Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik word soms wel erg moe van mensen in de trein die de hele tyd kyken, of zo dicht tegen je aan zitten of staan als het druk is... vreselijk!
.
. 
gister ook al, altijd als ik haast heb om thuis te komen

Maar dit is een reële kans, bedoelde ik.
MarrieLeen schreef:Is het nog gelukt op Utrecht, lindatje?
.
) maar verder ging het best goed. 1½ uur later dan verwacht was hij thuis. 
.
.
.
Misser schreef:Heeft wel door m'n hoofd gespookt inderdaad! Maar ja, je moet toch met de trein en ik had zoiets 'als het gebeurt dan gebeurt het'...
Heb een keer gehad dat echt heel de trein propvol zat en het toilet de hele reis bezet was/dicht zat, dat vond ik toen wel een beetje creepy.
In de oude koplopers zitten dacht ik ook meerdere toiletten 
CCCCorine schreef:Misser schreef:Heeft wel door m'n hoofd gespookt inderdaad! Maar ja, je moet toch met de trein en ik had zoiets 'als het gebeurt dan gebeurt het'...
Heb een keer gehad dat echt heel de trein propvol zat en het toilet de hele reis bezet was/dicht zat, dat vond ik toen wel een beetje creepy.
Op sommige stations worden alle toiletten afgesloten als de trein er een tijd stil staat. De kans is hier zo'n 99% dat de conducteur een toilet is vergeten open te maken na vertrek.

naar mn vrienden daar soms is het veel te snel om! heerlijk gewoon.
Heb altijd veel bewondering voor jullie, geduldig blijven terwijl er toch de meest verschrikkelijke mensen in de trein zitten

_Ilse schreef:Pff, ik ga dus no way naar de wc in de trein.
echt goor. Ben een keer met de thalys naar Parijs geweest dus toen moest ik wel
want we zaten 4 uur in de trein ofzo. Daarna moesten we overstappen op de trein naar Souillac, die trein was pas raar.. en die wc helemaal. Alleen de weg ernaartoe al, dat kreng reed zo hard dat ik steeds omviel als ik naar de wc liep.. vreselijk