Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Wil je ruilen tegen een rubberen boot?
Nee.
Wil je ruilen tegen een op afstand bestuurbare auto?
Nee.
Wil je ruilen tegen een complete encyclopedie set?
Omg nee.
![]()
Heb al meerdere keren beleefd afgeslagen en gevraagd van joh,wat ik jou maximum bod, misschien kunnen we daar wat mee maar nee krijg je weer zo'n ruil bericht.
#Ymke# schreef:Is het rare weken bij marktplaats ofzo? Ik krijg echt alleen maar gekke mensen op mijn advertenties.
Eentje wilde 30 euro minder betalen want ze moest een half uur rijden, een ander bied 5 euro op iets wat rond de 20 euro moet kosten zegt dan: ja maar ik heb het niet pers3 nodig..![]()
![]()
Soms heb je hele fijne weken waarin je binnen no time dingen verkoopt en tegen goede prijzen en soms moet je zo leuren en kost het zoveel moeite. Meer mensen die dat ervaren?
Alja schreef:#Ymke# schreef:Is het rare weken bij marktplaats ofzo? Ik krijg echt alleen maar gekke mensen op mijn advertenties.
Eentje wilde 30 euro minder betalen want ze moest een half uur rijden, een ander bied 5 euro op iets wat rond de 20 euro moet kosten zegt dan: ja maar ik heb het niet pers3 nodig..![]()
![]()
Soms heb je hele fijne weken waarin je binnen no time dingen verkoopt en tegen goede prijzen en soms moet je zo leuren en kost het zoveel moeite. Meer mensen die dat ervaren?
Jeee wat leuk om jou weer eens te zien
hagelslag schreef:Ik wil idd het liefst weckglazen.
Met schroefdeksel wil ik ansich wel, maar die gebruik ik alleen voor jam.
Maar maar maar ik heb vandag 8 gratis weckglazen mogen ophalen
3/4 de glazen.
De vrouw was er helemaal blij mee dat ze mij een plezier ermee kon doen. En zij had weer plaats in de kast
hagelslag schreef:Ik wil idd het liefst weckglazen.
Met schroefdeksel wil ik ansich wel, maar die gebruik ik alleen voor jam.
Maar maar maar ik heb vandag 8 gratis weckglazen mogen ophalen
3/4 de glazen.
De vrouw was er helemaal blij mee dat ze mij een plezier ermee kon doen. En zij had weer plaats in de kast
Marcella schreef:Afhankelijk van soort weckppotten Vegla is alleen nog leuk als voorraad pot of je moet aan ringen kunnen komen die worden niet meer gemaakt. De Vegla fabriek is ruim 100 jaar geleden gesloten en alles vernietigd. Er zijn wel een mogelijkheid om aan ringen te komen, maar die zijn duur.
Je bent rubbere ringen nodig en klemmen (ook weer afhankelijk van leeftijd potten).
Zal ik dan toch maar een topic maken over wecken. Moet ik dan wel even voor gaan zitten en informatie verzamelen, want wil dan gelijk basis informatie in start zetten.
Romy1234 schreef:Ik heb dus van mijn moeder weckpotten gekregen die ze nog had liggen maar ik moet mij er nog steeds in verdiepen hoe ik die dingen moet gebruiken![]()
Maar goed, weer in topic.
Mijn mp loopt voor geen meter, in ene best wel wat berichten met vragen van mensen waar bij het profiel staat dat ze nooit op berichten reageren, toch zelf netjes geantwoord en inderdaad geen bericht meer terug.
Of ik krijg echt boden van €20 incl verzenden voor een net ES dekje![]()
Niet echt rare mensen, tegenwoordig meer het gebruikelijke helaas.