Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:26

Daar moet je met paypal betalen of niet? Ik mag geen PP meer van Joon.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:47

nee hoor, ome Ali vindt Ideal ook prima :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:55

Idd ome Ali houdt ook van iDeal en credit card.
Ik mag nu alleen window shoppen dus winkelwagen zit weer vol. Er zijn alleen nog slofjes en een blouse voor mij onderweg.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:12

Ooh, ik zag die dierentrui, die vind ik wel erg leuk :)

Heb alleen iets tegen Ali :o Ik wil daar niet bestellen.

Over die babyshower; zou idd ook niet gaan, toedeloe. Heb sowieso al een hekel aan babyshowers, hier mag eerst het kind er gezond en wel uit komen voor ik iets ga vieren. Vind zo’n feestje en ‘leuk doen’ echt niks. Maar ja, ik ben sowieso niet echt leuk als ik zwanger ben, hou dan liever iedereen op een afstand en ben echt totaal niet in de feeststemming.
En als je wel in de stemming bent zou ik bij zo’n type schoonzus ook niet gaan. Wat een portret zeg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:16

Verootje, ik kan een boek over die mensen schrijven _O- niks meer gehoord verder, wat een zegen.

Ik heb 1 babyshower gehad, supertof, maar een 2e hoeft niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:19

Ook nog voor een tweede kind := Ja daaag, babyshowers is toch alleen bij het eerste kind :?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:29

Ja! Dat vind ik dus ook, zo is het volgens mij ook. Maar verrek, vorig jaar schoonzus 1 die een 2e kreeg en nu schoonzus 2 ook bij de 2e.

Vorig jaar was zo poedersuiker. Toen kon ik niet afzeggen want er kwamen maar een paar meiden, allemaal schoonzusjes en 1 vriendin. En mijn babyshower was echt heel leuk met superlekkere hapjes en drankjes. Dat moest dit ook worden. Een soort high tea lunch. Maar als je naar die mensen appt 'neem mee wat je lekker vindt' zit je dus met 5 zakken paprika chips en 5 flessen cola. :') Om fu.cking 11 uur in de ochtend.

Wat dat betreft is deze babyshower wel een verbetering want het is een resto. Kreeg alleen wel mee dat mijn schoonzus het praktisch zelf organiseerde, laat dan maar helemaal zitten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 17:36

Ik heb nooit een babyshower gehad. Ergens wel jammer ben altijd wel in voor een goeie hightea :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:39

Hier ook geen babyshowers :n hoeft van mij ook niet zo. Kraamfeesten ook niet trouwens. Gaan we ook nooit heen

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:48

ik heb wel een babyshower gehad. was erg leuk, geluncht met mijn vriendinnen die toevallig alle 3 ook zwanger waren en daarmee een fotoshoot gedaan. Geen bombarie of wat dan ook. kraamfeesten doe ik niet aan haha. Zit nu heel erg in twijfel of ik voor een 2e wil gaan... Voor mijn man zou het zijn 5e zijn (andere 3 komen ook elke 2 weken het weekend en alle vakanties voor de helft)

Hij zegt als jij wil doen we het, gevoelsmatig wil het heel graag, praktisch is het niet handig.

Maar even terug on topic, mijn man zijn oudste 2 zijn bijna 15 en bijna 12. Het is weer bijna kerst dus tijd om te shoppen, en met die dames is dat zo leuk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 17:55

Wij houden nu wel een kraamfeest. Maar geven mensen wel gelegenheid gewoon langs te komen.
Doen het wel uitgebreid het kraamfeest. Wordt gecaterd met echt lekker eten en hapjes van greenegg. Lekkere salades en brood met tapenade.
Wil niet dat het een gevalletje in de rij, handje geven, cadeautje, stuk taart met koffie en weer oprotten wordt.
Zijn we ook niet de mensen voor overigens :+
Willen zelf ook een gezellige middag/avond.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:08

verootjoo schreef:
Ook nog voor een tweede kind := Ja daaag, babyshowers is toch alleen bij het eerste kind :?

Ja? Jammer.. Heb er geen gehad.. En had gezegd dat ik er nu wel 1 wilde hahaha.. Dan maar een ander soort feestje als het zo ver is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:09

Ik zou een babyshower krijgen. Een vriendin zou alles regelen en heeft allemaal telefoonnummers gevraagd. Ik heb nog geen babyshower gezien. Achteraf heeft zij met niemand contact opgenomen

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:15

lieveli schreef:
Keet schreef:
Pippi Langkous zei ooit "ik heb het nog nooit gedaan, dus denk dat ik het wel kan"
Zou een spannend avontuur zijn!

