*Jullie snappen allemaal dat ik tegenwoordig alles drie keer nalees voor ik het post haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben nog een beetje overweldigd van alle emotionele en vooral hele ondersteundende reacties die ik vandaag heb gehad. Vrienden die ik maanden niet gesproken heb die me in tranen opbelden, docenten die blijkbaar mijn blog volgden en naar me toe zijn gekomen.. Best heftig allemaal. Heb zelf ook wel de nodige tranen gelaten vandaag, al heb ik alleen maar positieve reacties gekregen en is iedereen tot nu toe ongelofelijk lief voor me. Het voelt toch als een stap in de 'goede' richting, vooral voor mezelf heel erg. Het is iets waar ik nog elke dag aan denk en waar ik nog elke dag mee bezig ben, en dat delen met het wereldwijde web is moeilijk, maar ik vind het wel goed voelen.
Emmaa_ schreef:Ik vind het een mooi stuk, Lau, maar hij staat echt krom van de taal- en spellingsfouten. Missende komma's, geen spaties na de komma's, het is 'wounds' en niet 'wonds' en 'bepaalde' en niet 'bapaalde'. Zou hem nog even nalopen om de error's eruit te halen, ik heb evt wel tijd om dat even voor je te doen als je wilt
Emmaa_ schreef:Begrijpelijk hoor, ik maak ook nog wel eens spelfouten waarvan ik later denk.. Waar zat ik met mijn hoofd

Mijn tweede opdracht voor de Flair Online Talent Awards. Ik heb gewaagde (en hilarische) outfits van mijn vrouwelijke rolmodellen nagedaan. Ontzettend leuk maar ook best confronterend
zag alleen nog een missend woordje in deze zin: Bij Torfs hielp een heel vriendelijke vrouw me een geschikt paar schoenen uit te kiezen, maar ik mijn keuze al snel gemaakt.Jennifuur schreef:Dit was denk ik wel een opdracht die alle kanten op kon he? Of moest iedereen echt een blogpost maken en geen video?
Emmaa_ schreef:En Julia dat zou heel goed kunnen, ik ben vijf dagen per week aanwezig op de FCJ in Utrecht, opleiding Journalistiek. Doe jij dat ook?
.