Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:22

Dat moment dat iemand op fb tegen je begint te praten en al je foto's begint te like... ben niet eens een match ofzo met hem.. maar "hij vind Chatten op Tinder niet fijn dus heeft me maar gelijk opgezocht" %) :r

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:24

Gianti schreef:
Dat moment dat iemand op fb tegen je begint te praten en al je foto's begint te like... ben niet eens een match ofzo met hem.. maar "hij vind Chatten op Tinder niet fijn dus heeft me maar gelijk opgezocht" %) :r

En diegene ziet dan niet op je facebook dat je een relatie hebt?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:28

Rawr schreef:
Gianti schreef:

En diegene ziet dan niet op je facebook dat je een relatie hebt?

Schijnbaar schijt aan..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:30

Oh maar ondanks dat ik hoffelijkheid wil, begin ik dus ook zeer vaak maar zelf het gesprek ;) anders gebeurt er dus helemaal niks :') Maar daarom vind ik dat nog wel jammer haha
En ook dan wordt er niet altijd gereageerd. Erg irritant!

Oh bah! Een stalker!!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:53

Tja ik doe m'n best maar loopt geen storm :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:00

Daarom staat mijn FB afgeschermd voor mensen die ik niet ken. Geen behoefte aan van die gluurders. Ook omdat ik regelmatig wordt opgezocht door klanten. Dat is helemaal irritant.

Ik heb net een kopje thee met een Happn-match in de stad gedaan. Was leuk. Nog niet head over heels, maar wel gezellig. Gaan binnenkort een keer naar de film of hapje eten. En dat ondanks ik geen stem had, om de haverklap hoestte en opgezette ogen had door het ziek zijn :') Maar je moet wat als je tegen muren opvliegt van verveling :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:07

Hahaha ach dat gezellig was telt ook voor iets vooral als je zo verveeld :P

Doet Tinder bij jullie ook slecht? Krijg melding van super like en dan open ik de blijft die Alleen maar laden

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:12

Gianti schreef:
Hahaha ach dat gezellig was telt ook voor iets vooral als je zo verveeld :P

Doet Tinder bij jullie ook slecht? Krijg melding van super like en dan open ik de blijft die Alleen maar laden

ja hij doet het slecht :+ _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:38

Mijn oude buurjongen zei tegen me dat Tinder niet altijd goed werkte want soms waren matches ineens weg.

Medelijden. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:39

Jildau schreef:
Mijn oude buurjongen zei tegen me dat Tinder niet altijd goed werkte want soms waren matches ineens weg.

_O- je hebt hem toch wel in de waan gelaten dat Tinder gewoon stuk is :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:41

Gianti schreef:
Jildau schreef:

_O- je hebt hem toch wel in de waan gelaten dat Tinder gewoon stuk is :')

Hahaha ja want ik kan iemand niet teleurstellen dat vind ik zielig. :') Dus gewoon gezegd dat ik dat inderdaad ook wel eens had. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:49

Haha niks gelogen dan toch? Alleen niet de reden waarom prijs gegeven :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:59

Jildau schreef:

Is Tinder niet stuk dan als dat gebeurt |(

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 01:21

Flessuh schreef:
Jildau schreef:

Jawel hoor! Maar Tinder gaat bij de één wat vaker stuk dan bij de ander. :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 09:03

Jildau schreef:
Flessuh schreef:

Jawel hoor! Maar Tinder gaat bij de één wat vaker stuk dan bij de ander. :)

Ah,sloop ik de boel weer eens per ongeluk :)*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:05

:')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:09

Spoiler:
Ik zal vandaag mijn date zonder auto maar vertellen dat onze date niet door gaat :+
ben ik zoooooooooo slecht in!
Want we hebben echt wel leuk contact via app, mja mijn "spontane" date gaat gewoon heel leuk en beide ook aangegeven dat we gewoon dit eerst samen zo willen uit zoeken en dus niet met anderen daten ook :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:12

Denk dat hij je eerlijkheid wel gewaardeerd gaat worden. Ik zou het zelf ook fijner vinden om te weten waar ik aan toe ben. Misschien is een 'gewone' vriendschap ook een optie aangezien jullie wel leuk contact hebben?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:17

@Berdien leuk zeg, zo'n spontane date! Beterschap nog

@Gianti ik had gisteren ook een match die er niet blij mee was dat ik de match had opgeheven. Ik kreeg gelijk 2 berichten op Facebook, lekker creepy
@Danielleb gewoon eerlijk zijn, hoe moeilijk het ook is.

Deze week heb ik weer 2 dates. Morgen tapas eten en vrijdag wat drinken. Ik ben naar beide benieuwd!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:24

Eerlijkheid wordt vast gewaardeerd idd, maar denk niet dat hij staat te springen om contact. Heb t zelf ook paar keer gehad dat de ander iemand anders tegen kwam voor we gingen daten. Zat echt niet te wachten op contact dan... je hebt toch om een bepaalde reden contact en niet voor een vriendschap, vrienden heb ik genoeg :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:28

Nee klopt.. hij waardeert het vast, maar vind mij geloof ik wel erg leuk dus verwacht niet dat het contact dan zo door gaat.. maargoed, dat is dan ook niet anders..

Wil ook niet beide aan het lijntje houden. Zaterdag wel met hem op date gaan en dag later zeggen van nee het word niks maar dat de reden eigenlijk wat anders is.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:29

Tsja, het is maar net hoe je erin staat. Je kunt altijd op onverwachte en verschillende momenten in je leven mensen tegen komen waarmee het enorm klikt en leuk is, maar 'meer' niet noodzakelijk is. Zonde om die mensen te laten schieten omdat je 'al vrienden genoeg hebt'.

Als het van hem uit wel meer is, dan is het geen haalbare kaart nee. Maar zolang je nog niet gedate hebt, is het misschien ook wat vroeg om daar wat over te kunnen zeggen?
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 07-02-17 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:30

Yonker schreef:
Eerlijkheid wordt vast gewaardeerd idd, maar denk niet dat hij staat te springen om contact. Heb t zelf ook paar keer gehad dat de ander iemand anders tegen kwam voor we gingen daten. Zat echt niet te wachten op contact dan... je hebt toch om een bepaalde reden contact en niet voor een vriendschap, vrienden heb ik genoeg :+

whahaha das wel een grappig detail!

ik had een match op tinder en mijn buurvrouw was een gezamelijke vriend op facebook dus ik had hem even opgezocht. Bleek meneer gewoon een relatie te hebben dus ik meldt dat zegt meneer dus ook dat hij vrienden zoekt op tinder :+
Kijk ik nog eens op zijn facebook heeft hij daar bijna 2500 vrienden dus ik meldt dat weer bij hem. Van goh hoeveel vrienden wil je er nog bij hebben?
Nooit meer wat van gehoord, erg jammer :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:31

Nee is ook goed dat je t doet :)
Wel benieuwd hoe hij reageert!

Heb nog 1 potientiele date op de app..... alleen wordt hij niet specifiek over een datum... nu kan ik niet goed peilen of dit is omdat hij geen interesse heeft of omdat hij gewoon druk is....

Hahahaah alja das ook een figuur :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:33

Dat is ook wel bijzonder ja...2500 fb vrienden?? Pff..

Ik heb inmiddels via tinder al 2 jaar een 'vriend'. Kan wel zeggen dat hij een van mijn beste vrienden is geworden. Maar wij waren ook beiden niet per se op zoek naar iets. Het was meer beetje aandacht en gekkigheid en uiteindelijk is daar wel een bijzondere vriendschap uit ontstaan.
Ook ik had al genoeg vrienden, maar had deze toch niet willen missen.