Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 01:40

Barramundi schreef:
Oh nee Daphx93! Wat sneu voor je konijn! Kun je wel iemand bellen ofzo om de hond te komen ophalen? Of is je telefoon in de run naar buiten achtergebleven in huis?

Mijn ergernis was de pakketbezorger die zowat de deur eruit sloeg toen hij aanklopte (we hebben geen bel). Ik was net koffie aan het maken en schrok me het apenlazarus. Laten we zeggen dat ik daarna melk van het aanrecht en de vloer kon gaan dweilen ^)

Die lag inderdaad ook nog binnen...Hond wilde het konijn ook niet loslaten dus die heeft flink wat meppen van mij gekregen. Gelukkig wonen mijn ouders 2 straten verderop (hebben ook onze huissleutel) dus daar naar toe gelopen met hond in de nekvel. Toen kwam de dochter van de eigenaar eraan... Daarna samen met mijn vader snel de andere konijnen gecheckt en nummers uitgewisseld voor contact.

Barramundi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 01:58

Heftig zeg! Gelukkig kon je naar je ouders lopen. Hopelijk zijn je andere konijnen OK!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:46

Mensen die niet lezen. Nu ook weer.. Topic waar de fotograaf benoemd staat in de titel.
"Wie is de fotograaf?" :Y)

Kwam een oproep tegen op Facebook "Gezocht langharige pup maximaal 14 weken voor fotoshoots" en dan is 90% van de reacties:
OH KIJK DIT IS MIJN KORTHARIGE WOEF, HIJ IS AL 7 JAAR MAAR KAN WEL TOCH?! _-:(

En ik heb eens een foto geplaatst dat ik samen met m'n paard in een magazine stond met foto van de voorkant van het magazine er bij.. "Welk magazine is dit?!"
GEBRUIK JE OGEN EENS. Het staat er LETTERLIJK!

Vriendin plaatst oproep: "Laat hier foto's van je paard in spagaat zien." Wat reageert 50% van de mensen?! "HiJ Kan GeEn SpAGaAt mAarR wEl FleMeN." DAT VRAAGT ZE TOCH NIET?!

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:48

Van achter nat gespetter worden omdat een automobilist te lam is om even wat eerder het gas los te laten.
Ik ga weer terug naar bed. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:50

Dat brandnetels blijkbaar hele nare plekken veroorzaken. Lijkt wel een soort blaar op m'n enkel.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 08:00

@captain zo herkenbaar en irritant.

Ik kijk altijd op Facebook kleding aangeboden en gezocht. Mensen geven heel duidelijk aan wat ze zoeken, dan die reacties eronder. Iemand zoekt een leuk modern zwart jurkje, iemand post een roze gedrocht. Niet wat je zoekt, maar misschien vind je het wel leuk!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 08:01

Captain :') zo herkenbaar :')
Zelfde met oproepjes om op een specifieke tijd/datum naar een locatie te komen. ‘Ooh zo wat jammer dat het zo ver weg is, Flip en ik hadden graag model gestaan!!’ Of ‘echt jammer dat ik niet kan, wij hadden dit heel leuk gevonden’

Guys you’re not helping :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:06

Sicayes schreef:
Captain :') zo herkenbaar :')
Zelfde met oproepjes om op een specifieke tijd/datum naar een locatie te komen. ‘Ooh zo wat jammer dat het zo ver weg is, Flip en ik hadden graag model gestaan!!’ Of ‘echt jammer dat ik niet kan, wij hadden dit heel leuk gevonden’

Guys you’re not helping :')

Reageer dan niet :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-20 09:18

Dat ik zo vaak als een enorme bitch uit de hoek kom tegen mijn vriend terwijl ik dat helemaal niet wil en we nu weer ruzie hebben terwijl hij naar zijn werk is.

Cue social anxiety en angst dat hij bij me weggaat en een compleet geruïneerde vrije dag die ik eigenlijk heel hard nodig heb.

Ik hou zo veel van mijn vriend en ik doe zo vaak echt bot tegen hem en ik snap gewoon niet waarom ik niet anders kan reageren

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:22

xPabloBokt schreef:
Dat ik zo vaak als een enorme bitch uit de hoek kom tegen mijn vriend terwijl ik dat helemaal niet wil en we nu weer ruzie hebben terwijl hij naar zijn werk is.

Cue social anxiety en angst dat hij bij me weggaat en een compleet geruïneerde vrije dag die ik eigenlijk heel hard nodig heb.

