[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:06

HELP!!!

Mijn vader wordt 19 november 53 jaar oud, maar we weten niet wat we moeten kopen voor hem.
Hij heeft niet echt hobby's zeg maar, hij werkt wel heel veel ( hij is zelfstandige in de bouw ), dus wij dachten al aan een cadeau bon van gamma/praxis, maar is dat leuk ? bijv. een bon van 40 euro + daarbij een bosje bloemen ?????

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:08

sunshine schreef:
HELP!!!

Mijn vader wordt 19 november 53 jaar oud, maar we weten niet wat we moeten kopen voor hem.
Hij heeft niet echt hobby's zeg maar, hij werkt wel heel veel ( hij is zelfstandige in de bouw ), dus wij dachten al aan een cadeau bon van gamma/praxis, maar is dat leuk ? bijv. een bon van 40 euro + daarbij een bosje bloemen ?????

Misschien is het, juist omdat hij zoveel werkt, leuk om iets ontspannends te doen, een dagje uit, dagje sauna. etc..

Szan

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 00:23

Een goeie vriendin (wordt 19) van me zit in Nepal, en is binnenkort jarig. Ik wil haar een cadeautje opsturen, maar ik heb geen idee wat dan.. :n Iemand leuke ideeën? Moet dus niet te moeilijk versturen worden.. dus niet heeeeel grote cadeaus of dingen die erg breekbaar zijn, want dat durf ik toch niet aan ;)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 00:24

een foto van jou en een leuke brief hoe het gaat enzo? ;)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 10:21

vinurr schreef:
Wie helpt mij? :+

Even kort samengevat:
-Vriendje
-Anderhalf jaar samen
-Word begin december 20
-Wil niks voor verjaardag
-Heeft nog geen rijbewijs [dus geen auto-iets]
-speelt gitaar [maar zal niet weten wat ik daar nou mee kan doen]
-Vorig jaar geurtje gegeven
-Wil iets origineels
-Budget €?? [ligt eraan wat het is, NIET boven de 150 euro, maar liefst lager :o zo rond de 50 á 75 euro]
-Gaat vooral 'om het idee'
-Heb al fotoboek

Wat dacht je van een leuke horloge of iets dergelijks?
Of iets "niet-materieels" zoals bijvoorbeeld lekker samen uit eten, naar de bios, nachtje weg of noem maar op :)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 10:22

Szan schreef:
Een goeie vriendin (wordt 19) van me zit in Nepal, en is binnenkort jarig. Ik wil haar een cadeautje opsturen, maar ik heb geen idee wat dan.. :n Iemand leuke ideeën? Moet dus niet te moeilijk versturen worden.. dus niet heeeeel grote cadeaus of dingen die erg breekbaar zijn, want dat durf ik toch niet aan ;)

Een fotoboek laten maken van jullie herinneringen! Onwijs gaaf, leuk en superlief :Y)

Elvira24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:14

voor melissa_b

tennisballen bedrukken met zijn dj naam of bedrijf of iets..
Die sleutelkoorden bedrukken met zijn dj naam die hij weg kan geven aan fans of dergelijke..

nieuw tennisracket/schoenen..

Een foto van jullie uitlaten vergroten op groot canvas doek!!
heb ik ook gedaan en hangt in de slaapkamer..erg leuk!

succes en alvast gefeliciteerd

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:12

Hallo,

Wat een leuk idee Elvira24. Ik denk dat ik ga beginnen met een grote kaart met bijpassende tekst, een foto op canvas(als ik snap hoe dat werkt) en daarna een bon om samen met mij een dag te blokarten in Wijk aan Zee.

Wat denk(en) jullie? Wordt dat iets?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:12

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:18

Ojee op doek gaat niet want van de bovenkant van de foto wordt een gedeelte weggehaald. Laat nou net het hoofd van vriendlief heel hoog zitten.
Ik ga de foto als poster uit laten printen bij Blokker :D

Elvira24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:38

melissa_b schreef:
Hallo,

Wat een leuk idee Elvira24. Ik denk dat ik ga beginnen met een grote kaart met bijpassende tekst, een foto op canvas(als ik snap hoe dat werkt) en daarna een bon om samen met mij een dag te blokarten in Wijk aan Zee.

Wat denk(en) jullie? Wordt dat iets?

Ja tuurlijk dat gaat een ontzettende leuke dag worden!
Ik heb mijn canvas bij yoursurprise.com..
Je hebt het binnen dagen in huis en het is echt ontzettend leuk..je kan er een tekst bij zetten..
Ik had onderaan het schilderij IK HOU VAN JE gezet..
en ik heb het in zwart wit..dat is echt heel mooi!
je bent rond de 80/90 euro kwijt..hangt van de grote van het doek af..

wijk aan zee is dicht bij mij..misschien kunnen we gelijk mijn vriend zijn verjaardag bij dat blokkarten plakken van jou nee hoor grapje!
Heel veel plezier!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 16:11

Misschien link om dit hier neer te zetten, maarja.. pech dan :+
Ik zoek iets leuks voor Noor Tanger, (mindfields op bokt) die gaat verhuizen. Ik heb stagegelopen bij haar en verzorgde haar paarden als ze aan de andere kant van het land was :j

Maar nu gaat ze dus verhuizen en ik moet even snel wat leuks hebben :+ Ik vind een douchepakket of een luchtje een beetje te afgezaagd en ik zat zelf te denken aan een frontriem, maar ze heeft zelf al (een paar) mooie. Iemand een idee? O:)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 18:10

Een mooie foto op canvas van Condo of van haar overleden fries (kan even niet op zn naam komen) ?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 18:48

Ja daar dacht ik ook al aan maar het is een beetje te kort dag daarvoor vrees ik.. :\ Bovendien vind ik het dan moeilijk om 1 van haar paarden te kiezen, zou liever dan Nick er ook nog bijdoen..

