Lalidan schreef:Ik vraag me af hoe ik Android auto aan de praat krijg.... Mijn telefoon heeft Android auto (en ik heb hem zijn gewenste update gegeven), auto (Volvo v90) heeft het ook. Vorige telefoon was geen probleem.. Met deze telefoon had ik vorige keer in elk geval mijn Spotify werkende, maar navigatie kregen we toen ook al niet aan de praat. Dit keer krijg ik echter Spotify ook niet werkenddus ik zit noodgedwongen radio te luisteren, in plaats van mijn eigen muziek. En ik zit dus zonder navigatie, want de navigatie van de auto zelf heeft geen verkeersinformatie....
Hij maakt verbinding via Bluetooth, dus telefoongesprekken enzo kan ik wél aannemen. Met kabel ook geprobeerd, maar dan wil mijn telefoon smart connect gebruiken..... Dat werkt dus niet. Dus nu zit ik me af te vragen, hoe krijg ik het wel werkend?
Ik heb de auto te leen, mijn eigen auto heeft nog een oldschool Parrot om muziek te luisteren
Bij mijn auto (lexus) heb ik in het instellingen scherm bij android auto 3 ppties: geen verbinding, verbinding voor al het geluid (bv spotify en bellen) of volledige verbinding. Met de laatste gaat alles via de auto. Spotify, maps, flitsmeister etc etc Kan ook alles gewoon met "oké google" aanvragen en bedienen.
Dus zou het kunnen dat hij in jouw auto op een van de andere opties staat?
dus ik zit noodgedwongen radio te luisteren, in plaats van mijn eigen muziek. En ik zit dus zonder navigatie, want de navigatie van de auto zelf heeft geen verkeersinformatie.... 

). Op een gegeven moment kwam ik dit scherm tegen: 
dus dank jullie wel voor de hulp! En de gedeelde frustratie
Ik wil alleen de volgende stap weten, niet de oplossing