Ik hou zo veel van mijn vriend en ik doe zo vaak echt bot tegen hem en ik snap gewoon niet waarom ik niet anders kan reageren

:(:) Hij is niet voor niets op zijn knieën voor je gegaan, onthoud dat ook. :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:22

Marije_1997 schreef:
Dat ik mega zenuwachtig ben, heb straks sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar ik ook stage heb gelopen. Totaal geen reden om zenuwachtig te zijn. Maar toch ben ik wel zenuwachtig haha

Ik ben aangenomen en mag 10 augustus beginnen en over 2 weekjes even een "meeloopdag"

Ik ga de functie hoofdzakelijk calculator krijgen (blijkbaar was de directeur te spreken over m'n werk tijdens de stage) en daarnaast eerst 1 dag in de week tekenen omdat ze nog druk bezig zijn met overgaan op een ander programma, waar ik ook ervaring mee heb. Even heel blij

(en ook m'n date kwam gister wel opdagen hahahaha was super leuk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:25

Moderatoropmerking:
Helaas hebben wij recentelijk wederom berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als 'ik erger me aan een bepaalde bokker,' maar ook voor berichten als 'ik erger me aan mensen die X doen' als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:16

Moniek sterkte bij de internist.
Dat wachten is al niet fijn.

Arm konijn.
Hopelijk kan je iets regelen met de hondeneigenaar.
Doe je ook aangifte?

Vuilophaaldienst haalt gelukkig ook losse zakken op die aan de weg staan als je belt.
En niet weet van wie de troep is.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:13

Gossie dat konijn :(:) daar waren koppen gaan rollen denk ik in mijn geval :x
Hopen dat het allemaal netjes word opgelost :(:)

Leuk Marije *\%/* nu kunnen de ergernissen over mannen overgezet worden naar positief :P }>

Wat is teer rotzooi.
Ik zat te gapen en gooi de halve pot om
Wat een bende _-:(
En dan zeg ik tegen de verzorgsters: let op dat je het niet omgooit _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:17

xPabloBokt schreef:

Ik zou eens kijken of je daar toch hulp bij kan krijgen, ook voor jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:18

Lukie, mannen blijven mannen he hahaha lastig in te schatten. Ergenis was wel dat hij me probeerde op te tillen maar was te zwaar hahaha (57kg, thanks man voel me nu toch wel weer zwaar) en ik kreeg een halve nek hernia, hij was wat langer dan ik dacht

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:29

Aan de kat die zich verveelt en alles sloopt. Hallo je hebt een flink veld naast je huis, ga muizen vangen >;) En als je met hem wilt spelen is het niet wat hij wilt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:59

Marije_1997 schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik mega zenuwachtig ben, heb straks sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar ik ook stage heb gelopen. Totaal geen reden om zenuwachtig te zijn. Maar toch ben ik wel zenuwachtig haha

Ik ben aangenomen en mag 10 augustus beginnen en over 2 weekjes even een "meeloopdag"

Ik ga de functie hoofdzakelijk calculator krijgen (blijkbaar was de directeur te spreken over m'n werk tijdens de stage) en daarnaast eerst 1 dag in de week tekenen omdat ze nog druk bezig zijn met overgaan op een ander programma, waar ik ook ervaring mee heb. Even heel blij

(en ook m'n date kwam gister wel opdagen hahahaha was super leuk)

Wat goed!!! Gefeliciteerd!!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 12:38

Aan het feit dat er niet gezegd kan worden, 'Joh - je bent een uur langer aan het werk, wat fijn dat je zoiets probeert!' (of in die richting. Maar er kan wel gezeurd worden over, 'Tot hoe laat werk je nou? Nog steeds maar 3x? Wanneer ga je 4 dagen en meer werken?'

Echt, serieus. Loop tegen een muur aan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:07

Doodmoe zijn, maar was al om 05.00 uur aan het werk.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:23

Dat ik zin heb om op te ruimen/ schoon te maken maar niet weet wat ik wil gaan doen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:27

fjordjes schreef:
Dat ik zin heb om op te ruimen/ schoon te maken maar niet weet wat ik wil gaan doen

Ik heb nog wel wat plekjes en dingetjes in huis <<)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:28

fjordjes schreef:

Mijn huis?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:31

Haha ik zat te twijfelen tussen de badkamer, slaapkamer, voorraadkast en rommelkamer

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:33

Rommelkamer klinkt alsof het wat aandacht kan gebruiken :')