Mijn manager zei, ontbijt is van 7-8u. Dus ik kwam hier een kwartier geleden.. zit ik helemaal in mn eentje. Gelukkig was ik er niet om 7u al

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hieperdi schreef:Al die ti ta therapeuten voor paarden tegenwoordig. Er zoveel op de markt dat niet niet meer bij te benen is en de ene beweert dit en de ander weer dat.
Britta31 schreef:Ik werd een keer weggestuurd bij het schetje van een kennis omdat ik de aura van het paard verstoorde tijdens het instralen.Ze liep ook achter het schetje langs,toen ik zei dat het schetje kan trappen was dat onzin.Toen ik een half uur later terug kwam liep ze mank met een zanderige hoefafdruk op haar beenToen kreeg ik de schuld.
denisesilver schreef:Hou op hoor, ik heb de 21ste een afspraak staan met een osteopaat voor mijn paard. Ik ken haar verder ook niet, dus ben benieuwd. Hier gaan ze alleen wanneer ik het nodig acht, dus ik hoop niet dat ze erop aandringt dat ze elk half jaar moet oid. Dikke onzin. Ik ga zelf ook niet naar de fysio als het niet nodig is, toch?
daantjuhhh schreef:denisesilver schreef:Hou op hoor, ik heb de 21ste een afspraak staan met een osteopaat voor mijn paard. Ik ken haar verder ook niet, dus ben benieuwd. Hier gaan ze alleen wanneer ik het nodig acht, dus ik hoop niet dat ze erop aandringt dat ze elk half jaar moet oid. Dikke onzin. Ik ga zelf ook niet naar de fysio als het niet nodig is, toch?
Eens, maar er zit wel een kleine nuance in natuurlijk.
Je paard kan niet tegen je zeggen, goh, dat spiertje in mijn bil zit mij niet helemaal lekker.
Natuurlijk kunnen er signalen zijn, maar het blijft een dier met the will to please.
Niobe schreef:Mijn katteninstagram heeft een 7 daagse ban omdat ik een filmpje had geplaatst van mijn kat die tennis keek![]()
Het bezwaarformulier kan ik niet indienen omdat er een code wordt gemaild, maar die mail komt niet aan.