Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Volgens mij is het willekeurig gegaan, ik heb rond 15.00 uur besteld en mijn order is ook geannuleerd.
Ik vind een slechte review geven persoonlijk wat overdreven, ze hebben toch een mooie oplossing gegeven. Foutje kan gebeuren. Het is een dekje, geen eerste levensbehoefte.
Eve_16 schreef:Hier om 08.45 besteld en ook geannuleerd.
Ga ook niet akkoord met de voucher; lijkt een nette oplossing maar die dekjes waren ook met 25% korting afgelopen vrijdag - met die €27.50 koop je dan dus alsnog het dekje met de gewone korting die er vrijdag ook al was. Als ik die wilde had ik hem wel besteld.
Niwla schreef:Volgens mij is het willekeurig gegaan, ik heb rond 15.00 uur besteld en mijn order is ook geannuleerd.
Ik vind een slechte review geven persoonlijk wat overdreven, ze hebben toch een mooie oplossing gegeven. Foutje kan gebeuren. Het is een dekje, geen eerste levensbehoefte.
eenitraM schreef:Kentucky heeft aangegeven niet meer te kunnen leveren want die dekjes zijn op. Ik was helaas net te laat.
Ik vind het dubbele tegoed ontzettend coulant. Ik snap dat er gebaald wordt, maar ik val van de stoel van de reacties. Bloed onder de nagels?! Boze mails sturen?! Slechte recensies?! Het is niet in verhouding?! Is het niet een beetje kinderachtig en verwend?
Edit: het was een succesvolle actie. Een goede manier op van de oude collectie dekjes af te komen en de actie was misschien te succesvol, dus ik snap nogmaals de teleurstelling wanneer de bestelling niet afgerond kan worden, maar kom op..
Zertab schreef:Roosch schreef:Er wordt niet gebaald van het feit dat ze op zijn, maar van het feit dat het niet in volgorde van bestelling lijkt te zijn gegaan. Dat voelt niet eerlijk, want waarom krijgt Pietje er wel een die om 3 uur besteld heeft en Klaziena die 5 uur eerder besteld heeft niet.
Dit dus.
Farjen schreef:Hier helaas geen kruidnoten![]()
En ik heb een poetskoffer besteld maar krijg hem niet open… help
[ [url=m/RTA5XQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cioccolato schreef:Ik vind de reacties ook nogal overdreven en kinderachtig vooral. Bestel er zelf niet meer als t niet naar je zin gaat en ga door met leven..