Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-23 09:28

Net in de trein en al gelijk een opgeblazen pijnlijke buik terwijl ik nog zo lang moet vandaag.

En mensen in de trein die irritant hoesten of hun keel schrapen. Love herfst.. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:33

xPabloBokt schreef:
Net in de trein en al gelijk een opgeblazen pijnlijke buik terwijl ik nog zo lang moet vandaag.

En mensen in de trein die irritant hoesten of hun keel schrapen. Love herfst.. :')

Ik heb op vakantie toen boldocynara tabletten geslikt. Dit heeft mijn opgeblazen buik een stuk minder gemaakt. Misschien een idee om dit te gebruiken?

Hier weer last van mijn reuma. Begint nu ook in mijn rechterknie op te spelen... plus onderrug...

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:37

Dat ik 's ochtends niet meer omdat ik beroerd ben van de pijn.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:50

JudithGigi schreef:
Volgens Google regent het om 8 uur en om 5 uur... De 2 momenten dat ik op de fiets zit :')

Before you ask: met de auto kost me 5 euro aan parkeren die ik niet mag declareren dus dat doe ik vanuit principe niet

Heenweg bleef het in ieder geval droog *\o/*

Nieuwe ergernis: superleuke nieuwe trui via vinted, is hij niet lang genoeg aan de achterkant als ik zit :') zit dus de hele tijd een beetje oncharmant eraan te hijsen :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:56

Ik sliep bij mijn vriend en die had een oppas kat.
Werd een langeeee nacht omdat die telkens miauwde. :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 10:13

Die nieuwe doppen op drinkpakken |o .
Op de zij in de koelkast is nu garantie op lekkage -O-

En het werk dat over twee weken een evenement organiseert, waarvoor de komende 2 weken het extra parkeerterrein al benut wordt voor opbouw, terwijl er nu al niet genoeg parkeerruimte is... :?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 10:17

Ik ben gisteren door het ziekenhuis gebeld dat het goed is gekomen en ik de ampullen kon gaan ophalen bij de apotheek. Dat was inderdaad zo :)

Ik heb een half uur geleden mijn eerste vitamine B12 injectie gehad. Assistente was gelukkig heel lief, want ik vond het doodeng :+
Nu wel nog steeds last van mijn arm ondanks dat ik vroeg of het geen spierpijn op zou leveren. Beetje balen… maar de kop is eraf zeg maar _O-

Volgende week weer :=

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:17

Al een paar dagen ontzettend verkouden.
Lijk wel een zeehond.
Collega's komen om het hoekje gluren of het wel goed gaat :') (Wel weer heel lief die bezorgdheid)

En dan schijnt nu lekker het zonnetje en is het droog.
Zul je zien dat ik vanavond weer in ze zeikregen mijn paarden mag gaan doen.....
Want weerbericht geeft later vandaag regen op.

Maandag was het eindelijk een keer droog, maar toen plofte mijn paard natuurlijk net effe in de modder neer en kreeg ik er alsnog geen zadel op -O- (En dan ineens is ze lenig genoeg om over haar rug te rollen en de andere kant ook te bevuilen. }:0 )

Ik ben nu al klaar met de herfst.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:21

Ineke

Ik vind de B12 in de bilspier veel fijner.
Even na het zetten stukje lopen en ik heb er zelden last van gehad.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:24

Idd hier hetzelfde, bil kun je een beetje laten hangen bij het zetten.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:32

Kan iemand mij schoppen dat ik eindelijk moet solliciteren? Bij voorkeur hard |o |o

Wil echt van mijn huidige baan af :') dat is een ergernis aan zich, maar heb altijd 297445 smoesjes om er niets mee te doen want zal het maar niet in 1 keer lukken, oh wee. Alleen is die faalangst excuus ook zo'n flauwe smoes inmiddels want als het om letterlijk alle andere zaken gaat lijk ik er ineens prima overheen te zijn :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:42

Fly_high schreef:
Kan iemand mij schoppen dat ik eindelijk moet solliciteren? Bij voorkeur hard |o |o

Wil echt van mijn huidige baan af :') dat is een ergernis aan zich, maar heb altijd 297445 smoesjes om er niets mee te doen want zal het maar niet in 1 keer lukken, oh wee. Alleen is die faalangst excuus ook zo'n flauwe smoes inmiddels want als het om letterlijk alle andere zaken gaat lijk ik er ineens prima overheen te zijn :+

*schopt (hard)*

Misschien ergens een uurtje voor jezelf inplannen om eens rond te kijken en eventueel een sollicitatie eruit te gooien? En dan geen smoesjes zoeken natuurlijk :)) Even door die kl*te sollicitaties en het starten van een nieuwe baan gaan is natuurlijk in the long run altijd fijner dan nog maanden/jaren blijven hangen op een plek die niet fijn is.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:19

Fly_high schreef:

Als jij mij schopt dan schop ik jou. :))

Al tijden vast in de cyclus van: leuke vacature vinden -> zien dat de sluitingsdatum pas over een week is -> ik hou hem in een tabje open en doe wat anders -> ik vergeet het tabje tussen de andere 40 open tabjes -> vacature is verlopen. :+

ADD en rejection sensitivity dysphoria zijn een bitch.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:22

Ik ging vanochtend redelijk goed gemutst de auto in, maar toen ging ik de snelweg op.
Allemaal mensen die zelf onderzoek hebben gedaan naar auto rijden geloof ik.

