Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:09

15,9 graden in mijn kantoor. :brr:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:14

Gisterenavond lag ik ook koud in bed.
Heb trainingsbroek aan gedaan en extra dekbed.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:18

Relaxed schreef:
Wat is dat met mannen.. Als ik even mijn beklag doe over iets, een collega of gewoon even frustratie uit over wat dan ook.. Dat ze dan reageren met 'aaah maak je niet druk' of 'leven en laten leven' Vind dat zo'n dooddoener :n

De meeste mannen die ik ken reageren niet zo hoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:27

Berdien schreef:
Relaxed schreef:
Wat is dat met mannen.. Als ik even mijn beklag doe over iets, een collega of gewoon even frustratie uit over wat dan ook.. Dat ze dan reageren met 'aaah maak je niet druk' of 'leven en laten leven' Vind dat zo'n dooddoener :n

De meeste mannen die ik ken reageren niet zo hoor :=

Nou hier zo'n manager, iedere keer weer.. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:31

Relaxed schreef:

Ohhh hier kan ik ook error van krijgen. Zeur gewoon even met me mee.

-
Vandaag weer harstikke ziek, veel erger dan dagen ervoor.. Goed voor de lijn hoor maar weet niet of dit nu echt de manier is := heb woensdag voor het laatst een normale maaltijd gegeten.
En ik wil zielig op de bank hangen maar het is koud en de beesten komen niet knuffelen :(

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 11:40

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het tegen de Boktregels is
Laatst bijgewerkt door xingridx op 18-10-23 07:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald ivm tegen de Boktregels

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 11:42

Nyaleti schreef:
Er zijn er genoeg die herhaaldelijk over dezelfde dingen klagen. Moeten die allemaal een eigen topic aan maken?
Als het je irriteert zet je haar lekker op foei. Niet zo kinderachtig doen allemaal.

Daar gaat het niet om en dat weet jij ook wel.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 11:46

Da's mosterd bij een maaltijd die meer dan een week oud is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 11:47

hahahatsjoe schreef:
Nyaleti schreef:
Er zijn er genoeg die herhaaldelijk over dezelfde dingen klagen. Moeten die allemaal een eigen topic aan maken?
Als het je irriteert zet je haar lekker op foei. Niet zo kinderachtig doen allemaal.

mijn ergernis

mensen die nog gaan lopen zeveren over een post die 8-10 is gemaakt....

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 11:54

hahahatsjoe schreef:
Nyaleti schreef:

Of je doet even niet zo belerend..

En inderdaad, wat heeft het in godsnaam voor nut om oude koeien uit de sloot te halen? Jeetje.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 11:56

_O- ik zat al te zoeken waar die reacties dan stonden _O- Begreep het al even niet.

Dat ik mij momenteel in mijn vak niet helemaal serieus genomen voel door een paar collega's.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:01

hahahatsjoe schreef:
Marcella schreef:
Iedereen mag klagen behalve ik.

Het is trouwens niet alleen suf, maar veel meer. Met dat ik naar de moestuin moet voor voer en water. Wil het graag veilig houden voor iedereen.

Dat is niet zo. Als je ergernissen zou posten zou je niemand horen, maar we horen alleen maar dat je dan weer daar last van hebt en dan weer daarvan, enzovoort. Dat zijn geen ergernissen.

Hatsjoe , misschien even bedenken of het nog relevant is om ergens op te reageren na zo'n lange tijd.

Valt mij op dat je dat vaker doet , ik snap dat iets je kan irriteren, maar dan moet jezelf als nog de vraag stellen is het nog nodig na een paar dagen en heel wat pagina's verder om te reageren.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:03

Nyaleti schreef:
Relaxed schreef:

Ohhh hier kan ik ook error van krijgen. Zeur gewoon even met me mee.

-
Vandaag weer harstikke ziek, veel erger dan dagen ervoor.. Goed voor de lijn hoor maar weet niet of dit nu echt de manier is := heb woensdag voor het laatst een normale maaltijd gegeten.
En ik wil zielig op de bank hangen maar het is koud en de beesten komen niet knuffelen :(

Woensdag? Dat is een week geleden! Oppassen hoor. Krijg je wel genoeg vocht binnen? Kan je iets van soep eten, dan heb je meteen zout binnen. Beterschap.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:05

En over mannelijke collega's/managers die heel simpel denken over bepaalde zaken.

