Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Net het zadel na 3 weken terug gebracht. Vertrouwde het niet helemaal dus heb mijn telefoon het gesprek laten opnemen. Zadel nam ze terug, geen woord over de manier waarop het gegaan is. Vervolgens geeft ze mij een briefje, ik moest maar mn naam en rek.nr opschrijven en dan zal ze het geld wel overmaken. Ze had geen tijd gehad om naar de bank te gaan.. heb haar gezegd dat ik het vandaag op mn rekening wil hebben. Ja zei ze. Doe het zo gelijk.. Als ik het overmorgen niet heb, doe ik aangifte.. ik vertrouw haar echt niet na al dat gezeur.
Jadeleigh263 schreef:Raar dat mensen altijd zo LAAG bieden... ze snappen zelf toch ook wel dat zo'n deken wel meer waard is dan dat...
suikermeisje schreef:Jadeleigh263 schreef:Raar dat mensen altijd zo LAAG bieden... ze snappen zelf toch ook wel dat zo'n deken wel meer waard is dan dat...
Ik bied vaak wel een stuk onder de vraagprijs, wie niet waagt wie niet wint namelijk...
En waarom 50 betalen als diegene voor 30 het ook wel kwijt wil. Hou ik mooi 20 euro in mijn zak.