Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:HELP!!!
Mijn vader wordt 19 november 53 jaar oud, maar we weten niet wat we moeten kopen voor hem.
Hij heeft niet echt hobby's zeg maar, hij werkt wel heel veel ( hij is zelfstandige in de bouw ), dus wij dachten al aan een cadeau bon van gamma/praxis, maar is dat leuk ? bijv. een bon van 40 euro + daarbij een bosje bloemen ?????
vinurr schreef:Wie helpt mij?![]()
Even kort samengevat:
-Vriendje
-Anderhalf jaar samen
-Word begin december 20
-Wil niks voor verjaardag
-Heeft nog geen rijbewijs [dus geen auto-iets]
-speelt gitaar [maar zal niet weten wat ik daar nou mee kan doen]
-Vorig jaar geurtje gegeven
-Wil iets origineels
-Budget €?? [ligt eraan wat het is, NIET boven de 150 euro, maar liefst lagerzo rond de 50 á 75 euro]
-Gaat vooral 'om het idee'
-Heb al fotoboek
Szan schreef:Een goeie vriendin (wordt 19) van me zit in Nepal, en is binnenkort jarig. Ik wil haar een cadeautje opsturen, maar ik heb geen idee wat dan..Iemand leuke ideeën? Moet dus niet te moeilijk versturen worden.. dus niet heeeeel grote cadeaus of dingen die erg breekbaar zijn, want dat durf ik toch niet aan
melissa_b schreef:Hallo,
Wat een leuk idee Elvira24. Ik denk dat ik ga beginnen met een grote kaart met bijpassende tekst, een foto op canvas(als ik snap hoe dat werkt) en daarna een bon om samen met mij een dag te blokarten in Wijk aan Zee.
Wat denk(en) jullie? Wordt dat iets?
kimmetje01 schreef:Szan schreef:Een goeie vriendin (wordt 19) van me zit in Nepal, en is binnenkort jarig. Ik wil haar een cadeautje opsturen, maar ik heb geen idee wat dan..Iemand leuke ideeën? Moet dus niet te moeilijk versturen worden.. dus niet heeeeel grote cadeaus of dingen die erg breekbaar zijn, want dat durf ik toch niet aan
Een fotoboek laten maken van jullie herinneringen! Onwijs gaaf, leuk en superlief
kimmetje01 schreef:Szan schreef:Een goeie vriendin (wordt 19) van me zit in Nepal, en is binnenkort jarig. Ik wil haar een cadeautje opsturen, maar ik heb geen idee wat dan..Iemand leuke ideeën? Moet dus niet te moeilijk versturen worden.. dus niet heeeeel grote cadeaus of dingen die erg breekbaar zijn, want dat durf ik toch niet aan
Een fotoboek laten maken van jullie herinneringen! Onwijs gaaf, leuk en superlief
melissa_b schreef:Ik voel me ondertussen behoorlijk moedeloos worden. Vriendlief is as maandag jarig en ik heb écht geeen idee!! Ik wil hem iets tastbaars geven, maar geen kleding, parfum.. Heeft iemand een origineel idee? Mijn budget gaat tot €70.-