Wat leuk! Hoe is haar karakter? Ik heb ze helaas nog nooit in het echt gezien
Meestal zijn afghanen wat eenkennig, maar Faizah is echt een allemansvriend. Alles en iedereen is leuk, zeker toen ze wat jonger was stond die staart nooit stil En dat heeft ze ook heel duidelijk doorgegeven aan haar pups, en die hele lijn nakomelingen zijn echt heerlijk qua karakter Wel stronteigenwijs Maar super lief en zachtaardig en vrolijk.
Prachtige tuinfotos Wij druk bezig maar nog lang geen na foto's.. dat komt nog Zijn grote vaste vijver van 6x 4 met grote vlonder klus verwijderen bezig... is een maanden plan vrees ik.
Thanks voor de tip Qimm. Hier de ervaring dat ze niet super hard groeien. En mochten ze in de verdrukking komen dan graven we er uit en plaatsen we die elders
Kaplaars
Geplaatst: 19-05-25 08:47
Ik vind dit zo’n heerlijk topic! Dat kastje! Die tuinen, prachtig!! Ook lekker veel groen!
Ik heb er ook eentje Voor:
En na: Het zal niet iedereen zijn smaak zijn, maar ik vind het geweldig en de hond heeft er echt geen last van
Onze tuinkabouter die bij de voordeur stond bleek niet zo goed bestand tegen de zon dus na een jaar zielig te zijn geweest, besloot ik dat hij wel een keer gerestaureerd mocht worden. Ik moet hem alleen nog even vernissen en dan kan hij terug naar zijn stek.