Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:14

Als je alleen bent kan je alles volgens je eigen ritme doen, ik merk dat ik het daardoor ook netter kan houden als ik alleen ben.

Ik heb net even een rondje gelopen met de hond, maar overweeg om ook nog even de fiets te pakken en een stukje te fietsen, want het is zo lekker buiten. En dan kan de hond mee in de mand :D Ik word helemaal blij van die zon

Zonnehoed

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 16:01

Het is inderdaad heerlijk buiten! Net even met mijn hondjes naar het bos en het strand geweest, we hebben genoten! <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 18:18

Respect voor de bijleespost LG!
En wat een lieve kleine knorretjes zo met de badjasjes aan!

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 18:54

Ik zag net op Stuvia dat ik 1 samenvatting heb verkocht *\o/*

Na mijn tentamens maar gauw de rest van mijn samenvattingen ready maken om erop te zetten, zou leuk zijn om daar een klein zakcentje mee te verdienen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 19:37

Little_Gift schreef:
Hier superblij want weer een heeeerlijke boswandeling gehad van 12,14 km in totaal met mijn 3 fantastische super schattige überstoere dametjes *\o/* <3 <3 *\o/*

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En daarna gelijk hun splinternieuwe badjasjes kunnen uittesten om lekker comfy, warm en zacht in de auto terug te keren naar thuisje *\o/* <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat hebben jouw hondenkinderen het toch fantastisch bij jou! Dagelijks zoveel aandacht en beweging; ik denk dat menig hond daar wel jaloers op is. :j

En ontzettend bedankt voor je lieve en warme onthaal op de vorige pagina! :o :D

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 12:10

We gaan van zondag tot dinsdag logeren in het gastenverblijf van mijn schoonouders! *\o/*
We doen het niet vaak omdat de planning het niet toelaat, maar het voelt altijd als een mini vakantie. Het verblijf staat in de achtertuin van mijn schoonouders (die heel leuk zijn) en ze zijn altijd bereid op de hondjes te passen als we er met z'n tweeën op uit willen. Ook een mooie omgeving (in de buurt van Appelscha). Ik heb net mijn laatste werkdag gehad en begin 2 februari bij mijn nieuwe werkgever, dus even eruit is wel fijn! :D
Misschien nog even kijken of ik daar ook een ritje kan paardrijden, even kijken wat de opties zijn. :o

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 12:16

Ik ga zo lekker worstenbroodjes lunchen :):) Zin an!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 14:29

Zonnehoed schreef:
We gaan van zondag tot dinsdag logeren in het gastenverblijf van mijn schoonouders! *\o/*
We doen het niet vaak omdat de planning het niet toelaat, maar het voelt altijd als een mini vakantie. Het verblijf staat in de achtertuin van mijn schoonouders (die heel leuk zijn) en ze zijn altijd bereid op de hondjes te passen als we er met z'n tweeën op uit willen. Ook een mooie omgeving (in de buurt van Appelscha). Ik heb net mijn laatste werkdag gehad en begin 2 februari bij mijn nieuwe werkgever, dus even eruit is wel fijn! :D
Misschien nog even kijken of ik daar ook een ritje kan paardrijden, even kijken wat de opties zijn. :o

Oh dat klinkt wel leuk ja en wat een timing! Heel veel plezier gewenst en alvast heel veel succes en plezier gewenst op je nieuwe werkplek!

_Nancy schreef:
Ik ga zo lekker worstenbroodjes lunchen :):) Zin an!

Oeh lekker!

Shenavallie schreef:
Little_Gift schreef:
Hier superblij want weer een heeeerlijke boswandeling gehad van 12,14 km in totaal met mijn 3 fantastische super schattige überstoere dametjes *\o/* <3 <3 *\o/*

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En daarna gelijk hun splinternieuwe badjasjes kunnen uittesten om lekker comfy, warm en zacht in de auto terug te keren naar thuisje *\o/* <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat hebben jouw hondenkinderen het toch fantastisch bij jou! Dagelijks zoveel aandacht en beweging; ik denk dat menig hond daar wel jaloers op is. :j

En ontzettend bedankt voor je lieve en warme onthaal op de vorige pagina! :o :D

Dank je wel, wat lief van je! Die hondjes betekenen de hele wereld voor mij, het is niet in woorden uit te drukken <3
En graag gedaan hoor, ben oprecht blij je terug te "zien" :D

Suzanne F. schreef:
Respect voor de bijleespost LG!
En wat een lieve kleine knorretjes zo met de badjasjes aan!

Dank je wel <3

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 16:56

Jippie, verlost van mijn likdoorn en een ‘kussentje ‘ gekregen om de druk tussen de tenen te verlichten. Mijn tenen en ik zijn zo blij :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 17:56

LG wat zijn jouw hondjes toch leuk om te zien en hulde dat je er zulke wandelingen mee maakt hoor.

Zoveel lukt mij niet, maar Ravi mag veel los en loopt dan ongeveer 3x zoveel als ik :')

Shenavallie wat fijn dat het etentje zo geslaagd was.
Ik heb straks een etentje. Leuk en toch ook spannend voor mij, maar expres gekozen voor de woensdag, omdat dat niet zo’n drukke avond is.

Zonnehoed, heel veel plezier met de mini vakantie en ook met je nieuwe baan!

Moska dat klinkt inderdaad als een opluchting, fijn zeg.

