De maatschappij is zo heerlijk sociaal geworden sinds de sociale media *NOT*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:Shenavallie schreef:Doet het ook, maar gelukkig weet ik dat het in het echt anders zit.![]()
Wat ik trouwens zelf echt enorm stom vind, is dat er nog steeds mensen zijn die blijven telefoneren als ze gaan afrekenen bij een kassa. Ik vind dat echt asociaal en zó neerbuigend naar de medewerkers toe.
Dat is het ook. En ik hielp mensen ook gewoon niet als ze aan de telefoon waren.
Zij geen tijd/aandacht voor mij, ik geen tijd/aandacht voor hen.
Sherivey schreef:Ik vind het ook stom dat supermarkten open zijn met Kerst.
Met de hoeveelheid voedsel die er teveel wordt gehaald en/of weg wordt gegooid, maak je mij niet wijs dat het hele Kerstfeest verpest is omdat je iets vergeten bent in de supermarkt.
Fitzroy schreef:Stom dat de DPD bezorger niet geweest is en aangeeft dat de bezorging mislukt is, terwijl ik thuis was. Altijd hetzelfde met DPD
Selina schreef:mika11 schreef:Koude wc bril![]()
Ik vind het vreselijk om naar het toilet te gaan en dat de wc bril zo koud is.
Vooral bij mijn ouders, daar is altijd een raampje open in het toilet en met koud weer is naar het toilet gaan daar een verschrikking.
Bij mij op werk is het ook -20 op de wc. En dan moet je je broek daar uit gaan doen
_Karlijn schreef:
Fitzroy schreef:Stom dat de DPD bezorger niet geweest is en aangeeft dat de bezorging mislukt is, terwijl ik thuis was. Altijd hetzelfde met DPD
Hier deze week ook met DPD met hetzelfde pakket tot 2 x toe. Eerste poging stond er in de app dat de bezorging mislukt was omdat 'het terrein gesloten was'En de tweede poging was ik zogenaamd niet thuis. Nou ik zat tijdens het ontvangen van die notificaties dat het bezorgen mislukt was gewoon op de bank, thuis
gedoe.
Kon ik alsnog door de regen een end fietsen met een grote zware doos kattenvoer.