Ailill schreef:pol1 schreef:Dan leef je echt 2 dikke eeuwen te laatIk zoek graag Darcy uit pride and prejudicewaar is die tijd gebleven
Zo jammer!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pol1 schreef:Ik weet niet of het toen beter was, al was het wel echt een heel andere manier van hofmakerij. Of de uitkomst, op langere termijn, ook altijd goed uit heeft gepakt weet ik niet.Ailill schreef:Dan leef je echt 2 dikke eeuwen te laat
Zo jammer!!!
Ailill schreef:Ik weet niet of het toen beter was, al was het wel echt een heel andere manier van hofmakerij. Of de uitkomst, op langere termijn, ook altijd goed uit heeft gepakt weet ik niet.Zo jammer!!!
linoleum schreef:Denk inderdaad dat dit het is, nu meer op zoek naar iets serieus en dus ook een stuk kritischer. Eerder soms alleen de pics bekeken, nu ook de tekst en als het kan instagram en vaak is het dan toch net geen match. Achteraf best oppervlakkig, maar goed.Ik had het er vandaag met een mannelijke collega over. Hij is ook net begonnen met Tinder. Hij had het erover dat hij ook heel kritisch is met swipen. Hij swiped dus nauwelijks vrouwen naar rechts. Maar nou is hij ook wel op zoek naar wat serieuzer.
Merk dat ik in het begin ook heel erg kieskeurig was. Ben minder kieskeurig geworden. De verdere schifting kan nog wel tijdens het chatten. Maakt het ook leuker, wat meer keuze ook.
Dat nu het gras altijd groener lijkt bij een ander is wel ook gevaar van dat hele internetdaten en apps. NOS had er best interessant artikel over van de week ook.
https://nos.nl/artikel/2211168-online-daten-wat-als-er-na-de-volgende-swipe-een-leukere-match-is.html
linoleum schreef:Goede vraag, bij mij is het dan toch een soort schuldgevoel. Niet heel heftig of zo, maar het schiet wel door m'n hoofd.Als je iemand echt leuk vind wel ja. Maar daarvoor denk ik wel dat je nog opties openhoudt. Alleen al door met meerdere matches tegelijk contact te onderhouden. Al vind ik dat niet iets negatiefs. Waarom niet als de mogelijkheid er is?
listiglistje schreef:Je zit er net pas op toch? Kijk het even aan, gelijk in een keer raak en bingo zou geweldig zijn, maar ik zou wat meer afwachtend zijnJa hij zoekt de film uit goede verdeling.
Zit eraan te denken om misschien mijn andere dates af te blazendeze is echt lief, leuk, slim, eerlijk, attent en alles meer....
![]()
Het is alleen wel een heel apart type om te zien, maar ik hou ook niet van standaard...als ik hem maar leuk vind!
Dont care what anybody thinks
pol1 schreef:Het zou wat meer mogen, wat dat betreft is west Europa behoorlijk preutsAilill schreef:Ik weet niet of het toen beter was, al was het wel echt een heel andere manier van hofmakerij. Of de uitkomst, op langere termijn, ook altijd goed uit heeft gepakt weet ik niet.
Ik denk dat we vandaag de dag, onder andere, te veel verleiding en mogelijkheden extern hebben. Alles moet meer, beter, knapper, strakker, jonger en rijker. Althans, zo lijkt het voor sommigen.
Ik denk dat ook! Maar wat is er nog maar weinig hofmakerij!
En geen idee of de huwelijken langer stand hielden toen..nu is t niet veel beter..helaas!!
Ailill schreef:listiglistje schreef:Je zit er net pas op toch? Kijk het even aan, gelijk in een keer raak en bingo zou geweldig zijn, maar ik zou wat meer afwachtend zijnJa hij zoekt de film uit goede verdeling.
Zit eraan te denken om misschien mijn andere dates af te blazendeze is echt lief, leuk, slim, eerlijk, attent en alles meer....
![]()
Het is alleen wel een heel apart type om te zien, maar ik hou ook niet van standaard...als ik hem maar leuk vind!
Dont care what anybody thinks
Aan de andere kant, wie ben ik/zijn wij om te oordelen? Als dit voor jou goed voelt, doen! Je kan Tinder r ook altijd weer opzetten mocht het niet te matchen.
Ik heb ooit een date gehad met jongen die echt vol met tattoos zit, ook net en gezicht. Geloof me, tot op de dag van vandaag nog steeds een van de mooiste mannen die ik ooit heb gezien.
lieveli schreef:Lee, ze gaan elkaar binnen een week al zien, zo veel tijd is dat toch niet? Ik vind het op zich wel slim, weet je direct of het echt klikt.Ailill schreef:Je zit er net pas op toch? Kijk het even aan, gelijk in een keer raak en bingo zou geweldig zijn, maar ik zou wat meer afwachtend zijn
Aan de andere kant, wie ben ik/zijn wij om te oordelen? Als dit voor jou goed voelt, doen! Je kan Tinder r ook altijd weer opzetten mocht het niet te matchen.
Ik heb ooit een date gehad met jongen die echt vol met tattoos zit, ook net en gezicht. Geloof me, tot op de dag van vandaag nog steeds een van de mooiste mannen die ik ooit heb gezien.
Daarop inhakend, je romantiseert het beeld van die jongen misschien. Been there. Weeeeeken mee geappt, dit was hem helemaal, perfecte man.
En in het echt een zachtgekookt ei. Bah bah bah.
En hier ook een scharrel onder de tattoos, maar ja dat was mijn tattoo artiest. Ook weer zo'n handige actie van me.
Berdien schreef:Free tattoo's?Op zich wel. Free tattoo's?![]()
![]()
Iemand kan inderdaad online superleuk zijn, maar in het echt heel hard 'meh'. Dat komt best wel heel vaak voor, helaas.
lieveli schreef:Daar heb je gelijk in, iemand extra attenderen kan geen kwaad.Jaaa free tot ik verkering kreeg met Joon en gister langs de shop liep met baby. Als blikken konden doden...
Patrick, ik bedoel dat ze niet alle dates moet afzeggen voor ze hem ontmoet heeft. Hij kan 'soulmate' aanvoelen maar in het echt tegenvallen.