VonDutch schreef:Het is echt nog kort zeg, ik zie dat slimmerik het al bij houd haha!
Vanaf 134 dagen al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VonDutch schreef:Het is echt nog kort zeg, ik zie dat slimmerik het al bij houd haha!
Mystica schreef:De personeels kwestie vind ik ook zoiets zwaks. NU weet je dat het blauw staat in een kroeg, kun je daar niet tegen, dan zoek je ander werk...
Als je niet tegen bloed kunt wordt je toch ook geen chirurg?
Mystica schreef:De personeels kwestie vind ik ook zoiets zwaks. NU weet je dat het blauw staat in een kroeg, kun je daar niet tegen, dan zoek je ander werk...
Als je niet tegen bloed kunt wordt je toch ook geen chirurg?
slimmerik schreef:LynnDenise schreef:Tsja de reden dat "we" niet meer mogen roken in horecagelegenheden is voor het personeel. Wat nou als al je personeel rookt?
Wat het rokend personeel overal moet: naar buiten in de pauzes.
slimmerik schreef:Dronken rokende mensen zijn hélemaal erg
Totdat ze hun sigaret andersom in de mond steken
Rokende mensen mogen van mij lekker doorpaffen. Anders komen wel later niet in aanmerking voor een leuke bejaardewoning toch?
Door dit rookverbod wordt het roken ook niet verboden. Het is gewoon een kwestie van eindelijk eens rekening met elkaar houden.
Sannert schreef:Hmm, en nu gaat iedereen massaal buiten de kroeg roken, komt er geluidsoverlast, is het ene probleem opgelost, komt er een nieuwe bij.
saffire schreef:ik ben echt reuze benieuwt hoe ze dit alles gaan controleren
krijgt de politie het nog druk
Mystica schreef:Drugs is verboden
slimmerik schreef:Dat hoeven ze niet te controleren. Als ik in een kroeg kom waar gerookt wordt, hebben ze binnen een kwartier de politie op de stoep. En ik heb zo'n idee dat een kroegeigenaar zelf ook heel goed zal opletten....zijn vergunning is hem heilig.![]()