Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Ik heb een plan... financieel gezien is het verstandig als ik volgende maand het cadeau koop
Cynn schreef:Oh ik sta al een tijd ingeschreven op de wachtlijst bij Fairyloot maar tot op heden nog geen kansJaloers!
Cynn schreef:Hier komt de bestelling vandaag binnenmooi op de valreep, kan ik vanavond de rest van de voorbereidingen qua hints doen. Indien het herstel traag gaat dan staat alles vast klaar voor verzending.
Momo94 schreef:Ben al wel aan het rond zoeken geweest voor een boek. Alleen ben er nog niet uit. Laat het even rusten en er komt straks wel een moment dat ik zeg: ja, die!
Eelmo schreef:Ik ging gisteren even ('even') naar de boekhandel voor inspiratie en nu is gewoon ineens mijn pakketje klaar?
![]()
![]()
Braaf aan mijn voornemen gehouden om geen boeken voor mijzelf te kopen, waar ik nu natuurlijk spijt van heb![]()
Hebben jullie nog leuke pakjesavond plannen?
princequillo schreef:Wij vieren geen Kerst, maar FL komt op de 25e binnen ongeveer, dus ook een soort cadeautje voor mij![]()
Ik stond gisteren ook impromptu in de boekenhandel maar ik kon nog geen keuze makenNog even over nadenken.