Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:48

Brazilie denk ik inderdaad ook niet, ik heb Lotte vandeweek nog op MSN gesproken en ze heeft het niet gehad over entingen en wist niet eens dat ze meegenomen zou worden.. anders had ze het wel geweten. Denk idd dat ze of in Frankrijk, of Nederland zitten.

Charaz

Opzich zou ik wel willen gaan, maar dan wel met een andere bokker

Karin

Entingen kun je ook op ieder vliegveld halen. Al moet je sommige entingen al weken van tevoren hebben gehad voordat je het land in mag.

Ik ga met Cody mee, ik heb sterk het gevoel dat Lotte in Frankrijk zit bij een bijeenkomst van dat Omnicum.

Sylvia

Die cursus waar Syph het over heeft daar was ik idd ook al naar aan het kijken, maar zoals Cody ook al schrijft lijkt Frankrijk me logischer...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:49

Nathalie"]
Helemaal niet meer aan gedacht zeg....
Ze heeft idd de entingen niet gehad. Scheve mond
[/quote]
Nu zegt dat ook niet alles, ik hoorde vanochtend al dat je ook op het vliegveld geënt kunt worden, maar toch...

[edit]
[quote="Karin schreef:
Entingen kun je ook op ieder vliegveld halen. Al moet je sommige entingen al weken van tevoren hebben gehad voordat je het land in mag.

Ik ga met Cody mee, ik heb sterk het gevoel dat Lotte in Frankrijk zit bij een bijeenkomst van dat Omnicum.

Dat bedacht ik idd ook, dat sommige entingen al eerder moeten.
Kans lijkt me vrij klein dat ze in Brazilië zitten.
Laatst bijgewerkt door Cody op 04-06-04 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:49

Sypheron schreef:
Iemand die zou durven zou een kijkje kunnen gaan nemen op de meeting, of even van te voren in de buurt (voor de ingang?) kijken of Lotte misschien naar binnen gaat... Zover durf ik alleen niet te gaan, vind contact met dit soort organisaties redelijk gevaarlijk..

Dat ligt er weer puur aan waar dat die meetingen zijn, ik kan eventueel wel mee gaan, misschien weten omstandersdaar wel wat er allemaal gebeurt met zo'n meeting..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:50

Ik wil eventueel ook best mee gaan naar die meeting.
Het kan altijd nuttig zijn om sowieso te weten hoe het daar aan toe gaat..

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:50

Waar wordt die meeting gegeven frostwood ?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:51

Cody"]
[quote="Nathalie schreef:
Helemaal niet meer aan gedacht zeg....
Ze heeft idd de entingen niet gehad. Scheve mond

Nu zegt dat ook niet alles, ik hoorde vanochtend al dat je ook op het vliegveld geënt kunt worden, maar toch...
[/quote]

Maar als ik het goed heb begrepen (volgens mij stond dat ergens op het begin van dit topic?) moet je de entingen voor Brazillie 2 weken van te voren halen?

Daihyo

In Ilpendam werd er net gezegd. Vlakbij Amsterdam ofzo??

AnneOmie

Cody"]
[quote="Sypheron schreef:
Heel even een ding!
Was dit al bekend?:
http://www.omnicum.org/index/activiteiten/healing.htm

Daar is 5 juni een healing van niemand anders dan Maria V.

"Healingavonden

Tijdens deze avonden kan er van alles gebeuren. Verwijderen van negatieve energieën is altijd aan de orde, daarnaast kunnen"

Dat is in Ilpendam.
Ik vermoed toch echt dat Lotte en haar vader en broer naar Frankrijk zijn afgereisd.
Trouwens, in het eerste bericht in dit topic staat dat Lotte's vader al eerder voor een cursus van Omnicum naar Frankrijk is geweest.
Zouden ze dan toch in Frankrijk zitten voor een privéconsult?
Ik geloof dat Brazilië-verhaal niet zo. Heeft iemand nog met Lotte gepraat over de entingen die je voor Brazilië nodig hebt?
[/quote]

Mijn paard staat vlak bij Ilpendam.. maar zoals Cody al zegt.. ik denk niet dat we Lotte daar zullen vinden en ook geen sporen die naar haar kunnen lijden Ik denk ook niet dat het zin heeft zo'n sessie bij te wonen.

Charaz

Ilpendam stond er op de site

Faas

Misschien dat iemand de ambassade in Frankrijk kan bellen! De cursuslocatie moet op zich te achterhalen zijn.

Justy

Ik ben er weer. Idd vreemd verhaal, van die inentingen.... Scheve mond Ik ben benieuwd wat de buren straks te vertellen hebben Pervinco!! Super! OK dan!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:52

Sypheron schreef:
Iemand die zou durven zou een kijkje kunnen gaan nemen op de meeting, of even van te voren in de buurt (voor de ingang?) kijken of Lotte misschien naar binnen gaat... Zover durf ik alleen niet te gaan, vind contact met dit soort organisaties redelijk gevaarlijk..

Ik durf wel, laat maar komen die organisaties. Maar waar en wanneer is het? Moet er wel tijd voor hebben. Ik bedoel dit niet cru, maar ik heb echt veel voor onze Lotte over, maar wil mijn baan, waar een gezin en een paard, afhankelijk van zijn niet kwijt natuurlijk. Ik hoop dat iedereen zich in mijn gedachtengang kan vinden.

