Mijn studentenkamer is nog niet zo warm gelukkig. Toen ik nog beneden woonde stond de zon sochtends al vol op mijn kamer, maar nu heb ik er pas na 4uur smiddags last van. Helaas wordt het toch nog wel erg warm na zo een dag.
Houden jullie de hele dag de ramen open? Of sluiten jullie ze als de zon er vol op staat? Ik heb 2 ramen naast elkaar dus kan ze ook niet omwisselen helaas.
Ik heb ze open maar ook omdat het hier altijd wel waait. Dan blijft de lucht iig circuleren - hoewel het wel warme lucht is. Op de echt heetste momenten zet ik er bevroren waterflessen voor.
Waarom zoveel paniek? Daar krijg je het juist warm van lijkt me
Ik moet volgende week gewoon in dat warme weer keihard gaan werken op een paardenstal. Lekker paardjes poetsen en stallen uitmesten met dat weer. Ja, ik zal vast dood gaan van de hitte. Maar mij hoor je niet klagen. Kost alleen maar extra energie om me daar nu al helemaal druk over te maken
Hier ook geen paniek. Zot nu ook te genieten in de schaduw met een lekker windje in mijn rug. Ik ben alleen een slechte slaper en die warmte doet daar geen goed aan.
xxemmely
Geplaatst: 23-06-19 13:55
Ik werk in de horeca. Nou is t wel zo dat als t boven de 30 graden word er niet veel volk is, veelste warm om te wandelen of fietsen Maar er zijn altijd mensen die dan komen met; 'moet jij niet naar t zwembad of t strand'. Nee ik sta hier jullie dranken te verzorgen slimmerik
Ik werk bij de post, kan pas elf uur beginnen, eerder is het er niet. Vorig jaar mochten we in de avond bezorgen. Natte handdoek in de nek, pet op en rustig aan. Gelukkig woon ik in Friesland, heb te doen met mijn zuidelijke collega's...
magda_90
Geplaatst: 23-06-19 17:42
Hierbij nog een paar foto's van woensdagavond. Als een klein kind te stuiteren op het balkon en toen poef...
Mijn moeder is ook postbode ,ze heeft 2 dagen vrij volgende week dat scheelt de helft . In haar wijk krijgt ze van de oudere mensen vaak wel drinken etc met dit weer , maar wel afzien
Awhh Magda
27 graden buiten en 24.5 in huis ,doe toch wat goeds
Hier is de lucht helemaal betrokken, wel 29 graden buiten. Vanwege het lekkere windje had ik alles tegenover elkaar open gezet, ik heb er alleen wel spijt van. Het was hier veel koeler toen ik alles nog dicht had
Hier is t buiten 30 graden. Vanochtend alles potdicht gedaan. Boven op mn slaapkamer gaat het nu naar de 26 en beneden is het 22. Zodra het buiten wat afkoelt gaat boven weer alles open... Ik ben blij dat de verwachting van 35+ voor woensdag en donderdag hier flink is afgezwakt.
Ik denk dat beneden zo’n 20 graden is. En boven max 25 graden. Niet superduper warm ofzo. Ik weet niet hoe mijn ouders het zo koel houden beneden, maar het is wel superfijn. Morgen mag ik gaan zweten op stal Kheb er wel zin in hoor. Daar niet van