Moeilijk.. :=

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 18:56

Je kan toch ook 3 wat kleinere schilderijtjes doen? Condo, Nick en de fries :) Weet niet hoeveel paarden ze verder nog heeft, maar denk dat dat toch wel de meest belangrijke zijn voor haar. Weet niet wanneer ze verhuist? Meestal zijn die dingen wel binnen een week klaar toch? Weet natuurlijk niet hoeveel je dr aan wilt besteden maar anders een mooi stang & trens hoofdstel oid?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:02

Nou ze vertrekt volgend weekend al en ik ga van de week een keer langs dus ik denk niet dat dat klaar is voor die tijd.
Een stang- en trenshoofdstel ligt iets boven mijn budget en ze heeft er ook al genoeg :+

Haha, sorry hoor, vind het wel fijn dat je meedenkt! :Y)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:05

Hihi k zat net even te kijken waar ze heen gaat, verhuist ze naar capelle! (daar heb k 20 jaar gewoond :P ) Kom er af en toe nog wel dus misschien ga k dan wel een keer les bij haar nemen met mn semi verzorgpaard daar :D

Ja SThoofdstel dacht k al dat ze die genoeg had mja t is maar een idee :) Je kan natuurlijk ook een keer bij haar langs gaan daar en dan de schilderijen geven ;)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:26

Zou ik zeker doen ja :)

Hmm ja dat kan ik doen maar vind het leuk om haar meteen wat te geven. Ik ga even heel hard nadenken :+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 11:11

kimmetje01 schreef:
Szan schreef:

Een fotoboek laten maken van jullie herinneringen! Onwijs gaaf, leuk en superlief :Y)

Leuk idee, had ik nog niet aan gedacht :j Dankje voor de tip!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:16

kimmetje01 schreef:
Szan schreef:

Leuk idee, had ik nog niet aan gedacht :j Dankje voor de tip![/quote]
Je kan ook een holland-box maken, met leuke hollandse dingetjes zoals drop, stroopwafels etcetera, nog een klein hebbedingetje, een leuke foto en een lief briefje erbij en klaar :)

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:14

Ik voel me ondertussen behoorlijk moedeloos worden. Vriendlief is as maandag jarig en ik heb écht geeen idee!! Ik wil hem iets tastbaars geven, maar geen kleding, parfum.. Heeft iemand een origineel idee? Mijn budget gaat tot €70.-

Elvira24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:34

melissa_b schreef:
Ik voel me ondertussen behoorlijk moedeloos worden. Vriendlief is as maandag jarig en ik heb écht geeen idee!! Ik wil hem iets tastbaars geven, maar geen kleding, parfum.. Heeft iemand een origineel idee? Mijn budget gaat tot €70.-

Nou het schilderij..is 70 euro en binnen 5 dagen te leveren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:42

Hoop dat iemand mij kan helpen!

9 Oktober was een vriendin van me jarig en ze krijgt nog steeds een cadeautje van me :'). Ik ken haar al heel lang, maar dan via een andere vriendin. Pas sinds dit schooljaar zit ik naast haar & zijn we bevriend, echt bevriend zegmaar.. Weet niet zo goed wat ik kopen wil voor d'r omdat ik niet goed weet wat ze leuk vind.. Iemand een idee? :)

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:55

Cadeautip om verveling tegen te gaan voor iemand die langdurig ziek thuis is

Weet iemand leuke cadeautips voor een jonge man (24 jaar) die langdurig (minstens 3,5 maand) ziek thuis zal zijn? Het moet niet iets zijn waar veel inspanning voor nodig is en het kan ook geen weekendje weg zijn i.v.m. verminderde weerstand, erg ziek en veel pijn.

Ben dus op zoek naar iets wat leuk is om te geven, wat afleiding biedt en wat niet teveel inspanning kost. Hij houdt niet zo heel erg van lezen, houdt normaal erg veel van gamen, sporten en uitgaan, maar dit wordt w.s. teveel inspanning.

Ik kwam zelf al deze site tegen: http://www.moviemile.com en het leek me in ieder geval leuk om hem dit cadeau te geven, maar ook andere tips zijn welkom.

Alvast héél erg bedankt voor alle (eventuele) tips.

Oja, meerdere tips zijn welkom, hij moet diverse keren naar het ziekenhuis en ik was eigenlijk van plan om hem in ieder geval steeds daarna wat leuks te geven.

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:55

Ptries, een goed boek misschien???