horselover23 schreef:maak daar maar 1775 euro van.
Oeps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iwayalover schreef:Haha ja ik moest ook nog mezelf natuurlijk even onder de mensen vertonen heIk zit de hele dag al op Bokt dus moest even bijpraten met mn familie aan tafel
Menno schreef:Ik heb even overlegd met diverse personen en de meningen waren verdeeld, maar het merendeel was het eigenlijk met mij eens.
Ik vind dat sponsoring zoals enkele personen nu bij Mickey doen, niet goed. In mijn ogen valt dit onder kunstmatig prijs opdrijven, want een gedeelte van Mickey's bod is niet beschikbaar. Dit staat namelijk al bij het bod van Lielle gereserveerd.
Mensen mogen best meebieden op deze veiling en mensen mogen ook sponsoren wie ze willen, maar probeer het te zien dat als je iemand sponsort dat je het geld fictief al kwijt bent. Dus als je EN Lielle steunt voor 10 euro EN Mickey voor 10 euro, ben in totaal dus 20 euro kwijt en niet 10.
Mocht Mickey het hoogste bod niet kunnen overtreffen, dan zijn de 'sponsoren' uiteraard geheel vrij van keuze om hun gesponserde bedrag over te hevelen naar het sponsorgroepje van Lielle. Omgekeerd kan natuurlijk ook
Ik hoop dat jullie je hier enigzins in kunnen vinden