Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X2305

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 17:57

Hier om 08.45 besteld en ook geannuleerd.

Ga ook niet akkoord met de voucher; lijkt een nette oplossing maar die dekjes waren ook met 25% korting afgelopen vrijdag - met die €27.50 koop je dan dus alsnog het dekje met de gewone korting die er vrijdag ook al was. Als ik die wilde had ik hem wel besteld.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 17:59

Volgens mij is het willekeurig gegaan, ik heb rond 15.00 uur besteld en mijn order is ook geannuleerd.

Ik vind een slechte review geven persoonlijk wat overdreven, ze hebben toch een mooie oplossing gegeven. Foutje kan gebeuren. Het is een dekje, geen eerste levensbehoefte.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:02

Niwla schreef:
Volgens mij is het willekeurig gegaan, ik heb rond 15.00 uur besteld en mijn order is ook geannuleerd.

Ik vind een slechte review geven persoonlijk wat overdreven, ze hebben toch een mooie oplossing gegeven. Foutje kan gebeuren. Het is een dekje, geen eerste levensbehoefte.

Maar geen nette oplossing, staat niet in verhouding met wat ze eerst zouden bieden. Plus het gaat over de manier waarop ze dus omgaan met klanten.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:14

Eve_16 schreef:
Hier om 08.45 besteld en ook geannuleerd.

Ga ook niet akkoord met de voucher; lijkt een nette oplossing maar die dekjes waren ook met 25% korting afgelopen vrijdag - met die €27.50 koop je dan dus alsnog het dekje met de gewone korting die er vrijdag ook al was. Als ik die wilde had ik hem wel besteld.

Nee het dekje was origineel €109 ofzo, dus er ging 75% vanaf.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:19

Niwla schreef:

Ga ik eigenlijk wel mee akkoord :o

Ik heb vorig jaar met BF een hoofdstel van PS of Sweden gekocht, normaal +300 euro en nu aan -50%. Geld was al van mijn rekening en het was ook een foutje van de website. Ik heb gewoon mijn geld terug gekregen, verder geen excuses ofzo :(

Ik heb het dekje trouwens gezien in de Kentucky pop-up store. Ik heb getwijfeld door de prijs maar vond het zo'n dun dekje vergeleken met mijn andere Kentucky dekjes die duidelijk dikker zijn dat ik hem niet wou :o

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:25

Jeeeeeej! Mijn winterrijbroek is ook binnen. {:)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:51

Kentucky heeft aangegeven niet meer te kunnen leveren want die dekjes zijn op. Ik was helaas net te laat.

Ik vind het dubbele tegoed ontzettend coulant. Ik snap dat er gebaald wordt, maar ik val van de stoel van de reacties. Bloed onder de nagels?! Boze mails sturen?! Slechte recensies?! Het is niet in verhouding?! Is het niet een beetje kinderachtig en verwend?

Edit: het was een succesvolle actie. Een goede manier op van de oude collectie dekjes af te komen en de actie was misschien te succesvol, dus ik snap nogmaals de teleurstelling wanneer de bestelling niet afgerond kan worden, maar kom op.. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:55

Er wordt niet gebaald van het feit dat ze op zijn, maar van het feit dat het niet in volgorde van bestelling lijkt te zijn gegaan. Dat voelt niet eerlijk, want waarom krijgt Pietje er wel een die om 3 uur besteld heeft en Klaziena die 5 uur eerder besteld heeft niet.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 19:13

Niqui schreef:
Heeft iemand al een verzendbevestiging van de Ariat wythburn laarzen van gisteren? Hij staat bij mij nog steeds op processing.

Ik echt net!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 19:18

eenitraM schreef:
Kentucky heeft aangegeven niet meer te kunnen leveren want die dekjes zijn op. Ik was helaas net te laat.

Ik vind het dubbele tegoed ontzettend coulant. Ik snap dat er gebaald wordt, maar ik val van de stoel van de reacties. Bloed onder de nagels?! Boze mails sturen?! Slechte recensies?! Het is niet in verhouding?! Is het niet een beetje kinderachtig en verwend?

