Hier alleen maar regen en nog eens regen. De ene stortbui na de andere hagelbui bah! Ik heb de paarden nu pas buiten gezet aangezien ik er ook een veulen bij heb, maar de volgende zwarte lucht komt er alweer aan, echt herfst vandaag!
Geplaatst: 30-05-15 14:41
Morgen moet het droog zijn.We hebben een concour met de schutterij en marjoretten wedstrijden.
tine10
Geplaatst: 30-05-15 16:39
Nou, die buienradar kon er vandaag niet meer naast zitten zeg. Pffff. Kijk je, geeft hij aan, rond 9 uur bui, daarna droog. En iedere keer weer als we tussendoor keken leek het klaar te zijn.
Nou, we hebben af en aan stortbuien van regen en hagel gehad, ook onweer. Niet leuk als je kind op wedstrijd is. Nu, half 5, schijnt zonnetje en zie ik ook wat stukjes blauwe lucht, maar man, wat een ellendig weer. Zo jammer. Hier is vandaag zeker 10 mm gevallen. Afgelopen dagen was er ook al flink wat gevallen. Nu mag het weer even droog worden!
Heel erg jammer voor jullie tine! jullie hebben wel erg vaak pech zeg met het weer. Hier heel de dag prachtig mooi weer,droog en veel zon.Dit weer had ik je graag gegunt.
tine10
Geplaatst: 30-05-15 16:56
Ja, we zitten momenteel even in de verkeerde hoek . Alhoewel het voor het land wel fijn is al dat vocht! Hier geen verstuivingen meer haha