Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:00

Heeft wel door m'n hoofd gespookt inderdaad! Maar ja, je moet toch met de trein en ik had zoiets 'als het gebeurt dan gebeurt het'...
Heb een keer gehad dat echt heel de trein propvol zat en het toilet de hele reis bezet was/dicht zat, dat vond ik toen wel een beetje creepy.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:02

Ben me OV vergeten hihi, denk dat ik maar met de spits terug ga naar huis... Minder kans op gecontroleerd te worden Clown ik word soms wel erg moe van mensen in de trein die de hele tyd kyken, of zo dicht tegen je aan zitten of staan als het druk is... vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:39

Lifaya, als je kaartje koopt, kun je geld terugkrijgen bij vergeten OV Ja

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:48

http://www.nu.nl/news/1838723/13/rss/Gr ... agier.html

Pff dit is op mijn traject, bij Weesp moet ik soms overstappen en bij Naarden-Bussum stap ik altijd in/uit Scheve mond.

Over zo'n aanslag heb ik ook wel eens nagedacht. De grote steden zoals Amsterdam of Utrecht zullen het aantrekkelijkst zijn denk ik. Maar goed, als het gebeurd kan je er niks aan doen, dus ik maak me er niet zo druk over Lachen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:50

Ik denk daar ook wel eens over na ja.. vooral als ik op Rotterdam CS loop. Maarja, het zij zo dan maar Knipoog

Vandaag ook weer lekkere vertragingen op de terugweg Scheve mond gister ook al, altijd als ik haast heb om thuis te komen Nors opkijken

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:54

Las het in de krant van die overval, erg sneu.

En Utrecht dacht ik dat voor buitenlandse terroristen toch minder aantrekkelijk is, omdat Utrecht voor hen totaal niet bekend is,
in tegenstelling tot Rotterdam, Amsterdam en eventueel Den Haag. Maar goed, als het zo is, moet het zo zijn idd.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:59

Hou op met die enge verhalen. Nagelbijten / Gniffelen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:06

Sorry, dat is af en toe een rare gedachtegang van mij.. Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed, de kans blijft altijd aanwezig. Moet je alleen niet te veel over na denken. Knipoog

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:31

Er is altijd kans overal op. Ja

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:48

Ik wist ergens wel dat je dat ging zeggen. Vork Maar dit is een reële kans, bedoelde ik.

Is het nog gelukt op Utrecht, lindatje?

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:54

Haha sorry. Tong uitsteken

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 00:18

MarrieLeen schreef:
Is het nog gelukt op Utrecht, lindatje?

Nou ehm...ik ben met de auto gegaan Bloos Haha!.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:30

Haha, vaders is gisteren veilig thuis aangekomen. Wel 2x achter elkaar de trein gemist ( Clown ) maar verder ging het best goed. 1½ uur later dan verwacht was hij thuis. *LOL*
Hij wil alleen nooit meer naar station Zwolle.
Ach, wacht maar tot 'ie op station Utrecht (of een ander groot station) komt. Vork

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:47

Gisteren heerlijke treinreis gehad Lovers .
Ik hoorde net voor ik weg ging dat ik ook met iemand met de auto mee kon (uurtje korter) maar ging toch maar met de trein.
Had er stiekem wel zin in Schijnheilig .
Alles ging ook helemaal goed, alleen 5 minuutjes vertraging.
En de 2 1/2 uur waren ook zo voorbij Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:52

de trein is heeeeerlijk. Behalve overstappen. Maar met muziek, waaauw. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 13:34

Misser schreef:
Heeft wel door m'n hoofd gespookt inderdaad! Maar ja, je moet toch met de trein en ik had zoiets 'als het gebeurt dan gebeurt het'...
Heb een keer gehad dat echt heel de trein propvol zat en het toilet de hele reis bezet was/dicht zat, dat vond ik toen wel een beetje creepy.