Maar ik ging naar Starbucks en zag een mooie thermosbeker en heb die gekocht + koffie. En onderweg bleek die het geluid van een panfluit te maken als ik in blies.
Dus ik had schik met mezelf!

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:25

JudithGigi schreef:
Nieuwe ergernis: superleuke nieuwe trui via vinted, is hij niet lang genoeg aan de achterkant als ik zit :') zit dus de hele tijd een beetje oncharmant eraan te hijsen :')
Broek met extra hoge taille eronder een optie?

DuoPenotti schreef:
Ineke

Ik vind de B12 in de bilspier veel fijner.
Even na het zetten stukje lopen en ik heb er zelden last van gehad.
Hier andersom met injecties in de spier (geen B12 maar prikpil). In de bil geeft echt de hele tijd pijn in de kont, niet fijn als je moet zitten :+ . Dan liever spierpijn in mijn arm. Zet altijd in mijn "slechte" arm, zodat ik minimaal last heb.

Uiteindelijk geld voor alle intramusculaire injecties dat hoe ontspannerder je spier is tijdens injectie, hoe minder last. Bewegen erna helpt ook, en mijn huisarts pakt een kleinere naald dan die die erbij komt in de arm, dat scheelt ook.

Maar blijft beetje geluk. De ene keer veel last, de andere keer niks.
Laatst bijgewerkt door Cambionn op 09-11-23 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:29

Cambionn schreef:
JudithGigi schreef:
Broek met extra hoge taille eronder een optie?

Ja zeker, maar niet als ik er pas op kantoor achter kom :') :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:40

Niobe schreef:
Ik ging vanochtend redelijk goed gemutst de auto in, maar toen ging ik de snelweg op.
Allemaal mensen die zelf onderzoek hebben gedaan naar auto rijden geloof ik.

Maar ik ging naar Starbucks en zag een mooie thermosbeker en heb die gekocht + koffie. En onderweg bleek die het geluid van een panfluit te maken als ik in blies.
Dus ik had schik met mezelf!

Plaatje van de thermos? Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, deze klinkt leuk :D

-

Nou ik kan aansluiten met huisdier drama, een van mijn gerbils is al een tijdje aan het tobben met zijn oogjes, zijn oogleden vooral. Ik ben al vaste klant bij de DA met hem maar we hebben eigenlijk al zo goed als alle veilige opties nu al geprobeerd... onder narcose brengen en onderzoeken zou de volgende optie zijn maar dan kan hij ook dood gaan tijdens de narcose. Wat is er dan erger, de kwaal, of dood gaan? Pfff keuzes... ik wil hem niet kwijt, hij is zo enorm lief en knuffelbaar, bijt nooit, super tam...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:43

Pff wat ben ik blij als deze werkweek voorbij is, nog even een paar uurtjes volhouden en dan 3 dagen weekend.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:57

Nu al 3 tot 4 u bezig met huiswerk. En school zei dat het maar een uur per dag was.
Nu bezig met rekenen met een rekenmachine. Doet dat ding het niet en moet nog 6 opgaves maken die elk 5 tot 10 minuten duren door dat stomme ding wat niet werkt.
En ik wilde bakken en skateboarden voor dat het 15:00 was.. |( ;(

Nu zelfs nog middageten aan het eten omdat mijn tanden het weer eens leuk vonden om gevoelig te zijn. Nu moet ik ook nog eens wachten op een mailtje kan nu niet verder met wiskunde en morgen een toets van Frans waar ik gister pas tijd voor gehad heb om te leren. En ook nog Frans huiswerk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:13

@Telpeva:
Afbeelding

Sparklyyyyyyy

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:37

Fly_high schreef:

*rotschop*
Gewoon doen! Zet je Linked open* en gaan met die banaan. Ik had binnen een week meerdere aanbiedingen (had ik ook zo snel niet verwacht _O- ).

* Dat kan ook op een manier dat recruiters etc wel kunnen zien dat je zoekende bent maar je niet gelijk met zo'n groen rondje "open to work" erop staat.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:43

Telefoontje van de buren krijgen dat je veulen gewond is en de dierenarts direct moet komen en jijzelf bent nog op ca 2 uur van huis
Godsamme
Spoiler us niks voor zware magen
Spoiler:
Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:46

Ohnee! Dat ziet er idd niet goed uit Hagelslag.. veel sterkte, benieuwd wat de da zegt.. :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:48

Ik hoop gods ganze dat t goed kan komen. Godsamme man
Zo braaf vanmorgen bij de hoefsmid

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-23 15:49

hagelslag schreef:
Telefoontje van de buren krijgen dat je veulen gewond is en de dierenarts direct moet komen en jijzelf bent nog op ca 2 uur van huis
Godsamme
Spoiler us niks voor zware magen
Spoiler:
[ [url=m/rwI2C5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach nee dat ziet er echt naar uit -O- sterkte!!