Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
theadora99 schreef:Ik vroeg me met mijn collega’s af over het verzetten van de klok:
- klok gaat vooruit: stel je zet een wekker op je telefoon of ander automatisch verzette klok, om 2.30. Gaat die dan gewoon niet af?
- klok gaat terug: stel je zet een wekker op je telefoon of ander automatisch verzette klok, voor elke dag om 2.30. Gaat die dan twee keer af? Eén keer (maar dan de eerste keer of de tweede)?
Marocje schreef:CalipsoLover schreef:Wat vinden jullie ervan dat degene die meer verdient, ook meer huur betaald? Of vinden jullie dat het 50/50 moet zijn, ondanks dat de ene partner +/- 600 euro meer verdient per maand?
Vind dat altijd lastig: betaalt andere partner dan op een andere manier, zoals de uitjes of boodschappen? Of wordt alles verdeeld (ieders de helft) en heeft meer verdienende partner dan dus meer spaargeld over?
Toen ik samenwoonde ging alles op 1 hoop. Was wel vaker gezeur over geld trouwens.
Nu woon ik niet samen maar in het weekend wisselen we af. Ik ben veel geld kwijt aan reizen, hij betaalt vaker de boodschappen. Hij verdiend 3X zoveel als ik. Samenwonen gaan we niet doen.
_Karlijn schreef:Iemand enig idee welk appelras er in deze salade van de Albert Heijn zit? Die vind ik toch altijd zo lekkerop de verpakking staat 'rode appel'.
[ Afbeelding ]
Fearn schreef:Hebben jullie een idee wat dit kan zijn? Ik heb sinds een tijdje kleine blaasjes op mijn pink, eerst was het er één en het worden steeds meer, echt zo'n rijtje. Het voelt een beetje pijnlijk als je erop drukt.
Ik had vorig jaar schurft en ben erg bang dat weer te krijgen, maar deze blaasjes jeuken niet en ze verspreiden zich ook niet op de rest van mijn hand of lichaam.
[ Afbeelding ]
Sychess schreef:Marocje schreef:
Vind dat altijd lastig: betaalt andere partner dan op een andere manier, zoals de uitjes of boodschappen? Of wordt alles verdeeld (ieders de helft) en heeft meer verdienende partner dan dus meer spaargeld over?
Toen ik samenwoonde ging alles op 1 hoop. Was wel vaker gezeur over geld trouwens.
Nu woon ik niet samen maar in het weekend wisselen we af. Ik ben veel geld kwijt aan reizen, hij betaalt vaker de boodschappen. Hij verdiend 3X zoveel als ik. Samenwonen gaan we niet doen.
Mag ik vragen waarom jullie niet gaan samenwonen? Uit interesse hoor!
Marocje schreef:Ik heb 20 jaar een relatie gehad en 4 kinderen. Wilde daarna nooit meer een relatie.
Hij kwam op mijn pad, en het bleek meer dan alleen sekspartners (ik had daar meerdere van toentertijd). Dus tja, nu toch een (monogame zelfs) relatie. Maar we hebben echt ons eigen leven. Wonen 200 km bij elkaar vandaan, ik heb mijn leven met de kinderen, die zitten op school ed, hun vader woont op 5 km afstand. Maar hij heeft ook zijn eigen leven. Dus vandaar dat we elkaar alleen de weekenden zien en dan dus veel reizen.
Ook verschillen we erg, hij is 15 jaar jonger. Voor nu is het gewoon heel fijn. Mochten we over 10 jaar nog samen zijn, kan ik altijd zijn kant op en idd nadenken over samenwonen. Maar de kans is gewoon groter dat onze leven dan zo verschillen dat die weer scheiden. Tijd zal het leren
Britta31 schreef:Zou de inenting voor Gordelroos echt Dementie kunnen voorkomen? Ik geloof er helemaal niets van.
c_alsemgeest schreef:Zo heb ik inderdaad ook mooie resultaten gezien van Depakine Chrono (een anti epilepticum) bij mensen met een hevige bipolaire- en persoonlijkheids problematiek, wat voor veel stabilisatie kon zorgen zodat er ruimte was voor herstel.
Nyaleti schreef:Ik zoek een topic dat ging over wat voor werk iedereen doet. Ik zie een vacature staan voor receptioniste bij een AZC en aan de ene kant lijkt het me prachtig werk maar aan de andere kant ook wel pittig. Dus ik zoek ervaringen