Op sommige stations worden alle toiletten afgesloten als de trein er een tijd stil staat. De kans is hier zo'n 99% dat de conducteur een toilet is vergeten open te maken na vertrek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 01:08

Als wc dicht zit en conducteur loopt langs gewoon even melden Lachen In de oude koplopers zitten dacht ik ook meerdere toiletten Ja

Ik ga morgen weer met de sprinter, heb nog steeds hoofdpijn door het kofferincident..

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 02:36

CCCCorine schreef:
Misser schreef:

Op sommige stations worden alle toiletten afgesloten als de trein er een tijd stil staat. De kans is hier zo'n 99% dat de conducteur een toilet is vergeten open te maken na vertrek.

Om nog maar niet te spreken over toiletten die door grapjassen op slot worden gedraaid, of vanzelf in het slot vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 02:52

Over treintoiletten gesproken.. Die worden toch geleegt op de rails? Vork

Ik was een keer aan het wachten op de trein en verveelde me dus bekeek de rails eens grondig Huilen van het lachen
Nou daar lag me toch een drol op een gegeven moment joh! Bloos!
Echt geen hondendrol Clown

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 03:02

De meeste worden inderdaad nog geleegd op de rails. Daarom staat er op die deuren ook duidelijk dat het toillet niet tijdens het stationement niet gebruikt mag worden. Wat natuurlijk door sommige mensen compleet word genegeerd.
Ik heb al eens iemand in de trein geweigerd die ook iets fijns doorspoelde. En hij vond dat de mensen die daar niet tegen konden dikke pech hadden.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 03:14

ik vind in het algemeen met de reizen leuk (auto of trein) alleen bus vind ik minder.
Ik reis persoonlijk wel liever in een volle trein tot bijna lege trein dan een volle zoals rond de spitsuren maar dit komt door mn sociale fobie ha!
Ik kijk meestal ook mensen en lekker naar buiten staren genieten van de natuur en wegdromen, muziekje erbij...zit persoonlijk niet veel in de trein. enige dat ik die alleen is een half uurtje heen en trug van hier naar maastricht Lachen naar mn vrienden daar soms is het veel te snel om! heerlijk gewoon.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 04:27

Ik ben blij dat ik tegenwoordig niet zoveel meer met de trein hoef te reizen, ik heb er een gruwelijke hekel aan. Mensen die je aan lopen te staren, mensen die te onbeschoft zijn om hun muziek op een volume te zetten dat anderen het niet kunnen horen, kinderen die door het pad rennen en schreeuwen, het is krap, mensen stinken en praten/bellen/lachen idioot hard. Nee bedankt. Ik ben echt moe als ik uit een trein stap, word er verschrikkelijk lam van. Ik wou dat ik een auto had Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 08:18

Inoterry, jij bent conductrice toch? Lachen Heb altijd veel bewondering voor jullie, geduldig blijven terwijl er toch de meest verschrikkelijke mensen in de trein zitten Lachen

Heb in Amsterdam, tussen Amstel en ArenA nu elke keer een man, volgens mij is hij dakloos, en die schettert dan de hele trein door of we geld willen geven.. ik doe altijd maar net of ik buitenlander ben, want hij komt vrij dwingend over.. Nagelbijten / Gniffelen

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 09:54

Pff, ik ga dus no way naar de wc in de trein. Sigaar

Dadelijk maar een kort stukje reizen, hoef alleen maar naar Tilburg.
Heb je Mister-treinflirt nog gezien? *LOL*

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 09:58

_Ilse schreef:
Pff, ik ga dus no way naar de wc in de trein. Sigaar

Ik ook niet Tong uitsteken echt goor. Ben een keer met de thalys naar Parijs geweest dus toen moest ik wel Tong uitsteken want we zaten 4 uur in de trein ofzo. Daarna moesten we overstappen op de trein naar Souillac, die trein was pas raar.. en die wc helemaal. Alleen de weg ernaartoe al, dat kreng reed zo hard dat ik steeds omviel als ik naar de wc liep.. vreselijk *LOL*