Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Relaxed schreef:Wat is dat met mannen.. Als ik even mijn beklag doe over iets, een collega of gewoon even frustratie uit over wat dan ook.. Dat ze dan reageren met 'aaah maak je niet druk' of 'leven en laten leven' Vind dat zo'n dooddoener
De meeste mannen die ik ken reageren niet zo hoor
Relaxed schreef:Wat is dat met mannen.. Als ik even mijn beklag doe over iets, een collega of gewoon even frustratie uit over wat dan ook.. Dat ze dan reageren met 'aaah maak je niet druk' of 'leven en laten leven' Vind dat zo'n dooddoener
hahahatsjoe schreef:Nyaleti schreef:Er zijn er genoeg die herhaaldelijk over dezelfde dingen klagen. Moeten die allemaal een eigen topic aan maken?
Als het je irriteert zet je haar lekker op foei. Niet zo kinderachtig doen allemaal.
Daar gaat het niet om en dat weet jij ook wel.
hahahatsjoe schreef:Nyaleti schreef:Er zijn er genoeg die herhaaldelijk over dezelfde dingen klagen. Moeten die allemaal een eigen topic aan maken?
Als het je irriteert zet je haar lekker op foei. Niet zo kinderachtig doen allemaal.
Daar gaat het niet om en dat weet jij ook wel.
hahahatsjoe schreef:Marcella schreef:Iedereen mag klagen behalve ik.
Het is trouwens niet alleen suf, maar veel meer. Met dat ik naar de moestuin moet voor voer en water. Wil het graag veilig houden voor iedereen.
Dat is niet zo. Als je ergernissen zou posten zou je niemand horen, maar we horen alleen maar dat je dan weer daar last van hebt en dan weer daarvan, enzovoort. Dat zijn geen ergernissen.
Nyaleti schreef:Relaxed schreef:Wat is dat met mannen.. Als ik even mijn beklag doe over iets, een collega of gewoon even frustratie uit over wat dan ook.. Dat ze dan reageren met 'aaah maak je niet druk' of 'leven en laten leven' Vind dat zo'n dooddoener
Ohhh hier kan ik ook error van krijgen. Zeur gewoon even met me mee.
-
Vandaag weer harstikke ziek, veel erger dan dagen ervoor.. Goed voor de lijn hoor maar weet niet of dit nu echt de manier isheb woensdag voor het laatst een normale maaltijd gegeten.
En ik wil zielig op de bank hangen maar het is koud en de beesten komen niet knuffelen
rien10 schreef:Nyaleti schreef:Vandaag weer harstikke ziek, veel erger dan dagen ervoor.. Goed voor de lijn hoor maar weet niet of dit nu echt de manier isheb woensdag voor het laatst een normale maaltijd gegeten.
En ik wil zielig op de bank hangen maar het is koud en de beesten komen niet knuffelen
Woensdag? Dat is een week geleden! Oppassen hoor. Krijg je wel genoeg vocht binnen? Kan je iets van soep eten, dan heb je meteen zout binnen. Beterschap.
hahahatsjoe schreef:Dat is niet zo. Als je ergernissen zou posten zou je niemand horen, maar we horen alleen maar dat je dan weer daar last van hebt en dan weer daarvan, enzovoort. Dat zijn geen ergernissen.