Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:21

Ineens geen mails meer ontvangen omdat m’n opslag vol is, nu lekker 2 euro per maand betalen voor meer opslag totdat ik tijd heb om alles wat er opgeslagen staat uit te zoeken…

En werk was vandaag ook een grote ergernis:’)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:28

Jessica_1998 schreef:
Ineens geen mails meer ontvangen omdat m’n opslag vol is, nu lekker 2 euro per maand betalen voor meer opslag totdat ik tijd heb om alles wat er opgeslagen staat uit te zoeken…

Kijk eens op je onedrive opslag. Ik had daar toch een partij rommel opgeslagen wat ik niet gebruik. Ik had daarna na flink wat opruimen weer heel veel ruimte ( en meer als 24000 mails verwijderd)

Ik hou mijn inbox nu wel even een stuk beter bij.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:35

Menino schreef:
Fly_high schreef:
Bij mijn vader op bezoek nu dat hij zijn herkansingsbaby heeft en ik kan niet uitleggen hoe fiets poedersuiker het is.

appelflap je hebt genoeg verpest waarom komt het bij jou op om nog een kind op deze poedersuiker te zetten. En waarom moet ik in mijn vrije tijd bij een jankend kind in de buurt zijn en al dat gezeik verdragen. Ik wil hier zo fiets graag weg.

End rant.

:(:)

Nog 2 daagjes ofzo, toch? en dan ontsnappen van dit rotgevoel en rotsituatie en bijkomen met vakantie.....
Heb je nu niets aan (sowieso weinig waar je nu iets aan hebt). Is nu even tanden op elkaar.

Ik kan me alles erbij voorstellen (en ook weer niet) en het klinkt echt heel poedersuiker. Maar dan ook echt.

Sterkte voor nu iig...

Ik heb sterke drank voor nu :') maar sterkte is nog steeds nodig ja.

Ik wil het niet allemaal op bokt dumpen maar het maakt heel wat in mij los. Al die ellende thuis waardoor ik als tiener liever in mijn uppie in een fiets polenhotel of ergens illegaal met allemaal drugsverslaafden enzo zat dan bij een van mijn ouders in de buurt. En alles maar zelf regelen en uitzoeken omdat het oprecht makkelijker was. En hij is met deze baby net zoals met ons toen, doen alsof voor het mooie plaatje en kind moet zich maar aanpassen.

Het is zo fiets triest voor iedereen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:37

nicole_floor schreef:
Ineke2 schreef:
Het is vooral jammer dat veel van deze feestdagen in Nederland geen vrije dag betekent :')

Behalve als je ambtenaar bent. :+

Ik bén ambtenaar sinds 1,5 jaar en nee ik was helaas niet vrij :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:43

Veel te dikke honden en dan een eigenaar die zegt dat het bij het ras hoort (Berner Sennen)
Nee meid, dat jij denkt op te scheppen dat je rustig met een hond van 65kilo naast je kan lopen, is alleen maar omdat die hond te dik is om energie te hebben om te rennen.
Oh zo'n haat aan.

En dan ook niet normaal de vacht verzorgen, zodat ze nóg zwaarder zijn. Arme gup kan amper 'galopperen'

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:43

Zebrastreep schreef:
Jessica_1998 schreef:

Kijk eens op je onedrive opslag. Ik had daar toch een partij rommel opgeslagen wat ik niet gebruik. Ik had daarna na flink wat opruimen weer heel veel ruimte ( en meer als 24000 mails verwijderd)

Ik hou mijn inbox nu wel even een stuk beter bij.

Ja dit zag ik ook idd, alleen heb nu geen tijd om alles uit te zoeken, dus nu maar even zo

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:45

Hahaha ook op de dag van de arbeid moeten wij werken.
Maar 5 mei zijn wij wel elk jaar vrij in plaats van 1 x per 5 jaar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:52

Fly_high schreef:
Bij mijn vader op bezoek nu dat hij zijn herkansingsbaby heeft en ik kan niet uitleggen hoe fiets poedersuiker het is.

appelflap je hebt genoeg verpest waarom komt het bij jou op om nog een kind op deze poedersuiker te zetten. En waarom moet ik in mijn vrije tijd bij een jankend kind in de buurt zijn en al dat gezeik verdragen. Ik wil hier zo fiets graag weg.

End rant.

