Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:37

Heel erg heftig Emma! Heel erg goed dat je hierover hebt geschreven. Dapper ook!

*Jullie snappen allemaal dat ik tegenwoordig alles drie keer nalees voor ik het post haha. :')

swartbeessie

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:54

Nou, mijn eerste echte stappen naar een blog zijn gezet.
stap 1 : Ik heb naar jullie advies een wordpress adres geclaimd.
stap 2 : toch nog even goed nadenken wat mijn doel is.
Ben nu met mezelf aan het brainstormen met een lekker speciaal biertje erbij, perfect. Heerlijk kliederen....
Idee voor nu: combi van handgeschreven en getypt (vorm), vanwege mijn voorliefde voor typografie en tekenen.
Inhoud: Onderzoek van het alledaagse leven. Vragen die ik mezelf stel, of situatieschetsen.

Dit kwam ik nog tegen, misschien hebben jullie er ook wat aan:
Website http://dowhatyouloveforlife.com/ heeft een soort handboekje voor bloggers (rest van de website is ook een aanrader!)

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:08

Wow, onwijs goed geschreven Emma! Heel heftig verhaal ook!

Klinkt heel stalkerig dit maar ik zag je geloof ik laatst lopen op school. Geloof dat we dezelfde opleiding doen... jij waarschijnlijk wel hoger jaar denk ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:40

Kijk, das deceerste stap naar fame :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:02

Dankjulliewel meiden <3 Ik ben nog een beetje overweldigd van alle emotionele en vooral hele ondersteundende reacties die ik vandaag heb gehad. Vrienden die ik maanden niet gesproken heb die me in tranen opbelden, docenten die blijkbaar mijn blog volgden en naar me toe zijn gekomen.. Best heftig allemaal. Heb zelf ook wel de nodige tranen gelaten vandaag, al heb ik alleen maar positieve reacties gekregen en is iedereen tot nu toe ongelofelijk lief voor me. Het voelt toch als een stap in de 'goede' richting, vooral voor mezelf heel erg. Het is iets waar ik nog elke dag aan denk en waar ik nog elke dag mee bezig ben, en dat delen met het wereldwijde web is moeilijk, maar ik vind het wel goed voelen.

En Julia dat zou heel goed kunnen, ik ben vijf dagen per week aanwezig op de FCJ in Utrecht, opleiding Journalistiek. Doe jij dat ook? :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:11

Emma, je hebt PB.

Ik heb vandaag Color Club Burnt Out op mijn blog, deze gave trichrome komt uit de nieuwe Oil Slick collectie.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:04

Ik vind het een mooi stuk, Lau, maar hij staat echt krom van de taal- en spellingsfouten. Missende komma's, geen spaties na de komma's, het is 'wounds' en niet 'wonds' en 'bepaalde' en niet 'bapaalde'. Zou hem nog even nalopen om de error's eruit te halen, ik heb evt wel tijd om dat even voor je te doen als je wilt :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:09

Emmaa_ schreef:
Ik vind het een mooi stuk, Lau, maar hij staat echt krom van de taal- en spellingsfouten. Missende komma's, geen spaties na de komma's, het is 'wounds' en niet 'wonds' en 'bepaalde' en niet 'bapaalde'. Zou hem nog even nalopen om de error's eruit te halen, ik heb evt wel tijd om dat even voor je te doen als je wilt :)

Jaa ik zie het nu Was slaap dronken toen ik het schreef ga hem zo op de laptop even na lopen. Had een vlaag van inspiratie vanmorgen.

Edit: hij Is bijgewerkt, maar jij mag hem ook nog wel nalopen als je wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:27

Begrijpelijk hoor, ik maak ook nog wel eens spelfouten waarvan ik later denk.. Waar zat ik met mijn hoofd :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:45

Emmaa_ schreef:
Begrijpelijk hoor, ik maak ook nog wel eens spelfouten waarvan ik later denk.. Waar zat ik met mijn hoofd :')

Heel herkenbaar :')
Laatst had ik ook een stukje geschreven in de trein.
Was al laat en ik Was moe. Lees ik het de volgende ochtend, het enig wat ik dacht Was damn waar was ik met mijn hoofd.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:11

