Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jessica_1998 schreef:Ineens geen mails meer ontvangen omdat m’n opslag vol is, nu lekker 2 euro per maand betalen voor meer opslag totdat ik tijd heb om alles wat er opgeslagen staat uit te zoeken…
En werk was vandaag ook een grote ergernis:’)
Menino schreef:Fly_high schreef:Bij mijn vader op bezoek nu dat hij zijn herkansingsbaby heeft en ik kan niet uitleggen hoe fiets poedersuiker het is.
appelflap je hebt genoeg verpest waarom komt het bij jou op om nog een kind op deze poedersuiker te zetten. En waarom moet ik in mijn vrije tijd bij een jankend kind in de buurt zijn en al dat gezeik verdragen. Ik wil hier zo fiets graag weg.
End rant.
![]()
Nog 2 daagjes ofzo, toch? en dan ontsnappen van dit rotgevoel en rotsituatie en bijkomen met vakantie.....
Heb je nu niets aan (sowieso weinig waar je nu iets aan hebt). Is nu even tanden op elkaar.
Ik kan me alles erbij voorstellen (en ook weer niet) en het klinkt echt heel poedersuiker. Maar dan ook echt.
Sterkte voor nu iig...
Zebrastreep schreef:Jessica_1998 schreef:Ineens geen mails meer ontvangen omdat m’n opslag vol is, nu lekker 2 euro per maand betalen voor meer opslag totdat ik tijd heb om alles wat er opgeslagen staat uit te zoeken…
En werk was vandaag ook een grote ergernis:’)
Kijk eens op je onedrive opslag. Ik had daar toch een partij rommel opgeslagen wat ik niet gebruik. Ik had daarna na flink wat opruimen weer heel veel ruimte ( en meer als 24000 mails verwijderd)
Ik hou mijn inbox nu wel even een stuk beter bij.
Fly_high schreef:Bij mijn vader op bezoek nu dat hij zijn herkansingsbaby heeft en ik kan niet uitleggen hoe fiets poedersuiker het is.
appelflap je hebt genoeg verpest waarom komt het bij jou op om nog een kind op deze poedersuiker te zetten. En waarom moet ik in mijn vrije tijd bij een jankend kind in de buurt zijn en al dat gezeik verdragen. Ik wil hier zo fiets graag weg.
End rant.
Urbanus schreef:Fly_high schreef:Bij mijn vader op bezoek nu dat hij zijn herkansingsbaby heeft en ik kan niet uitleggen hoe fiets poedersuiker het is.
End rant.
Godver wat poedersuiker! Je mag je altijd afreageren in m'n pb ♡♡
_San87_ schreef:Jawel. Op de meeste feestdagen is er geen betaalverkeer (Kerstdagen, 1e Pasen en Pinksteren, dag van de arbeid, oudjaarsdag o.a.).
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:Jawel. Op de meeste feestdagen is er geen betaalverkeer (Kerstdagen, 1e Pasen en Pinksteren, dag van de arbeid, oudjaarsdag o.a.).
Maar dat is dag van de arbeid in Nederland niet.
Daarom zou het raar zijn.
Behalve als je betalingsverkeer hebt met het buitenland omdat ze het daar wel vieren.
https://www.nu.nl/economie/6261702/bele ... rbeid.html
Lau schreef:Vrienden gaan volgende week trouwen en de dresscode is dress to impress (donker) blauw kan je toch niks mee…… ik heb niks in donkerblauw.
_San87_ schreef:Lau schreef:Vrienden gaan volgende week trouwen en de dresscode is dress to impress (donker) blauw kan je toch niks mee…… ik heb niks in donkerblauw.
Jawel toch.
https://www.fiftiesstore.com/media/opti ... arkle.webp