Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 07:53

Gisteren had ik mn eerste dag werken, mijn eerste baan in Denemarken _O-

Mijn manager zei, ontbijt is van 7-8u. Dus ik kwam hier een kwartier geleden.. zit ik helemaal in mn eentje. Gelukkig was ik er niet om 7u al :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 07:57

Of iedereen heeft al gegeten. :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 08:01

Denen zijn hele vroege mensen, dus de kans dat er al gegeten is is aanwezig.
Maar succes met je nieuwe baan :j
En samen ontbijten, dat kennen wij hier niet :)

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 08:50

Dat er weer voor de zoveelste keer weer iemand mij gebruikt heeft en ik er weer met open ogen in ben gestonken omdat ik goede bedoelingen heb. Ik voel me voor de zoveelste keer weer heel k.u.t. en toch leer ik er maar niet van. Waarom kunnen mensen nooit eens een keer eerlijk zijn.
Moet leren om mijn energie er niet aan te verspillen maar toch ben ik er weer van slag van. Kom net uit een burn-out en kan dit er niet bij gebruiken, en toch laat ik het weer gebeuren

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:04

Hele heftige ergernis, maar mijn appel heeft totaal geen smaak :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:23

denisesilver schreef:
Nou, vannacht iets beter geslapen, maar om nu te zeggen dat het geweldige nachtrust was...

Dit dus.

Heb wel 2 paracetamol ingenomen naast andere medicatie.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:28

JudithGigi schreef:
Hele heftige ergernis, maar mijn appel heeft totaal geen smaak :')

wel vaak de leukte ergernissen :D

Maar bleh...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:34

Ik heb mezelf dit weekend heel erg zorgen gemaakt om mijn oudere kat. (bijna 15)
Ze deed raar, zonderde zich af. Stemmetje in mijn hoofd gilde "ze gaat dood en dat is dan jou schuld."
(Na het overleden vinden van mijn andere kat en een paar dagen later mijn schoonmoeder zit dat heel erg in mijn hoofd)
Ik heb sinds 1,5 week 2 kittens erbij omdat Luna zich heel erg alleen voelde en ik begon zo hard te twijfelen of ik wel een goede keuze had gemaakt.
Maar gelukkig sinds gisteren hebben we weer de oude Luna terug. Ze kwam zomaar op etenstijd en snacktijd de kamer binnen gewandeld en vrat mijn handen op toen ik haar een liquidsnack ging voeren.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:43

Al die ti ta therapeuten voor paarden tegenwoordig. Er zoveel op de markt dat niet niet meer bij te benen is en de ene beweert dit en de ander weer dat.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:48

Hieperdi schreef:
Al die ti ta therapeuten voor paarden tegenwoordig. Er zoveel op de markt dat niet niet meer bij te benen is en de ene beweert dit en de ander weer dat.

Jep. En ze vinden zichzelf allemaal echt super fantastisch en vragen zonder echt goede opleidingen als achtergrond belachelijke bedragen voor podcasts of in elkaar geflanste ebookjes waar eigenlijk alleen maar common sense en algemene informatie in staat := :o (oh, of hoort dit bij het UO topic thuis)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 09:59

Ik werd een keer weggestuurd bij het schetje van een kennis omdat ik de aura van het paard verstoorde tijdens het instralen.Ze liep ook achter het schetje langs,toen ik zei dat het schetje kan trappen was dat onzin.Toen ik een half uur later terug kwam liep ze mank met een zanderige hoefafdruk op haar been := Toen kreeg ik de schuld.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:26

Britta31 schreef:
Ik werd een keer weggestuurd bij het schetje van een kennis omdat ik de aura van het paard verstoorde tijdens het instralen.Ze liep ook achter het schetje langs,toen ik zei dat het schetje kan trappen was dat onzin.Toen ik een half uur later terug kwam liep ze mank met een zanderige hoefafdruk op haar been := Toen kreeg ik de schuld.

