Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Keet schreef:Pippi Langkous zei ooit "ik heb het nog nooit gedaan, dus denk dat ik het wel kan"
Zou een spannend avontuur zijn!
Ja! Kinderpostzegels hebben dit jaar een tas met die tekst, ik heb 'm uiteraard gekocht.
Cool avontuur inderdaad, probeer!IMJ schreef:Caro, die trui vind ik echt super leuk!
Ik vind 'de ellende' van een ander wel wat respectloos.. dat is geen verwijt naar jou Tita.. ik voel dat zo, omdat je met 'de ellende' verwijst naar het kind..een kind er niets aan doen kan in welk wiegje hij geboren is maar verdient evengoed liefde.
Ik moet altijd denken aan die lab-aapjes die ze zonder moeder of met kunstmoeder (soort pluche ding) lieten opgroeien.. Denkend aan hoe die aapjes zich aan hun kunstmoeder vastklampten..
Heftig verhaal Lautje.. Heeft hij ook nog contact met zijn pleegouders?
Ja het klinkt wel cru. Mijn ouders hebben ook 2 keer iemand in huis genomen, niet echt pleeg maar wel meer contact dan een gewoon kind van de woongroep waar mijn mamsie toen werkte. Geen contact meer mee, maar ja zo gaat dat. Pleegkinderen komen vaak met een kapotte gebruiksaanwijzing maar ik denk wel dat Joon en ik er erg geschikt voor zijn. Oot en eventuele broertjes/zusjes moeten dan wel groter zijn en er ook voor open staan.
Leuke trui Caro!
Voor de dierenprint liefhebbers:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0522952015.html
En omdat je hem goed kunt aansnoeren en oprollen kun je met een 74 ook wel die 86 aan.
caro29 schreef:Ik zou een babyshower krijgen. Een vriendin zou alles regelen en heeft allemaal telefoonnummers gevraagd. Ik heb nog geen babyshower gezien. Achteraf heeft zij met niemand contact opgenomen