afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjon_

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:11

ik heb nog 4 uren les en dan zaterdag afrijden Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:13

Op een zaterdag? Mijne reed niet eens op zaterdag Clown

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:38

ja klopt op een zaterdag .. ik weet verder ook niet hoe het kan maar het is wel zo en het is vroeg op de morgen dus wat rustiger op de weg Lachen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:41

Ik wist ook niet dat het op een zaterdag kon, wel fijn voor de mensen die door de weeks werken of zo of nog naar school gaan

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:43

Inderdaad! Ik vond het ook erg lastig dat hij op zondag geen les gaf. Ik had een blokstage, dus kon doordeweeks bijna nooit. Daarom heb ik toen ook 8 weken niet kunnen lessen!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:45

MSQuincyTE schreef:
Charaz schreef:
Vind jij ja, ik zou daar op zn zachts gezegd not amused mee zijn, ik heb via een cdrom geleerd en ben de eerste keer gelijk geslaagd met 3 fouten.

Dat vind ik inderdaad ja, ik ben blij dat ik lessen heb gehad via de rijschool als ik dat niet had gehad was ik namelijk gezakt als een baksteen.
Want er zijn te veel mensen die zakken op een 1e keer en ook op een 2e en 3e keer, dus vind ik dat ze dat verplicht moet stellen

Dus omdat jij dat vindt moet dat ook maar zo zijn? Clown

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:28

het slagings percentage is groter als men de theorie lessen bij een rijschool volgt,
er zijn natuurlijk mensen die op zich makkelijk zelf leren.

gr

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:55

Ik heb mijn theorie ook 1ste keer gehaalt. Kwam er 3 dagen van te voren achter dat ik al op moest, dus heb ma gauw het boekje door gelezen. En had 2 fouten.
Dus ligt per persoon anders..

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:39

Nou k zou echt geen geld uit geven aan theorielessen op een rijschool hoor. Sorry maar dat is echt geldklopperij. Wat is er nou zo moeilijk aan zelf even op tijd een paar keer dat boekje door te lezen en examens van een cdrom te maken?
Dat theorieexamen is al duur zat. 36 euro voor zo'n papiertje waar je na je examen niks meer mee kan :S

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:55

Sommige mensen pakken informatie beter op als ze het klassikaal krijgen of in ieder geval met duidelijke uitleg van een instructeur. Dus voor jou is het misschien geld uitgeven aan theorielessen, voor andere juist een zinvolle besteding

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:37

WillemYntJee schreef:
Nou k zou echt geen geld uit geven aan theorielessen op een rijschool hoor. Sorry maar dat is echt geldklopperij.

En ik vind het geld voor meerdere examens namelijk weg gegoeid geld, voor dat geld kan je namelijk wel theorie les volgen.

Mijn neef zijn vriendin heeft namelijk geen theorieles gevolgd met het gevolg dat ze 7x 65,00 voor mondelinge theorie heeft weg gegoeid, de 8e keer wel geslaagd, alleen haar rijbewijs heeft ze nog steeds niet omdat haar theorie certifikaat niet meer geldig is, en ze heeft ook al 4 keer praktijk examen gehad, en waar ze steeds voor zakt weet ik niet, misschien zenuwen

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:44

Tsja meerdere examens, als je het niet in 1 x haalt en je wilt het perse hebben zal je toch nog een keer examen moeten doen. Dat vind k niet zo raar dat je daarvoor moet betalen, het bedrag op zich is wel veel te veel.

Dat ze niet slaagt omdat ze geen theorieles heeft gevolgd, vind k een beetje aparte conclusie. Waarom moest ze uberhaupt mondelinge theorie doen? Heb daar echt nog nooit van gehoord.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:59

Ik heb naemlijk ook mondelinge examen gedaan daar heb ik namelijk heel bewust voor gekozen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:09

Mijn vriend was al 2 keer gezakt voor zijn theorie. Toen heeft hij 1 theorieles gevolgt, en alles werd ineens duidelijk tijdens die les. Daarna is hij ook geslaagd.

Zelf heb ik geen theorielessen gevolgt. Mijn rijschool gaf ze gratis, maar ben nooit geweest.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:42

Ik heb wel een theorie cursus gedaan, maar ik vond het nogaal "vaag" eigenlijk.

Had zelf het boek gewoon goed doorgenomen, de vragen gemaakt, oefenexamens gemaakt,
oefenexamens op internet gemaakt en als ik in de auto zat bij mensen of met les, constant op de borden letten ennzo Knipoog

De eerste keer zakte ik met 7 fout en de 2e keer slaagde ik met 2 fout.

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 19:24

Ik heb ook zo'n theoriecurcus gehad, maar als je het boekje goed doorleest dan kom je ook alles tegen oftewel ik vond het echt zonde van mijn geld, maar was wel in een keer geslaagd met 1 fout.

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 22:05

verania schreef:
het slagings percentage is groter als men de theorie lessen bij een rijschool volgt,
er zijn natuurlijk mensen die op zich makkelijk zelf leren.

gr

dat hoeft dus niet ik ken iemand die volgde heel veel van die lessen maar is al 2 keer gezakt

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 22:06

ik begin mijn zenuwen nu ook wel wat te voelen Tong uitsteken hahah naja heb deze week nog wat leuke dingen om te gaan doen dus kan eerst lekker aan andere dingen gaan denken

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:22

Marjon_ schreef:
ik begin mijn zenuwen nu ook wel wat te voelen Tong uitsteken hahah naja heb deze week nog wat leuke dingen om te gaan doen dus kan eerst lekker aan andere dingen gaan denken

Hee Marjon. Haha!

Waar moet je afrijden? In Leeuwarden? Lachen

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:47

Morgen om 7 uur stap ik in de auto en om 8 uur moet ik afrijden ( smorgens ja ) Clown

lekker in de spits dus Nors opkijken

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:33

MSQuincyTE schreef:
Ik heb naemlijk ook mondelinge examen gedaan daar heb ik namelijk heel bewust voor gekozen

Ja precies JIJ, maar voor een ander is het net zo makkelijk om uit een boekje of cd te leren dus waarom verplicht stellen? Omdat JIJ dat niet kunt? De wereld draait niet alleen om jou MSQuincyTE.

RvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:10

Bij onze rijschool was de theoriecursus heel goed verzorgd. Van de 24 die examen deden zakten er maar 2 of 3. Ikzelf heb overigens het hele boek nog amper doorgelezen voordat ik examen ging doen, puur omdat bijna alles wat er voorbij kwam op het examen al helemaal duidelijk uitgelegd was in de lessen. Waar ik anders misschien wel overheen gelezen had als ik de cursus niet gevolgd had. Maar het is en blijft persoonlijk, de ene leert makkelijker door te luisteren en de ander leert makkelijker door het hele boek uit het hoofd te leren.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 17:18

_Nann_ schreef:
Morgen om 7 uur stap ik in de auto en om 8 uur moet ik afrijden ( smorgens ja ) Clown

Veel succes alvast!
Het gaat je vast lukken. Als het druk is kan je mooi laten zien wat je allemaal kan!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:20

Sence schreef:
_Nann_ schreef:

Veel succes alvast!
Het gaat je vast lukken. Als het druk is kan je mooi laten zien wat je allemaal kan!

ja bedankt Haha!

ik ga echt hopen dat mijn zenuwen dit keer niet toelsaan hoor ( is de 3e keer al ) Clown

3x is scheepsrecht toch?! Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:11

Ja daarom!