Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotee schreef:JOh, doe die discussie lekker in dat stakings- topic!
arans schreef:Jotee, zij zal gelijk een 10 krijgen bij MSN les.
Moirsa schreef:dit is niet het WOW topic maar het staking topic
katiavl schreef:Maar denkt niemand van jullie aan een toekomstige carriere, wat je nu doet... is heel belangrijk voor later. Zeker in een wereld waar je moet vechten om een job, hoe beter de prestatie... hoe meer kans.
Toen ik 15 was, waren we allemaal al aan het dromen... dokter, leraar enzo. Heb het gevoel dat kinderen dat niet meer doen..
katiavl schreef:Maar denkt niemand van jullie aan een toekomstige carriere, wat je nu doet... is heel belangrijk voor later. Zeker in een wereld waar je moet vechten om een job, hoe beter de prestatie... hoe meer kans.
Toen ik 15 was, waren we allemaal al aan het dromen... dokter, leraar enzo. Heb het gevoel dat kinderen dat niet meer doen..
Ilzjuh schreef:School geeft mij juist teveel tijd om na te denken over onzin.(Ik voer meestal niks uit, omdat ik alles al tien keer gehad heb, het niveau te laag is voor mij en ik me gewoon verschrikkelijk ga vervelen).
Jotee schreef:Ilzjuh schreef:School geeft mij juist teveel tijd om na te denken over onzin.(Ik voer meestal niks uit, omdat ik alles al tien keer gehad heb, het niveau te laag is voor mij en ik me gewoon verschrikkelijk ga vervelen).
Ga hoger niveau doen dan.. Men..
Jotee schreef:Ilzjuh schreef:School geeft mij juist teveel tijd om na te denken over onzin.(Ik voer meestal niks uit, omdat ik alles al tien keer gehad heb, het niveau te laag is voor mij en ik me gewoon verschrikkelijk ga vervelen).
JorisDy schreef:Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland staken. dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. STUUR DIT BERICHT DAAROM NAAR IEDEREEN DIE JE KENT!
Ilzjuh schreef:Nou dan beheers ik de Nederlandse taal dus afschuwelijk slecht (en dat bewijst die acht op m'n rapport natuurlijk gelijk!).
Nee, ik ben van mening dat dat gelül is.Het zal voor iedereen verschillen, maar ik weet van mezelf dat ik de Nederlandse taal prima beheers, en tóch kan ik dat soort dingen gewoon zeggen in een MSN-gesprek (op Bokt typ ik altijd netjes ABN, goed hè
).
arans schreef:Nou ik ga echt niet tussen dat stelletje relschoppers staan hoor...
Moirsa schreef:Jotee schreef:
en moeten gaan leren?!
echt niet
Marjoow schreef:JorisDy schreef:Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland staken. dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. STUUR DIT BERICHT DAAROM NAAR IEDEREEN DIE JE KENT!
Alweer?Ik ga niet staken. Loopt toch uit op rellen.
Jotee schreef:Ga hoger niveau doen dan.. Men..