Eindelijk na een week of wat een nacht doorgeslapen dankzij medicatie. Maar nu ben ik duf er van.

Edit: oh en waarschijnlijk ligt er een hamster dood in z’n hok (ouderdom) dus die moet ik ook nog gaan zoeken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Vandaag dus geslaagd voor mn rijexamen (dank voor alle felicitaties)
Moet ik wachten tot 8 juni om hem aan te vragen???!!! Stomme gemeente werkt alleen op afspraak en dan is pas de eerste optie...
Duurt het verdorie nog 3 weken voor ik mag rijden...
Ineke2 schreef:Rijbewijs aanvragen of verlengen is inderdaad ellende en dan woon ik nog in een vrij grote gemeente.
Ik moet MRI scan laten maken van mijn hersenen. Afspraak binnen gehad en ik vind het eng, want ik ben claustrofobisch. Een lift gaat wel goed, maar een afgesloten zonnebank niet. Paniek… ik kon kalmeren omdat ik zelf de bank weer kon openen. Daarna opnieuw dicht gedaan, weer enigszins paniek, maar omdat ik wist dat ik hem elk moment weer kon openen ging het oke.
Daarna niet meer naar de zonnebank geweest![]()
Dus ehm tja het liefst zou ik het niet meemaken
Ineke2 schreef:Rijbewijs aanvragen of verlengen is inderdaad ellende en dan woon ik nog in een vrij grote gemeente.
Ik moet MRI scan laten maken van mijn hersenen. Afspraak binnen gehad en ik vind het eng, want ik ben claustrofobisch. Een lift gaat wel goed, maar een afgesloten zonnebank niet. Paniek… ik kon kalmeren omdat ik zelf de bank weer kon openen. Daarna opnieuw dicht gedaan, weer enigszins paniek, maar omdat ik wist dat ik hem elk moment weer kon openen ging het oke.
Daarna niet meer naar de zonnebank geweest![]()
Dus ehm tja het liefst zou ik het niet meemaken
Ineke2 schreef:Ja het is alleen van mijn hersenen. Fijn om te weten dat het dan niet heel erg lang duurt, maar een minuut duurt al uren als je in paniek bent natuurlijk.
Ik neem wel iets van een oxazepam inderdaad maar en muziek mee. Fijn om te weten dat dat kan.
Rawr schreef:Net een paniekaanval en bijna out gegaan tijdens de ECG bij de cardioloog. Heel leuk dat je alles mee kan zien en op het scherm en alle informatie krijgt maar ik ga zo slecht op medische dingen als het mijn eigen lijf betreft. M'n fantasie slaat op hol denkend aan wat er allemaal mis kan zijn en m'n hersenen slaan op tilt.
Van alle plaatsen waar je een paniekaanval kunt krijgen is het ziekenhuis gelukkig wel de beste.
Ineke2 schreef:Ja het is alleen van mijn hersenen. Fijn om te weten dat het dan niet heel erg lang duurt, maar een minuut duurt al uren als je in paniek bent natuurlijk.
Ik neem wel iets van een oxazepam inderdaad maar en muziek mee. Fijn om te weten dat dat kan.
Zilfstar schreef:Ineke2 schreef:Ja het is alleen van mijn hersenen. Fijn om te weten dat het dan niet heel erg lang duurt, maar een minuut duurt al uren als je in paniek bent natuurlijk.
Even navragen bij t zkh maar vlg mij hebben meeste zoiets wel om muziek te luisteren. Mijn zoon mocht toen ook proef-kijken en -liggen toen ik voor xray v knie ging (vantevoren gevraagd) en dat was voor hem ook erg fijn.
Niobe schreef:Oh bedankt, dat wist ik niet en is inderdaad wel geruststellend.Mocht het je helpen (want het hielp mij wel) je kunt praktisch niet out gaan als je een paniekaanval hebt, omdat je bloeddruk omhoog gaat tijdens angst, en om flauw te vallen moet je bloeddruk juist omlaag gaan.
Zilfstar schreef:Yes, fijne medewerkers hier. En ergens ook wel fijn dat ze gelijk konden zien wat er met het hart gebeurde.Ben je goed opgevangen?