Ik heb een vrouwelijke manager die ook wel eens zo reageert en heel simpel denkt over zaken of dit wegschuift naar het is wat het is.

Maar dat laatste doe ik zelf ook en benoem ik ook wel eens naar mijn collega's als ze te lang door gaan over bepaalde zaken. Ik had laatst ook een collega die ergens tegen aanliep wat ook vervelend was. Dit ging maar door totdat ik op den duur zei nu ga je er hier nog even 10 minuten over zitten irriteren en als je dan weer op de werkvloer komt is het klaar :')

Hielp half , maar goed we hebben er wel op een positieve manier om kunnen lachen. Soms is mannelijk denken ook wel even fijn! Ik mis wel eens mannelijke collega's in mijn team. Alleen maar vrouwen is ook niet alles.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:09

Dat ik met een trui, fleecevest, verwarmde elektrische deken en handwarmers op de bank zit.

Deze winter gaat leuk worden. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:10

Oh nee, ik heb heel lang met alleen vrouwen gewerkt, die ook nog eens allemaal uit een hele andere generatie kwamen. Ik heb mezelf heel lang aan kunnen passen, maar dat houdt een keer op :=

Maar laatst zat ik bij een overleg waar een nieuwe mannelijke verkoper bij zat, die duidelijk nog nooit iets in de zorg gedaan heeft. Hij bleef constant maar herhalen dat wij veel te veel werk moesten doen, maar wilde maar niet snappen dat het zo opgelegd wordt door de zorgverzekeraars/etc.
Zo vervelend

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:16

[***] schreef:
Da's mosterd bij een maaltijd die meer dan een week oud is.

Whaha ik dacht het en toen las ik het.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:21

Ik erger mij aan hahahatsjoe. Zoo }>

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:33

rien10 schreef:
Nyaleti schreef:

Woensdag? Dat is een week geleden! Oppassen hoor. Krijg je wel genoeg vocht binnen? Kan je iets van soep eten, dan heb je meteen zout binnen. Beterschap.

Wat kleine beetjes soep wil gelukkig wel :) en stukjes cracker, rijstwafels.. Gisteren ook maar van die maaltijdshakes gekocht maar blegh .
Huisarts heeft het te druk om te boeien denk ik maar de assistente zou overleggen.. nou ben benieuwd

hahahatsjoe schreef:
Dat is niet zo. Als je ergernissen zou posten zou je niemand horen, maar we horen alleen maar dat je dan weer daar last van hebt en dan weer daarvan, enzovoort. Dat zijn geen ergernissen.

Oke ik wil hier eigenlijk niet op reageren maar dit kun je toch niet laten gaan?
Zeg jij nou serieus dat ergens last van hebben, of elke dag pijn hebben, geen ergenis is of dat je daar niet even over mag zeuren? Ga je lekker? Wat voor lekker leventje heb jij dat de grootste ergenis een regenbui is?
Bless you dat je niet dagelijks pijn hebt maar doe niet zo. Bah.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:40

imaudy schreef:
Ik erger mij aan hahahatsjoe. Zoo }>

Foei je mag geen bokker bespreken

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:43

Nee joh, ze moet niesen. (niezen?)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:44

rien10 schreef:

Ja klopt, ik ben idd verkouden!
Wie wenst mij beterschap? :D
Laatst bijgewerkt door imaudy op 17-10-23 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:45

Onze dochter zit liever verkleumd op de scooter dan dat ze de lange regenjas aantrekt die ik gekocht heb want dat is niet cool.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:46

rien10 schreef:

Nieszen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:48

Britta31 schreef:
Onze dochter zit liever verkleumd op de scooter dan dat ze de lange regenjas aantrekt die ik gekocht heb want dat is niet cool.

Zelfde met regenpak aan en regen :))

Ze komt er vanzelf achter als het nog kouder gaat zijn.