Godver wat poedersuiker! Je mag je altijd afreageren in m'n pb ♡♡

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:57

Sterkte Fly_high :(:)
Klinkt echt zwaar poedersuiker Y;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 22:59

Helaas hier werken we gewoon op 5 mei, behalve dus 1x per 5 jaar.
Nu ben ik wel vrij op 5 mei, maar dat is omdat vrijdag standaard mijn vrije dag is :D

Ik kreeg een bericht op LinkedIn van een uitzendbureau. Dat is nog niet zo gek… Maar wel dat diegene zegt dat “ Gezien je ervaring ben ik benieuwd of je hiervoor in aanmerking voor wil komen “

Vervolgens bied diegene een functie aan voor dezelfde organisatie als waar ik al voor werk. Het enige wat verschilt is de standplaats… De functie is verder exact hetzelfde. :') :x

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 23:23

Dat alle niet leuke dingen op dit moment even samen komen en ik mijn normaal vrolijke ik even niet meer herken. Komt vast wel weer goed. Ooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 23:27

Op het moment dat ik doodmoe naar bed wil gaan er achter komen dat er een stuk of 100 mieren in m'n keuken en berging zitten. Echt gatverdamme.. Zoveel kieren en gaten dat het niet lastig is binnen te komen voor ze, net als de naaktslak die ook in m'n berging lag. Toch morgen maar even kijken aan de buitenkant van m'n achterdeur groeit momenteel vooral onkruid wat ik nog moet wieden misschien zie ik dan ook meer of er een opening zit..

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 23:48

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:

End rant.

Godver wat poedersuiker! Je mag je altijd afreageren in m'n pb ♡♡

<3

Ik heb ff helemaal geen mentale ruimte over voor pbs enz maar het is wel heel erg lief.

Het is overigens een super schattige en lieve baby moet ik zeggen. Alleen kan ik het vanwege de situatie eventjes niet hebben :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 01:20

Viswijf op de 6de loop weer te schelden en tieren. Heb medelijden met de zorg wat daar over de vloer komt. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 05:53

Halve nacht weer wakker gelegen van nachtmerries en nu alweer wakker. -O-

Zou zo graag degene door wie ik deze nachtmerries heb eens opbellen en verrot schelden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 06:50

Nog steeds spierpijn 8)7

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 06:58

MarlindeRooz schreef:
Halve nacht weer wakker gelegen van nachtmerries en nu alweer wakker. -O-

Zou zo graag degene door wie ik deze nachtmerries heb eens opbellen en verrot schelden.

Met een anoniem nummer, gewoon doen.
Kan t erger worden?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 08:18

_San87_ schreef:
Jawel. Op de meeste feestdagen is er geen betaalverkeer (Kerstdagen, 1e Pasen en Pinksteren, dag van de arbeid, oudjaarsdag o.a.).

Maar dat is dag van de arbeid in Nederland niet.
Daarom zou het raar zijn.

Behalve als je betalingsverkeer hebt met het buitenland omdat ze het daar wel vieren.

https://www.nu.nl/economie/6261702/bele ... rbeid.html

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 08:22

DuoPenotti schreef:
_San87_ schreef:
Jawel. Op de meeste feestdagen is er geen betaalverkeer (Kerstdagen, 1e Pasen en Pinksteren, dag van de arbeid, oudjaarsdag o.a.).

Maar dat is dag van de arbeid in Nederland niet.
Daarom zou het raar zijn.

Behalve als je betalingsverkeer hebt met het buitenland omdat ze het daar wel vieren.

https://www.nu.nl/economie/6261702/bele ... rbeid.html

Ah ja dat weet ik verder niet. Ik weet alleen dat geen betaalverkeer vaker voorkomt.

Roosch

Het systeem wat deze betalingen verwerkt is een internationaal systeem dat op feestdagen en weekenden niet werkt. Het is niet dat bankmedewerkers dit handmatig doen waardoor de Nederlanders die toch niet vrij zijn op deze dag dat werk wel even kunnen doen. :))

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Sterkte fly high :knuffel:

Hier weer de 2e dag migraine en koortsig.
Alleen maar omdat ik zondag een fijne dag heb gehad...

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 10:57

Dat mijn voorgevoel dat we slecht weer krijgen op onze trouwdag lijkt te kloppen. De verwachting is koud en nat…

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 11:07

Vrienden gaan volgende week trouwen en de dresscode is dress to impress (donker) blauw kan je toch niks mee…… ik heb niks in donkerblauw.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 11:09

Lau schreef:
Vrienden gaan volgende week trouwen en de dresscode is dress to impress (donker) blauw kan je toch niks mee…… ik heb niks in donkerblauw.

Jawel toch <3.

https://www.fiftiesstore.com/media/opti ... arkle.webp

Volgende week is wel kortdag om nog dingen te regelen als je moet gaan kopen, though :').

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 11:10