Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:25

Wel herkenbaar hoor. Heb zelf in het verleden ook in de winkel gewerkt maar ik bedoel meer dat er niet eens een gedag terug af kan soms. Zelfs niet op de automatische piloot whaha en ook niet alleen nu niet hè.

De maatschappij is zo heerlijk sociaal geworden sinds de sociale media *NOT* :n

Fitzroy

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:43

Stom dat de DPD bezorger niet geweest is en aangeeft dat de bezorging mislukt is, terwijl ik thuis was. Altijd hetzelfde met DPD 8)7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:47

Sherivey schreef:
Shenavallie schreef:
Doet het ook, maar gelukkig weet ik dat het in het echt anders zit. :D

Wat ik trouwens zelf echt enorm stom vind, is dat er nog steeds mensen zijn die blijven telefoneren als ze gaan afrekenen bij een kassa. Ik vind dat echt asociaal en zó neerbuigend naar de medewerkers toe.

Dat is het ook. En ik hielp mensen ook gewoon niet als ze aan de telefoon waren.

Zij geen tijd/aandacht voor mij, ik geen tijd/aandacht voor hen.

Doe/deed je goed. In mijn vorige woonplaats hing vroeger een briefje bij de bakker dat de klant pas geholpen werd als die was uitgebeld. Dat hielp toen - daar althans - erg goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:49

Sherivey schreef:
Ik vind het ook stom dat supermarkten open zijn met Kerst.
Met de hoeveelheid voedsel die er teveel wordt gehaald en/of weg wordt gegooid, maak je mij niet wijs dat het hele Kerstfeest verpest is omdat je iets vergeten bent in de supermarkt.

Zelf vind ik het wel prima dat de supermarkt open is. Wij vieren geen kerst, dus voor ons maakt het niet uit. Als ze wel gesloten zouden zijn ook niet, maar met die kerstgekte is het wel lekker als je naar de supermarkt kunt zonder al die kippen zonder kop om je heen. :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:50

:Y)
Fitzroy schreef:
Stom dat de DPD bezorger niet geweest is en aangeeft dat de bezorging mislukt is, terwijl ik thuis was. Altijd hetzelfde met DPD 8)7

Hier deze week ook met DPD met hetzelfde pakket tot 2 x toe. Eerste poging stond er in de app dat de bezorging mislukt was omdat 'het terrein gesloten was' :? En de tweede poging was ik zogenaamd niet thuis. Nou ik zat tijdens het ontvangen van die notificaties dat het bezorgen mislukt was gewoon op de bank, thuis :+ gedoe.

Kon ik alsnog door de regen een end fietsen met een grote zware doos kattenvoer.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-24 19:00

PostNL heeft begin december een pakketje bij de kliko's gelegd zonder een briefje in de bus te doen. Wij wisten niet dat we wat kregen, dus dat pakketje heeft er 8 dagen gelegen. :+ Dat was echt stom!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:34

Selina schreef:
mika11 schreef:
Koude wc bril #)
Ik vind het vreselijk om naar het toilet te gaan en dat de wc bril zo koud is.
Vooral bij mijn ouders, daar is altijd een raampje open in het toilet en met koud weer is naar het toilet gaan daar een verschrikking. :(

Bij mij op werk is het ook -20 op de wc. En dan moet je je broek daar uit gaan doen :brr:

Hahahaha oke... Heb je er dan geen ijspegel aan hangen? :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 00:06

Keelpijn hebben. Vooral met slikken doet het zeer

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 11:10

Stom: dat het openen van de bokt website op mijn telefoon er voor zorgt dat radio 2 stopt met afspelen _-:(

Ik kan elke andere website openen en dan blijft de muziek op de speakers staan. Ben aan het streamen, maar bokt openen gaat dus niet goed.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:41

De trein van NS waar ik in zat had vertraging waardoor ik mijn aansluiting miste en een halfuur later op bestemming was. De NS betaalt de "geld terug bij vertraging" kennelijk alleen als de hele reis met NS was en laat nou net het laatste stukje met een andere vervoerder zijn. Krijg dus niks. Is al de tweede keer deze maand -O-

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:50

_Karlijn schreef:
:Y)
Fitzroy schreef:

Hier deze week ook met DPD met hetzelfde pakket tot 2 x toe. Eerste poging stond er in de app dat de bezorging mislukt was omdat 'het terrein gesloten was' :? En de tweede poging was ik zogenaamd niet thuis. Nou ik zat tijdens het ontvangen van die notificaties dat het bezorgen mislukt was gewoon op de bank, thuis :+ gedoe.

Kon ik alsnog door de regen een end fietsen met een grote zware doos kattenvoer.

Dan heb jij nog geluk. Mijn pakket is spoorloos. En volgens de webwinkel opgehaald.
Vandaag is zowel de webwinkel als DPD gesloten. Over stom gesproken …

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 20:36

Stom: dure gouden oorbellen bestellen en flut stalen krijgen.

(Gelukkig wel bij een bekende sieraden toko dus ben niet opgelicht, foutje gemaakt daar)

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 16:21

Stom: oliebollen kopen in mijn woonplaats. Of ze zijn niet lekker of je had voor Kerst moeten bestellen :\

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 16:25

Picopico schreef:
Stom: oliebollen kopen in mijn woonplaats. Of ze zijn niet lekker of je had voor Kerst moeten bestellen :

Lekker dan!

Alsof je voor Kerst al denkt aan oliebollen bestellen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 17:06

Plaatselijke gladheid is stom.

Dacht even dat ik het haasje was toen m'n auto ging slippen op de snelweg en de vangrail wel errug dichtbij kwam :brr:

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 17:13

De Diamond painting van mijn zus waar ik aan bezig was is stom... Ben ermee gestopt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 15:18

De site van de RRS. Daar kun je een afspraak maken.
Maak je een afspraak, wat staat er...

U wordt gebeld voor een afspraak...

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 18:03

Stom, mensen die alleen maar lopen te klagen en te zeuren en niet eens een keer aan een ander denken…

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-25 19:42

Stom, keelpijn en stemproblemen net voordat je een auditie hebt :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 19:46

Stom. M’n dochter heeft haar 1e vakantiedag. Woensdag vliegen, maar vannacht flink ziek geworden. Vakantie uit het raam.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 21:05

Stom, uit het niks een blauw vingerkootje die tintelt. Schijnt het Achenbach syndroom te zijn. Oké, nou en bedankt.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 01:34

Het computersysteem op mijn werk. Ik kon het systeem niet afsluiten omdat er nog een programma open stond, maar dat heb je nodig om het systeem af te sluiten >;) 8)7

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 08:43

Verblind worden door andere auto's...dat is stom.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 09:17

Zo mee eens! Het is net of ze tegenwoordig alleen nog maar met groot licht rijden en ook nog eens verkeerd afgesteld. Leuk, die moderne LED-lampen... Mijn man reed gisteravond met de mist al rustig (ik zat ernaast), maar zat telkens bijna in de berm doordat hij verblind werd door de moderne koplampen. Door de mist leek het net een muur van bouwlampen. Van mij mag daar door Veilig Verkeer Nederland wel actie op worden ondernomen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 09:24

Bellatrix schreef:
Verblind worden door andere auto's...dat is stom.

Maar echt! Vanochtend met hardlopen nog een die zn groot licht ff aanzette zodat ie me beter kon zien... 8)7

Ik loop gewoon met verlichting, dus ben zichtbaar voor andere weggebruikers