Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 23:57

Dat mijn vriend zijn huissleutels binnen heeft laten liggen, tot 00:00 moet werken in Amsterdam en ik dus op hem moet wachten om de deur open te doen, maar ik ben echt supermoe :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:23

Dat er teveel wind staat om keukenraam open te gooien om even af te laten koelen. -O-

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:40

Mijn vrachtauto alweer/ nog altijd....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:59

Aan dat ik fysio moet wat me €140,- per maand gaat kosten.. die ik eigenlijk gewoon niet heb -O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:49

Aan degene die het nodig vond om op de huistelefoon te bellen terwijl ik nog lag te slapen _-:( -:(-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:53

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik fysio moet wat me €140,- per maand gaat kosten.. die ik eigenlijk gewoon niet heb -O-

Verzekering? Of desnoods een andere die ze wel vergoeden?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:53

Cayenne schreef:
xPabloBokt schreef:

Verzekering? Of desnoods een andere die ze wel vergoeden?

Verzekering vergoed niks. Heb geen aanvullende module voor fysio.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:55

Ik ook niet, maar via doorverwijzing via de dokter en het ziekenhuis krijg ik het gelukkig alsnog vergoed.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:58

Cayenne schreef:
Ik ook niet, maar via doorverwijzing via de dokter en het ziekenhuis krijg ik het gelukkig alsnog vergoed.

Heb verwijzing van de huisarts..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:16

Cayenne schreef:

Zelfs dat werkte bij mij ook niet -O-
Doorverwijzing van ziekenhuis na een hernia operatie, maar het mocht allemaal uit eigen zak komen -O-

xPabloBokt heb je wel iets anders aanvullend? Ik ben bijvoorbeeld overgestapt op BSR omdat ik voor alternatief wel de aanvulling had :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:25

Dat ik nu pas zie dat ik van 8:30 tot 11:00 moest werken vanmorgen. Dacht echt dat ik om 16:30 moest beginnen :oo

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:33

De wachttijd bij TUI klantenservice.... En uberhaupt dat keuze menu.... Ik wil graag een klacht/claim indienen, maar ik kan alleen maar kiezen voor vakanties... Aghja, ik zie wel wanneer ze me te woord staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:43

Amira_ schreef:
Dat ik nu pas zie dat ik van 8:30 tot 11:00 moest werken vanmorgen. Dacht echt dat ik om 16:30 moest beginnen :oo

:o En nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:48

Aan mijn schoonmoeder, die nog steeds niet kan aanvaarden dat ik thuis wil bevallen. Sinds zondag heb ik af en aan voorweeën. Ze kon het echt niet laten om te zeggen: Dan weten wij jou wel te vinden in het moederhuis als het zo ver is. Jeetje mens. Mijn lijf, mijn baby, mijn keuze.

Heeft ze ook al een park staan en moet er per direct een wastafel voor de baby worden opgezet. Want ze is er zeker van dat wij de baby de eerste week al naar haar gaan brengen en die mag blijven logeren bij haar. Ik word er zo moe van, van dat bemoeierig gedrag.

Verder ben ik ook niet goed wijs dat ik borstvoeding wil geven en lacht ze het weg want ik zal waarschijnlijk geen melk hebben volgens haar.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:57

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn schoonmoeder, die nog steeds niet kan aanvaarden dat ik thuis wil bevallen. Sinds zondag heb ik af en aan voorweeën. Ze kon het echt niet laten om te zeggen: Dan weten wij jou wel te vinden in het moederhuis als het zo ver is. Jeetje mens. Mijn lijf, mijn baby, mijn keuze.

Heeft ze ook al een park staan en moet er per direct een wastafel voor de baby worden opgezet. Want ze is er zeker van dat wij de baby de eerste week al naar haar gaan brengen en die mag blijven logeren bij haar. Ik word er zo moe van, van dat bemoeierig gedrag.

Verder ben ik ook niet goed wijs dat ik borstvoeding wil geven en lacht ze het weg want ik zal waarschijnlijk geen melk hebben volgens haar.