Anoniem

En wat als Omnicum er niets mee te maken heeft. Misschien hebben haar vader en broer haar wel ergens anders mee naar toe genomen.

Sylvia

Nath, niet l*llig bedoeld, maar ik denk dat jij echt weg moet blijven bij die meeting... Vraag me af of er uberhaupt iemand naar toe moet gaan... Nagelbijten / Gniffelen

rode_kool

Morgen is er een heilingsavond...

rode_kool

En trouwens ook een gewone bijeenkomst...

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:53

Pervinco, klasse joh. Studie gevolgd bij Sherlock Holmes? HAHAHAHAHA

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:54

"De locatie in Frankrijk is gevestigd in een lichtgebied boven op een 600 meter hoge heuvel (berg). Er staan zeer oude Bomen van ± 900 of 1000 jaar oud. Het gebied lag ooit aan de doorgaande route naar het heilige land. De boerderij van vroeger gaf onderdak aan pelgrims, dit werd aangegeven door een Christus cross in de muur. Er lopen ook oerlichttunnels en leilijnen. Het is een schitterend gebied om te mediteren, voor spontane regressies en heling. Je kunt er ook kennis maken met de helende activiteit van bomen. "

Dat staat op de site, het is een beetje cryptisch maar misschien dat iemand met kennis in de oudheid er iets mee kan?

Daarnaast nog het volgende:
"Voor de cursisten is het de bedoeling om gedurende één hele week niet van het terrein af te gaan. Ook niet voor het halen van boodschappen. Tijdens het verblijf wordt door de cursisten zelf gekookt. De maaltijden en versnaperingen zijn niet in de prijs inbegrepen, een eenvoudige slaapgelegenheid en dekbedden wel."

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:55

Mmmmmww ik weet het niet hoor maar volgens mij hebben sommige gelijk. Ik denk ook niet dat ze daar zijn, anders had lotte toch nooit zo geprotesteerd.......is de tante al gevonden?

rode_kool

Citaat:
Frankrijk
In Frankrijk worden cursussen gegeven, in de zomermaanden zijn ook privéconsulten hier mogelijk. De locatie in Frankrijk is gevestigd in een lichtgebied boven op een 600 meter hoge heuvel (berg). Er staan zeer oude Bomen van ± 900 of 1000 jaar oud. Het gebied lag ooit aan de doorgaande route naar het heilige land. De boerderij van vroeger gaf onderdak aan pelgrims, dit werd aangegeven door een Christus cross in de muur. Er lopen ook oerlichttunnels en leilijnen. Het is een schitterend gebied om te mediteren, voor spontane regressies en heling. Je kunt er ook kennis maken met de helende activiteit van bomen.

Voor de cursisten is het de bedoeling om gedurende één hele week niet van het terrein af te gaan. Ook niet voor het halen van boodschappen. Tijdens het verblijf wordt door de cursisten zelf gekookt. De maaltijden en versnaperingen zijn niet in de prijs inbegrepen, een eenvoudige slaapgelegenheid en dekbedden wel. Huur dekbed overtrek, hoeslaken en handdoeken behoort tot de mogelijkheid. Er zijn twee grote slaapkamers (3 pers.) en één éénpersoonskamer, voorts is er nog een luxe caravan met verwarming en chemisch toilet (2 pers). Voor het vertrek is het de bedoeling dat alles schoon wordt achtergelaten. Er wordt verwarmd d.m.v. een houtkachel, in de slaapvertrekken is geen centrale verwarming aanwezig. Bij koude voeten helpt aarden en een warmwaterkruik goed. Lichtwerkers zijn eenvoudige en bescheiden mensen, die vrijheid, waarheid en zichzelf zijn belangrijk vinden. Zorg voor wijde, makkelijk zittende kleding en schoeisel. Geen synthetische stoffen. De persoonlijke sessies zijn, evenals in Nederland, ook in Frankrijk niet bij het cursus bedrag inbegrepen en kunnen 's avonds plaats vinden indien de noodzaak hiertoe aanwezig is. Er kunnen slecht 9 personen deelnemen

Om nog maar even aan te geven......
Laatst bijgewerkt door rode_kool op 04-06-04 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Frankrijk
In Frankrijk worden cursussen gegeven, in de zomermaanden zijn ook privéconsulten hier mogelijk. De locatie in Frankrijk is gevestigd in een lichtgebied boven op een 600 meter hoge heuvel (berg). Er staan zeer oude Bomen van ± 900 of 1000 jaar oud. Het gebied lag ooit aan de doorgaande route naar het heilige land. De boerderij van vroeger gaf onderdak aan pelgrims, dit werd aangegeven door een Christus cross in de muur. Er lopen ook oerlichttunnels en leilijnen. Het is een schitterend gebied om te mediteren, voor spontane regressies en heling. Je kunt er ook kennis maken met de helende activiteit van bomen.

voor als iemand de ambassade aldaar kan/wil bellen.

Vera

Helaas vertek ik vanavond naar Texel voor een weekend, anders was ik zeker even gaan kijken in Ilpendam, ligt nl. hier vlak bij......