En mensen in de trein die irritant hoesten of hun keel schrapen. Love herfst..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Net in de trein en al gelijk een opgeblazen pijnlijke buik terwijl ik nog zo lang moet vandaag.
En mensen in de trein die irritant hoesten of hun keel schrapen. Love herfst..
JudithGigi schreef:Volgens Google regent het om 8 uur en om 5 uur... De 2 momenten dat ik op de fiets zit
Before you ask: met de auto kost me 5 euro aan parkeren die ik niet mag declareren dus dat doe ik vanuit principe niet
Fly_high schreef:Kan iemand mij schoppen dat ik eindelijk moet solliciteren? Bij voorkeur hard![]()
![]()
Wil echt van mijn huidige baan afdat is een ergernis aan zich, maar heb altijd 297445 smoesjes om er niets mee te doen want zal het maar niet in 1 keer lukken, oh wee. Alleen is die faalangst excuus ook zo'n flauwe smoes inmiddels want als het om letterlijk alle andere zaken gaat lijk ik er ineens prima overheen te zijn
Fly_high schreef:Kan iemand mij schoppen dat ik eindelijk moet solliciteren? Bij voorkeur hard![]()
![]()
Wil echt van mijn huidige baan afdat is een ergernis aan zich, maar heb altijd 297445 smoesjes om er niets mee te doen want zal het maar niet in 1 keer lukken, oh wee. Alleen is die faalangst excuus ook zo'n flauwe smoes inmiddels want als het om letterlijk alle andere zaken gaat lijk ik er ineens prima overheen te zijn
JudithGigi schreef:Broek met extra hoge taille eronder een optie?Nieuwe ergernis: superleuke nieuwe trui via vinted, is hij niet lang genoeg aan de achterkant als ik zitzit dus de hele tijd een beetje oncharmant eraan te hijsen
DuoPenotti schreef:Hier andersom met injecties in de spier (geen B12 maar prikpil). In de bil geeft echt de hele tijd pijn in de kont, niet fijn als je moet zittenIneke
Ik vind de B12 in de bilspier veel fijner.
Even na het zetten stukje lopen en ik heb er zelden last van gehad.
Cambionn schreef:JudithGigi schreef:Broek met extra hoge taille eronder een optie?Nieuwe ergernis: superleuke nieuwe trui via vinted, is hij niet lang genoeg aan de achterkant als ik zitzit dus de hele tijd een beetje oncharmant eraan te hijsen
Niobe schreef:Ik ging vanochtend redelijk goed gemutst de auto in, maar toen ging ik de snelweg op.
Allemaal mensen die zelf onderzoek hebben gedaan naar auto rijden geloof ik.
Maar ik ging naar Starbucks en zag een mooie thermosbeker en heb die gekocht + koffie. En onderweg bleek die het geluid van een panfluit te maken als ik in blies.
Dus ik had schik met mezelf!
![]()