Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSQuincyTE schreef:Charaz schreef:Vind jij ja, ik zou daar op zn zachts gezegd not amused mee zijn, ik heb via een cdrom geleerd en ben de eerste keer gelijk geslaagd met 3 fouten.
Dat vind ik inderdaad ja, ik ben blij dat ik lessen heb gehad via de rijschool als ik dat niet had gehad was ik namelijk gezakt als een baksteen.
Want er zijn te veel mensen die zakken op een 1e keer en ook op een 2e en 3e keer, dus vind ik dat ze dat verplicht moet stellen
WillemYntJee schreef:Nou k zou echt geen geld uit geven aan theorielessen op een rijschool hoor. Sorry maar dat is echt geldklopperij.
verania schreef:het slagings percentage is groter als men de theorie lessen bij een rijschool volgt,
er zijn natuurlijk mensen die op zich makkelijk zelf leren.
gr
Marjon_ schreef:ik begin mijn zenuwen nu ook wel wat te voelenhahah naja heb deze week nog wat leuke dingen om te gaan doen dus kan eerst lekker aan andere dingen gaan denken
MSQuincyTE schreef:Ik heb naemlijk ook mondelinge examen gedaan daar heb ik namelijk heel bewust voor gekozen
_Nann_ schreef:Morgen om 7 uur stap ik in de auto en om 8 uur moet ik afrijden ( smorgens ja )![]()
lekker in de spits dus
Sence schreef:_Nann_ schreef:Morgen om 7 uur stap ik in de auto en om 8 uur moet ik afrijden ( smorgens ja )![]()
lekker in de spits dus
Veel succes alvast!
Het gaat je vast lukken. Als het druk is kan je mooi laten zien wat je allemaal kan!