Toch dat aura verstoord :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:34

Het duurde even tot ik door had wat een schetje was.. :') niet bepaald een schatje dat schetje dus

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:42

Wat een drukte weer vanmorgen, ik snap niet waarom ik ernaast nog zo fanatiek sport.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:53

Hou op hoor, ik heb de 21ste een afspraak staan met een osteopaat voor mijn paard. Ik ken haar verder ook niet, dus ben benieuwd. Hier gaan ze alleen wanneer ik het nodig acht, dus ik hoop niet dat ze erop aandringt dat ze elk half jaar moet oid. Dikke onzin. Ik ga zelf ook niet naar de fysio als het niet nodig is, toch? :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:13

denisesilver schreef:
Hou op hoor, ik heb de 21ste een afspraak staan met een osteopaat voor mijn paard. Ik ken haar verder ook niet, dus ben benieuwd. Hier gaan ze alleen wanneer ik het nodig acht, dus ik hoop niet dat ze erop aandringt dat ze elk half jaar moet oid. Dikke onzin. Ik ga zelf ook niet naar de fysio als het niet nodig is, toch? :')

Eens, maar er zit wel een kleine nuance in natuurlijk.

Je paard kan niet tegen je zeggen, goh, dat spiertje in mijn bil zit mij niet helemaal lekker.

Natuurlijk kunnen er signalen zijn, maar het blijft een dier met the will to please.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:13

Gewoon volledig kapot gaan van de pijn.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:14

Verkoper: ik heb het pakket opgestuurd, als je over twee werkdagen nog niets hebt stuur dan even een berichtje en dan stuur ik je de T&T.

Stuur die dan gelijk mee? Nu moet ik dus maar zien of en wanneer ik iets krijg, superhandig :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:17

Ik erger me aan mijn lijf. Ben inmiddels al 3 weken ongesteld terwijl ik de pil slik. Door de pil krijg ik weer menstruatiepijn waar niks tegen helpt. Heb vanmorgen al Naproxen 500mg genomen en nu nog 2 paracetamol en nog doet het zeer. En moet dan ook nog een maand wachten tot ik weer contact heb met de gyn, kon niet eerder.
Word een lange pijnlijke dag! Waarom ben ik niet als jongetje geboren ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:35

daantjuhhh schreef:
denisesilver schreef:

Eens, maar er zit wel een kleine nuance in natuurlijk.

Je paard kan niet tegen je zeggen, goh, dat spiertje in mijn bil zit mij niet helemaal lekker.

Natuurlijk kunnen er signalen zijn, maar het blijft een dier met the will to please.

Voordeel is dat die van mij erg kleinzerig is en het heel snel en heel duidelijk aangeeft als iets niet goed zit. Maar idd eens hoor. Ze staan aan huis dus ik kan ze gelukkig goed in de gaten houden.

Ik heb vandaag zelf ongelooflijk veel spierpijn. Was even vergeten wat een aanslag doorzitten heeft op je lijf :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 12:56

Mijn eigen domheid.....
Ik was bijna vergeten dat de daf de uitlaat naar de zijkant heeft.
De oude volvo had hem richting het midden
Ik was net begonnen met uitblazen toen ik warme paardenmest rook....
God zij dank niks gebeurd.
Ik merkte het optijd....
Maar het had fout kunnen gaan.
Afbeelding
Ik heb snel de auto een meter opzij gezet

Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 13:38

Shenavallie schreef:
Of iedereen heeft al gegeten. :D

Nee er was letterlijk een iemand in het magazijn en de kok, verder kwam iedereen pas om 8u en ging zonder ontbijt aan het werk haha

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:01

Mijn katteninstagram heeft een 7 daagse ban omdat ik een filmpje had geplaatst van mijn kat die tennis keek >;)

Het bezwaarformulier kan ik niet indienen omdat er een code wordt gemaild, maar die mail komt niet aan.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:10

Niobe schreef:
Mijn katteninstagram heeft een 7 daagse ban omdat ik een filmpje had geplaatst van mijn kat die tennis keek >;)

Het bezwaarformulier kan ik niet indienen omdat er een code wordt gemaild, maar die mail komt niet aan.

Nou ben ik wel heel nieuwsgierig wat het probleem van Insta is?

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:11

Niobe schreef:

Hoe durven ze tennis te kijken, weet zeker dat dit gedaan is door iemand die padelt :')