JudithGigi schreef:Maar ik kan me voorstellen dat het iemands leven ook negatief kan veranderen. Voor iemand met een eetstoornis kan dit bijvoorbeeld heel gevaarlijk zijn.
Ja. Alcohol kan ook heel gevaarlijk zijn voor iemand met een drankprobleem.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:JudithGigi schreef:Maar ik kan me voorstellen dat het iemands leven ook negatief kan veranderen. Voor iemand met een eetstoornis kan dit bijvoorbeeld heel gevaarlijk zijn.
Ja. Alcohol kan ook heel gevaarlijk zijn voor iemand met een drankprobleem.
Suzanne F. schreef:Ik ben me er niet van bewust dat Sanne zich in een kwetsbare positie bevindt. Zo ja, kijk dan niet in het topic.
Suzanne F. schreef:Feit blijft dat het niet illegaal is, je kan het zo kopen en het verandert levens voor mensen. Ik wijs Sanne op het topic, meer niet.
Captain schreef:Nou zeg, haal allemaal eens even diep adem. Wat een drama.
Captain schreef:Daarnaast is dit een openbaar topic, openbaar forum en kun je als TS niet besluiten of ergens wel of niet over gesproken mag worden. Het is een algemeen klaagtopic. Niet waar het alleen over roze schoenen gaat ofzo.
Suzanne F. schreef:Ik wijs iemand alleen op een gewoon, open topic hier op Bokt, meer niet.![]()
![]()
Dus de TS bepaalt naar welke topics mag worden verwezen en welke niet. Bijzonder.
fokfanaat schreef:wel grappig dat hier zo expliciet op wordt gereageerd, heb volgens mij hier ook wel eens het gebruik van soft drugs langs zien komen als mogelijke oplossing voor stress en spanningsklachten bij iemand de kwetsbaar is