Ja! Kinderpostzegels hebben dit jaar een tas met die tekst, ik heb 'm uiteraard gekocht.

Cool avontuur inderdaad, probeer!

IMJ schreef:
Caro, die trui vind ik echt super leuk!

Ik vind 'de ellende' van een ander wel wat respectloos.. dat is geen verwijt naar jou Tita.. ik voel dat zo, omdat je met 'de ellende' verwijst naar het kind..een kind er niets aan doen kan in welk wiegje hij geboren is maar verdient evengoed liefde.
Ik moet altijd denken aan die lab-aapjes die ze zonder moeder of met kunstmoeder (soort pluche ding) lieten opgroeien.. Denkend aan hoe die aapjes zich aan hun kunstmoeder vastklampten..

Heftig verhaal Lautje.. Heeft hij ook nog contact met zijn pleegouders?

Ja het klinkt wel cru. Mijn ouders hebben ook 2 keer iemand in huis genomen, niet echt pleeg maar wel meer contact dan een gewoon kind van de woongroep waar mijn mamsie toen werkte. Geen contact meer mee, maar ja zo gaat dat. Pleegkinderen komen vaak met een kapotte gebruiksaanwijzing maar ik denk wel dat Joon en ik er erg geschikt voor zijn. Oot en eventuele broertjes/zusjes moeten dan wel groter zijn en er ook voor open staan.

Leuke trui Caro!

Voor de dierenprint liefhebbers:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0522952015.html

En omdat je hem goed kunt aansnoeren en oprollen kun je met een 74 ook wel die 86 aan.

En bedankt he, nu ga ik toch bestellen :P

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:15

Babyshower is zo 2017.
Tegenwoordig doet iedereen toch een gender reveal party?
En vergeet niet om het babycadeaubankrekeningnummer op de geboortekaart te zetten :Y)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:17

caro29 schreef:
Ik zou een babyshower krijgen. Een vriendin zou alles regelen en heeft allemaal telefoonnummers gevraagd. Ik heb nog geen babyshower gezien. Achteraf heeft zij met niemand contact opgenomen

Auw.....

Ik ben verhuisd hoogzwanger en door mijn doofheid heb ik geen groep maar 1:1 vriendinnen.
Wel kraamfeest gehouden met hapjes, drank en bitterballen op een gehuurde locatie voor trouwerijen oude mooie schuur de bediening was top...feestje liep uit en bijna iedereen kwam

Voor mij soort afscheid met aantal stalgenootje wisten dat we elkaar nooit meer zouden zien door de verhuizing en afbranden van de stal en afstand is een dingetje van de 8 goede vrienden heb ik er nog 3 over en is zo verdomd moeilijk om af te spreken....stalgenoten 15 stuks is alles weg ja via telefoon en FB maar telt niet
Laatst bijgewerkt door tita op 18-10-18 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:17

Dubbel

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:22

MizzMontana schreef:
Babyshower is zo 2017.
En vergeet niet om het babycadeaubankrekeningnummer op de geboortekaart te zetten :Y)

Schijnt in België normaal te zijn. Pamperrekening heet dat

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:36

Hey ik wil best een post-babyshower doen voor de meiden hier hoor.

Gaan we toch gewoon high tea-en zonder de ongemakkelijke spelllen *D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:39

MizzMontana schreef:
Babyshower is zo 2017.

Een genderreveal party vind ik nog belachelijker :roll:
Echt, doe normaal mensen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:43

Och ik vind babyshowers en genderreveal party's wel leuk hoor. Ken trouwens niemand die een genderreveal party heeft gedaan, maar het is toch weer een feestje *\o/* Hier is het trouwens ook gebruikelijk om een (maandbox) luiers mee te nemen op een babyshower of op kraamvisite. Ideaal. Simpel om te geven en heel erg handig om te krijgen.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:48

lieveli schreef:
Hey ik wil best een post-babyshower doen voor de meiden hier hoor.

Gaan we toch gewoon high tea-en zonder de ongemakkelijke spelllen *D

Doen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:53

Ik weet nog wel een leuk restaurant _O-

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:05

lieveli schreef:
Ik weet nog wel een leuk restaurant _O-

Vertel *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:21

Ja gaan we daar zitten op 7 januari, dan kunnen jullie allemaal zien hoe ik gelyncht word!