Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zilfstar schreef:Ik ben op MP aan t kijken naar kittens. Bij de meeste verspringt echter de datum van de advertentie. In de lijst staat bijv 5/12 en als ik er dan op klik staat onder de advertentie bijv 6/6 of zoiets. Erger me hieraan want… zijn t dan wel die kittens? En hoe oud zijn ze dan nu? Moet dan dus iedereen gaan vragen of ze er nog zijn etc… hmpffff. We willen ivm onze huidige katten echt jonge kittens hebben (12 wkn dus) en niet v een half jaar of ouder.
chanicha schreef:Nou geloof mij dat hij genoeg opvoeding heeft gehad dat hij dat niet doet en waarom moet een jongen van 13 die geïnteresseerd is in vuurwerk gelijk een vandaal zijn!
Snoraly schreef:Denk ook dat het meer om het feit gaat dat het nog geen 31 december is.
Moet zeggen dat ik het hier tot nu toe, even afkloppen, enorm rustig vind. Heb wel anders gezien in de stad hier
MyWishMax schreef:Zilfstar schreef:Ik ben op MP aan t kijken naar kittens. Bij de meeste verspringt echter de datum van de advertentie. In de lijst staat bijv 5/12 en als ik er dan op klik staat onder de advertentie bijv 6/6 of zoiets. Erger me hieraan want… zijn t dan wel die kittens? En hoe oud zijn ze dan nu? Moet dan dus iedereen gaan vragen of ze er nog zijn etc… hmpffff. We willen ivm onze huidige katten echt jonge kittens hebben (12 wkn dus) en niet v een half jaar of ouder.
Vaak zijn het dan oude advertenties die opnieuw gebruikt zijn dacht ik. Zag je bij paarden ook wrl eens, oude advertentie gebruikt voor nieuw paard. Of bij broodfokekrs.
Shenavallie schreef:chanicha schreef:Nou geloof mij dat hij genoeg opvoeding heeft gehad dat hij dat niet doet en waarom moet een jongen van 13 die geïnteresseerd is in vuurwerk gelijk een vandaal zijn!
Omdat het nu niet afgestoken mag worden. Het mag pas met Oud&Nieuw. Zijn ouders zijn er niet bij, dus weten niet wat hij uitvreet.
chanicha schreef:Dank je Froukje, soms is goed lezen moeilijk zonder gelijk het slechtste te interpreteren.
Shenavallie schreef:chanicha schreef:Dank je Froukje, soms is goed lezen moeilijk zonder gelijk het slechtste te interpreteren.
Alleen al het oppakken van vuurwerk van de straat, wat niet is afgegaan bij de vorige eigenaar, kan spontaan in een hand ontploffen. Hoef je nog niet eens actief voor te gaan afsteken. Dat risico wil je toch niet lopen met je (klein)kind? Ik vind het echt zorgelijk zoals er tegenwoordig zo makkelijk over wordt gedaan.
Ineke2 schreef:Het matras in het bed waar ik nu in slaap is te zacht. Dus ik heb rugpijn.
En kan de zon eens schijnen…
SpikkelFire schreef:Ik lees het als hij zoekt vuurwerk uit in de winkel/online. Waar staat dat ie het van de straat pakt?
Benzz schreef:Aan mijzelfIk had een afscheid van de plaatselijke middenstander maar was gisteren vergeten een kado te kopen en vandaag wist ik het echt niet. Fles wijn voor een wijnhandel lijkt me wat raar. En bloemen ben ik allergisch voor, dus dan snotter ik de rest vd week. Resultaat: Niet gegaan.
Shenavallie schreef:SpikkelFire schreef:Ik lees het als hij zoekt vuurwerk uit in de winkel/online. Waar staat dat ie het van de straat pakt?
Als dat zo is, dan had dat wel duidelijker omschreven mogen worden. Maar ik was ook niet handig om ernaar te vragen. Dus lijkt het erop dat het een eigen leven begint te leiden en dat is niet de bedoeling.
@Chanicha, ik laat het verder rusten.
Bloodymary schreef:Oh dat heb ik ook wel eens. Maar dan ga ik er gewoon heen zonder cadeau. Ook naar een feest of zo. Ze vinden het toch leuker dat je komt, dan dat ze het belangrijk vinden welk cadeau je bij hebt.
Wordt vaak zo overtrokken. Mensen maken zich allemaal druk om het te geven cadeau en zijn daar helemaal mee bezig, en dan wordt er uiteindelijk amper naar gekeken. Als ik zelf feest heb zet ik alles gewoon op een tafel en heb ik naderhand geen idee meer wat van wie komt.