewoon niets op tv vanavond…

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:05

en toch is Pawnstars wel leuker :+
Bij hardcore pawn erger ik mij echt teveel, dat zet ik zo snel af

Eigenlijk is dit een blij ding, maar ik ben iets te enthousiast geweest met het formaat van de surprise die ik maak, en nu ben ik echt even enorm blij dat we sinterkerst bij mij thuis vieren zodat ik er niet mee hoef te slepen :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:15

Caira schreef:
Gewoon niets op tv vanavond…

Even tot hier is toch straks?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:16

2 Grijze pingpong balletjes door het huis. Zo even kijken of de vitrine kast nog heel is en deur dicht. :+

Compleet verrot zijn, maar tuin van mijn oom klaar. Nu ook verder opruimen op mijn eigen moestuin.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:20

Ik ben een serieverfilming van een boekenreeks die ik lees aan het kijken. De hoofdrolspelers zijn allemaal zwart (in de boeken blank), gedragen zich anders dan in de reeks en de mannelijke lead heeft geen littekens die in het boek een prominente rol spelen, en ik kan er niet aan wennen omdat het zo anders is dan hoe de personages in het boek zijn.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:29

Ohh welke serie is dat? Zonde hoor...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:30

Sintara schreef:
Ohh welke serie is dat? Zonde hoor...

Will Trent ;(. Echt alle karakters zijn anders.

Ben nu pas bij de eerste aflevering, maar weet niet of ik blijf kijken. Het pakt me niet.

Edit: er zijn wel littekens, alleen niet bij de lip, whehe. It's something.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 22:28

Er zaten blaadjes verse munt in m’n bubble tea. Kwam ik pas achter toen ik het bijna op had.

Omdat m’n tong begon te tintelen. Twijfel al een flinke tijd of ik allergisch ben voor verse munt.

En ja dat ben ik. :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 22:38

Ineke2 schreef:
O ik las het eigenlijk als waarom je geen huis hebt gekocht en dacht al dat doe je toch niet zomaar even :=
Maar het gaat om een kado voor je zus :')

Ik las dat ook zo! Ik dacht al, nou nou.. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 23:47

Zebrastreep schreef:
Ik ga morgen kijken bij het nieuwe appartement van mijn zusje. Krijg ik de vraag van mijn moeder waarom ik niks gekocht heb :+

Ja , en daar had ik ook tijd voor deze week. Dikke crisis op werk , allemaal overuren gedraaid , extra taken op mij genomen, banketstaaf veel telefoontjes gehad , vergaderingen en nog zoveel meer.

Maar volgens mijn moeder had ik tijd zat want ik kon ook naar mijn paarden.

Ja klopt , ik heb uitgemest en mijn paard die plots erge jeuk heeft verzorgd. Ik heb de hele week door alles op mijn werk niet op een paard gezeten. Alleen beetje knuffelen en voer naar het oudje brengen. ( ik heb nog bijrijders die hebben gepoetst en gereden ect.).

Soms zou ik willen dat ik mijn ouders een dag mee kon nemen naar werk. En normaal is er geen crisis en loopt het een stuk soepeler. Maar het is nu echt aanpoten tot de max voor iedereen. Ik ben blij als ik thuis gewoon even kan uitrusten. En dat cadeau kan ook later nog , mensen vergeten voor mijn verjaardag ook altijd wat te kopen.

Draai een "tegoedbon" uit om een keertje voor bedrag x mee te gaan shoppen.

Wij doen nooit aan verplichte cadeaus. Geven eigenlijk altijd gewoon geld :+

Arcane spoilers:
Spoiler:
Einde van Arcane was echt ruk. Veel te gehaast, en naar mijn idee zijn er verhaallijnen ondergesneeuwd/overgeslagen

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 23:59

Met dat ik het blij topic ineens kwijt ben-

Blijkbaar heeft mijn beppe voordat ze is overleden nog een aantal kerstcadeautjes voorbereid, en vandaag heb ik die van mij gekregen. Een kaartje met haar handschrift en een gehaakt kerstklokje. Heb me toch even een partij zitten janken :')
Morgen is er kerkdienst waar alle leden van de kerk die dit jaar zijn overleden worden herdacht, en ondanks dat ik zelf niet gelovig ben en niet heen wou, betekent het wel enorm veel voor mijn pake als ik erbij ben, dus morgen wordt weer even huilen :')

Edit: topic weer gevonden, ergens had ik zonder het door te hebben het stipje weggeklikt :+

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 00:11

Polarize schreef:
Met dat ik het blij topic ineens kwijt ben-

Blijkbaar heeft mijn beppe voordat ze is overleden nog een aantal kerstcadeautjes voorbereid, en vandaag heb ik die van mij gekregen. Een kaartje met haar handschrift en een gehaakt kerstklokje. Heb me toch even een partij zitten janken :')
Morgen is er kerkdienst waar alle leden van de kerk die dit jaar zijn overleden worden herdacht, en ondanks dat ik zelf niet gelovig ben en niet heen wou, betekent het wel enorm veel voor mijn pake als ik erbij ben, dus morgen wordt weer even huilen :')

Edit: topic weer gevonden, ergens had ik zonder het door te hebben het stipje weggeklikt :+
heel veel sterkte morgen!

In 2022 zat ik samen met mijn beppe via de laptop te kijken naar de dienst en vooral veel te huilen(mijn mem is eind 2021 overleden haar dochter) vorig jaar was ze zelf net overleden dus weer flink lopen huilen :(

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 00:12

vandaag op een nieuw evenement gaan werken (als bijverdienste)
op mijn contract stond 22 uur.
Mijn vader had me afgezet en ging me komen halen maar zei wel liefst niet na 11 uur.
Werd half 11... Ik ga naar de verantwoordelijke 'ja maar we zijn open tot 11 dus word waarschijnlijk half 12 12 uur.'
ik uitgelegd dat dat voor mij niet ging lukken ivm het ophalen.
gelukkig is het goed gekomen en mocht ik rond 23 uur gaan