Jeetje, waar bemoeit zij zich mee? Kan je partner niet eens met haar gaan praten, deze stress zo voor de bevalling is nou niet echt bepaald behulpzaam.
Ik herken het wel van mijn zus (37 weken zwanger) en zij kan haar schoonmoeder momenteel ook af en toe wel schieten. Die wil behulpzaam zijn bij hun in huis om alles klaar te maken, maar doet en beslist, zonder te overleggen met mijn zus. Dus zus is af en toe zwaar gefrustreerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:05

Al geprobeert maar wij dringen niet door. Paar weken terug was ze chreches bij haar in de buurt langs gegaan om te horzn achter plek. Dan konden wij de baby naar haar brengen en dan bracht zij die wel naar de chreche. Schoonzus heeft haar erop aangesproken dat ze echt niet goed bezig is en moet stoppen met zo te doen. Ik ga zo blij zijn als wij verhuisd zijn en er 20 kilometer extra tussen zit.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:09

DeMolenhoek schreef:
Al geprobeert maar wij dringen niet door. Paar weken terug was ze chreches bij haar in de buurt langs gegaan om te horzn achter plek. Dan konden wij de baby naar haar brengen en dan bracht zij die wel naar de chreche. Schoonzus heeft haar erop aangesproken dat ze echt niet goed bezig is en moet stoppen met zo te doen. Ik ga zo blij zijn als wij verhuisd zijn en er 20 kilometer extra tussen zit.

Ik krijg een beetje het gevoel van die film met Gwyneth Paltrow (kan niet op de naam komen) die een getikte schoonmoeder had, die de baby wilde inpikken. Misschien die film eens voor je schoonmoeder huren?

Edit: gevonden

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:46

Aan een collega. Ik weet dat ik “maar een weekendhulp” ben, en dat zij er al 30 jaar werkt maar DOE DAN OOK EENS IETS. Gemiddeld doe ongeveer 1 uu over 8 kratten en vullen. Zij doet 2 uur over 2 kratten, gaat een kwartier eerder pauze houden en maakt dus van haar 15 min een 30 min pauze en zit wel te miepen als wij 1 minuut te laat terug van pauze zijn. Hele tijd iedereen commanderen en zelf zo weinig mogelijk uitvoeren. En dan zeggen “je bent maar een weekendhulp”.. Ben maar even weggelopen...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 16:44

Dat het wc papier op is en ik dat natuurlijk pas merk als het al te laat is.
Fijn die collega’s die alleen aan zichzelf denken en niet de moeite nemen een paar papieren handdoekjes op de wc te leggen als ze de rol op maken.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 18:05

Aan dat ik zoveel wil doen, maar dat het financieel niet wil en ik daar stok ongelukkig van word..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 18:24

Fennadev schreef:
Mijn vader die onder de douche wilde gaan precies op het moment dat ik thuis kwam van het sporten. Hij weet dat ik al 2 jaar lang zumba dans op maandagavond en rond 9 uur thuis ben. Toch presteert hij het altijd om dan onder de douche te gaan :roll:

Dit kan mijn broertje ook super goed als ik weer terug kwam van de rijvereniging. Rij daar ook nog maar 15 jaar. Super irritant.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 18:26

Een jongen waar ik nu een tijdje mee app. Hij blijkt dus een vriendin te hebben en vraagt mij nu om niks te zeggen over 'ons'. Er is ten eerste niks tussen ons, maar ten tweede zoiets kan je gewoon echt niet maken tegenover je vriendin :n

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 18:53

Amira_ schreef:
Een jongen waar ik nu een tijdje mee app. Hij blijkt dus een vriendin te hebben en vraagt mij nu om niks te zeggen over 'ons'. Er is ten eerste niks tussen ons, maar ten tweede zoiets kan je gewoon echt niet maken tegenover je vriendin :n

Loser! Nooit meer een berichtje doen! Als hij t bij haar kan, kan die t ook bij jou :j

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 19:06

SavannahNx schreef:
Amira_ schreef:

Loser! Nooit meer een berichtje doen! Als hij t bij haar kan, kan die t ook bij jou :j

Ja precies, zo denk ik ook!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 19:18

Amira_ schreef:

Zo dan, direct afkappen die gast :oo Waar haalt hij het lef vandaan zeg! :oo