Wat is iedereen weer goed bezig! Ik heb de afgelopen tijd her en der een reactie achtergelaten, maar ben zelf niet heel actief geweest met schrijven. Ik was niet helemaal fit, en alle vrije computertijd ging eigenlijk even in mijn zoektocht naar een eigen paard (jaja, echt waar, maar heel erg off-topic. Als ik iets vind ga ik er wel over bloggen) ;)

Anyway, ik heb eindelijk weer even tijd gevonden om wat te schrijven
The Remedy for Off-Days in Autumn :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:41

Goed. Hier is 'ie dan. Ik heb het echt met knikkende knietjes en hartkloppingen gepost :') Mijn tweede opdracht voor de Flair Online Talent Awards. Ik heb gewaagde (en hilarische) outfits van mijn vrouwelijke rolmodellen nagedaan. Ontzettend leuk maar ook best confronterend :7

FOTA15 – Opdracht 2: De Kim, Beyoncé, Nicki en Taylor in mezelf

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:44

Ik ben hem nu aan het lezen! :D zag alleen nog een missend woordje in deze zin: Bij Torfs hielp een heel vriendelijke vrouw me een geschikt paar schoenen uit te kiezen, maar ik mijn keuze al snel gemaakt.

Tot nu toe vind ik het tof!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:46

Die Taylor look staat je geweldig!
Erg leuk stukje! Ik zou het echt niet durven zulke kleren. Maar doe die van kim maar niet meer, die Is voor niemand flateus.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:51

Ach, die van Kim zat lekker en ik voelde me er goed in en dat is het belangrijkste :) Niemand hoeft zich te verstoppen ;)

Thanks Jennifer, ik heb het aangepast!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:52

Waaauw dat setje van de Taylorlook is inderdaad erg mooi! De kleuren staan je goed.

En ik moet ook nog zo'n rood-zwart geblokte blouse :')

Dit was denk ik wel een opdracht die alle kanten op kon he? Of moest iedereen echt een blogpost maken en geen video?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:53

Yasmine schreef:
Ach, die van Kim zat lekker en ik voelde me er goed in en dat is het belangrijkste :) Niemand hoeft zich te verstoppen ;)

Thanks Jennifer, ik heb het aangepast!

Inderdaad, maar zelfs haar staat hij niet.. Snap niet wat die stylisten soms denken.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:56

Echt niet, ik vond dat Kim geweldig stond met die look. Maar smaken verschillen.

Jennifuur schreef:
Dit was denk ik wel een opdracht die alle kanten op kon he? Of moest iedereen echt een blogpost maken en geen video?

Ja, klopt! We moesten "iets" doen en het mocht met ieder medium zijn. Ik zag al tekeningen en video's, maar omdat ik toch het liefste schrijf heb ik dat maar gedaan :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:58

Precies ieder zijn ding!

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:00

Mijn inspiratie is een beetje op dit moment. Misschien dat ik ergens deze week weer wat plaats.

Leuk dat jullie allemaal zo actief aan het posten zijn! Ik ga straks even alles lezen.

Emmaa_ schreef:
En Julia dat zou heel goed kunnen, ik ben vijf dagen per week aanwezig op de FCJ in Utrecht, opleiding Journalistiek. Doe jij dat ook? :)

Ja, die doe ik ook inderdaad. Dan heb ik je inderdaad gezien op school!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:32

Emma, wat ben jij toch een topper. Echt superheftig wat je hebt meegemaakt, en dan zo ermee omgaan! :*

En Yasmine, jij bent echt een stoere chick. Superleuk stuk!

Verder heb ik hier niet zoveel te zoeken haha, ik lees alleen mee.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:37

Vandaag een 'Get To Know Me'-Tag, zodat ik mezelf een beetje uitgebreid kan voorstellen. Daarnaast zijn van die persoonlijke tags iets wat ik stiekem altijd graag lees haha, zolang het een beetje goede vragen zijn.

TAG: Get to know me.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:29

Ik ga straks weer even jullie artikelen lezen.
Ik heb vandaag weer een thermo gelpolish, Layla 07.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 13:04

Zo wow, gedurfde post. En gewaagde outfits!

Tags vind ik ook meestal erg leuk. Niet teveel om bloot te geven, maar toch jezelf net wat bekender maken bij je lezers :j.

o'Hara <3 <3