Edit: het was een succesvolle actie. Een goede manier op van de oude collectie dekjes af te komen en de actie was misschien te succesvol, dus ik snap nogmaals de teleurstelling wanneer de bestelling niet afgerond kan worden, maar kom op.. :=

Ik denk dat je wat beter de reacties moet lezen :j

Het gaat om de manier waarop de zaken afgehandeld worden/zijn en de oplossing die er geboden wordt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 19:34

Roosch schreef:
Er wordt niet gebaald van het feit dat ze op zijn, maar van het feit dat het niet in volgorde van bestelling lijkt te zijn gegaan. Dat voelt niet eerlijk, want waarom krijgt Pietje er wel een die om 3 uur besteld heeft en Klaziena die 5 uur eerder besteld heeft niet.

Dit dus.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 19:45

Dayanara schreef:
Niqui schreef:
Heeft iemand al een verzendbevestiging van de Ariat wythburn laarzen van gisteren? Hij staat bij mij nog steeds op processing.

Ik echt net!

Jaaa ik ook!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 19:56

Zertab schreef:
Roosch schreef:

Dit dus.

Dan nog.

Bloed onder de nagel :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 20:08

Kan me dat wel voorstellen. Want ze "behandelen" klanten niet eerlijk op deze manier.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 20:10

Dayanara schreef:
Niqui schreef:

Ik echt net!

Ik had het eerder in de app van PostNL staan en had ook eerder een mail van PostNL dan van Ariat.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 20:11

Bagheera_206 schreef:

Wat fijn, ik kan hem vast binnenkort bewonderen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 20:51

gr_roos schreef:
Bagheera_206 schreef:

Wat fijn, ik kan hem vast binnenkort bewonderen.

Haha. Vast wel. :') De komende dagen denk ik alleen nog niet koud genoeg voor. In de loop van volgende week wordt het helaas weer nat en warm. -O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 21:05

Farjen schreef:
Hier helaas geen kruidnoten ;(

En ik heb een poetskoffer besteld maar krijg hem niet open… help :')
[ [url=m/RTA5XQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben ik blij dat ik niet de enige met dat probleem ben _O- Ik verzorg wel eens het paard van een stalgenootje, en zij heeft zo'n poetskoffer. Dacht je dat ik dat ding open kon krijgen? Met geen mogelijkheid dus, tot eindelijk een ander stalgenootje wist hoe het moest _O-

Sneu voor iedereen met de Kentucky dekjes.. Ik baal ook nog best een beetje vanwege het ES glitter dekje die door EJ werd geannuleerd omdat hij toch niet meer op voorraad bleek..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:26

Net thuis, gelijk uitgepakt en door de modder in het donker lopen klooien, ze zijn heerlijk warm en lekker voetbed
Afbeelding

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:30

Wat balen dat Kentucky niet kan leveren. Mijn Ariats zijn ook al binnen, en de Hypostore bestelling ook (met kruidnootjes).

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:30

Ik vind de reacties ook nogal overdreven en kinderachtig vooral. Bestel er zelf niet meer als t niet naar je zin gaat en ga door met leven..

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:36

Cioccolato schreef:
Ik vind de reacties ook nogal overdreven en kinderachtig vooral. Bestel er zelf niet meer als t niet naar je zin gaat en ga door met leven..

Mogen mensen niet teleurgesteld zijn als je op iets verheugd. Ik was dat namelijk wel en vindt het echt wel jammer dat ik hem niet heb nu (in de ochtend besteld) en dat mensen die hem in de middag besteld hebben hem wel nu op hun paard hebben leggen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:42

Teleurgesteld ja, dat is logisch. Maar verder.. kop op.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:48

MarjanB schreef:
Net thuis, gelijk uitgepakt en door de modder in het donker lopen klooien, ze zijn heerlijk warm en lekker voetbed
[ [url=m/iEpLe5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super! Die van mij komen morgen aan als het goed is. Ben benieuwd.

Hoe is de maat?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:48

Raar dat je kinderachtig genoemd wordt als iets niet eerlijk verloopt.