Ik ben blij, omdat Ravi “ plaats” heeft geleerd en vandaag op 2 verschillende tijdstippen op zijn plaats is gebleven tot hij het commando “ vrij “ had gekregen en hier heel erg voor beloond is *\%/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 19:07

Vind ik zo knap he Ineke, echt chapeau!

LG ze mogen hun pootjes dichtknijpen met jou als baasje hoor, echt!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 20:01

Kaarten voor ludovico einaudi kunnen bemachtigen, kan niet wachten!!! :):) *\o/*

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 20:34

Heerlijk gereden vandaag *\o/* maandag had ik gesprongen met Nero, maar hij was toen heel erg aan het testen en klooien over de balkjes heen, waardoor het springen ook niet bepaald lekker ging :') dus vandaag lekker balkjes neergelegd in een vierkant en met hem gespeeld over de balkjes, in stap, draf, stilstaan tussen de balkjes, 2 galopsprongen, 1 galopsprong. Hij vond het geweldig, hele tijd de oortjes naar voren en hij weet ook weer dat hij naar mij moet luisteren met balkjes/springen :))

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 21:49

Little_Gift schreef:
Zonnehoed schreef:

Oh dat klinkt wel leuk ja en wat een timing! Heel veel plezier gewenst en alvast heel veel succes en plezier gewenst op je nieuwe werkplek

Wat lief, dankjewel! <3

En wat een enthousiaste posts weer allemaal, ik word er meteen vrolijk van! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 11:04

Ineke2 schreef:
LG wat zijn jouw hondjes toch leuk om te zien en hulde dat je er zulke wandelingen mee maakt hoor.

Zoveel lukt mij niet, maar Ravi mag veel los en loopt dan ongeveer 3x zoveel als ik :')

Ik heb straks een etentje. Leuk en toch ook spannend voor mij, maar expres gekozen voor de woensdag, omdat dat niet zo’n drukke avond is.

Ik ben blij, omdat Ravi “ plaats” heeft geleerd en vandaag op 2 verschillende tijdstippen op zijn plaats is gebleven tot hij het commando “ vrij “ had gekregen en hier heel erg voor beloond is *\%/*

Hoe was het etentje? Was het inderdaad lekker rustig?

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 11:34

Vandaag voor het eerst langs het gebouw gelopen waar mijn studio in zit en toch wel echt gaaf om te zien :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 13:39

Shenavallie schreef:
Hoe was het etentje? Was het inderdaad lekker rustig?

Lief dat je het vraagt. Toen we binnenkwamen was het nog wel druk, maar met de reservering hadden wij wel aangegeven dat wij graag een plekje zouden willen met wat extra ruimte om ons heen. Ook omdat ik een hulphond in opleiding mee zou nemen.
Dat was geen probleem en inderdaad kregen we een plekje met achter en naast mij behoorlijk wat ruimte dus werd mijn spanning direct wat minder.

Ravi heeft zich op 2x een korte blaf na, keurig gedragen. Hij voelt mijn spanning en weet nog niet wat hij daarmee moet.
Gelukkig was het nog redelijk rumoerig toen dus de andere gasten hebben het niet of nauwelijks meegekregen.

Het eten zelf was heerlijk en we hebben een leuke avond gehad :D

Vandaag ben ik blij omdat ik net 2 hele leuke Disney pyjama’s gekocht heb. 1 van winnie de pooh met ook de andere figuren erop en 1 van de aristocats met Marie.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 14:20

Ineke2 schreef:

Wat super lief van je Ineke, dank je wel <3

En wat fijn dat je avondje uit eten zo goed verlopen is en dat Ravi ook al zo goed plaats oppikt zeg! Mag je heel trots op zijn hoor! Netjes!

chanicha schreef:
Vind ik zo knap he Ineke, echt chapeau!

LG ze mogen hun pootjes dichtknijpen met jou als baasje hoor, echt!

OH wat een super lief complimentje! Dank je wel, betekent veel voor mij <3

_chou schreef:
Vandaag voor het eerst langs het gebouw gelopen waar mijn studio in zit en toch wel echt gaaf om te zien :o

Wat fijn dat je zo'n instant goed gevoel krijgt van je toekomstige plekje! Kan alleen maar goed komen dan!

Hier blij want:

Afbeelding

We hebben een écht feestvarken aan huis vandaag :D
8 jaar alweer vandaag! *\%/*
Er was een tijd dat hij door de mazen van een schapennet paste en kleiner was dan mijn Chihuahuatje _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 15:26

Gefeliciteerd *\%/* :# met het feestvarken :D

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 15:29

@Little_gift, het is zeker een superplekje, maar 5 minuten van de hogeschool af *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 15:29

Fijn dat het eten lekker was en dat het goed is gegaan met Ravi Ineke!

En een echt feestvarken! Gefeliciteerd LG!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 16:03

Lekkere bonus gekregen op mn werk dus mn switch geüpdatet voor een lenovo legion go *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 16:06

melanie0906 schreef:
Lekkere bonus gekregen op mn werk dus mn switch geüpdatet voor een lenovo legion go *\o/*

Hier hetzelfde maar het gaat naar de spaarrekening. Ik moet echt even wat minder kopen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 16:45

Gefeliciteerd met je feestvarken LG *\%/*

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 17:50

Gefeliciteerd, LG! :D