Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fanny_loverr schreef:En ik weet zeker dat je, je ook door je volgende (te zware) kuur heen zou knokken.
Yellowfish knokt zich overal doorheen, hoe zwaar het ook is en nog wordt !

Spetterlover schreef:AbsoluutYellowfish knokt zich overal doorheen, hoe zwaar het ook is en nog wordt !
Splash_ schreef:Spetterlover schreef:AbsoluutYellowfish knokt zich overal doorheen, hoe zwaar het ook is en nog wordt !
Vind het eigenlijk wel wat makkelijk gezegd, wij hebben allemaal echt geen idee hoe zwaar het voor haar is, zelfs al staan sommige mensen zo dichtbij haar, dan nóg....
dat waardeer je natuurlijk wel meer nu..
zou ik niet hoeven doen met mijn bolle toeter

Komt nu weer een zware periode voor je aan & ik weet zeker dat je ook daar weer een stukje sterker uit zult komen. 

het was errug gezellig en de show was ook erg mooi
! heb genoten. Zondag ben ik met mijn vader, mijn oom en mijn beste vriend naar de wedstrijd Amsterdam Admirals vs Frankfurt Galaxy (gewonnen met 19-17), met de kaarten die ik toen gekregen heb van de spelers die in het ziekenhuis langskwamen
het was leuk om eens mee te maken, hele show eromheen enzovoorts
gisteravond kwamen er kennissen eten, was ook wel gezellig!
verder heb ik van Nederlands, Biologie en Engels alles afgerond. Van Management & Organisatie moet ik nog 1 toets inhalen en van Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde moet ik alles van de laatste twee periodes nog doen dus dat komt allemaal nog
ik mag de examens op school, thuis of in het ziekenhuis maken
net waar ik op dat moment ben en hoe ik me voel. Gelukkig krijg ik ook tijdens het examen veel vrijheid ; als ik me even niet goed voel mag ik gewoon een uurtje gaan liggen. Ik betwijfel of dat nodig zal zijn ; ik heb het het liefst zo snel mogelijk achter de rug
maar toch !
maar dat zul je altijd net zien. Hopen maar weer dat het niet doorzet.
de quarantaine periode is als de drie blokken waar ik nu inga afgerond zijn, en die duren zolang als nodig is (ik moet telkens tussentijds herstellen, daar is het van afhankelijk), vermoedelijk over een maand of 4 

!