Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:56

Succes Kimberley!!!

Eindelijk na een week of wat een nacht doorgeslapen dankzij medicatie. Maar nu ben ik duf er van. -O-

Edit: oh en waarschijnlijk ligt er een hamster dood in z’n hok (ouderdom) dus die moet ik ook nog gaan zoeken. :r

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:08

fleurtjeuh schreef:
Vandaag dus geslaagd voor mn rijexamen (dank voor alle felicitaties :D )
Moet ik wachten tot 8 juni om hem aan te vragen???!!! Stomme gemeente werkt alleen op afspraak en dan is pas de eerste optie...
Duurt het verdorie nog 3 weken voor ik mag rijden... :(

Dit had ik ook, toen ik belde naar de gemeente en aangaf dat ik net m’n rijbewijs had gehaald mocht ik gelijk komen om m aan te vragen zonder afspraak.. omdat je natuurlijk niet weet of je slaagt

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:25

Dode hamster verwijderd. Blijft sneu en goor. :r

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:35

Succes Kimberly, ook met het herstel lijkt mij niet niks!

Dat het echt hollen of stilstaan is bij ons op de zaak. Het ene moment is het zo druk dat je het zweet in je naad typt het andere moment zit je uit je neus te vreten...

Oh en naast de collega die op vakantie is en alles over de schutting heeft gedonderd, is er ook nog eentje ontslagen en kreeg ik (gelukkig ook wat andere collega's) daar de zooi van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:40

@fleurtjeuh

Van harte gefeliciteerd!

@kimberley

Heel veel succes !

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:42

MarlindeRooz schreef:
Dode hamster verwijderd. Blijft sneu en goor. :r

Ah kak :(:)

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:50

Voor degene die nog rijexamen moeten doen, zorg dat je een afspraak hebt bij de gemeente die dag dan kan je hem gelijk aanvragen anders moet je idd zo lang wachten. Je weet al weken van te voren wanneer je moet. En haal je het niet dan meldt je je af. Wordt hier door de rijscholen ook geadviseerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:57

sterkte en succes kimberley!

gefeliciteerd Fleurtjeuh,
~
hier ook dikke rijbewijs ergernissen. De mijne is verlopen, en moest ook (ook na bellen) 3 weken wachten om een nieuwe aan te vragen, wat betekent dat ik 3 weken niet verzekerd ben (ik rijd dus niet…). Dan was er alleen nog plek bij 1 of ander stadskantoor in een randgemeente op een half uur rijden, dus ik daar gisteren heengebracht door vriend. Moest ik nog 10 dagen wachten vanwege de feestdagen en het feit dat dat specifieke stadskantoor maar 1x in de week open is. Dus ik steigeren. Dan kan ik ineens wel binnen 1 dag terecht in het stadshuis. Hoe dan ook, alsnog een uur voor niets in de auto gezeten en moet vandaag weer 40 minuten fietsen in mijn toetsweek om hem bij het stadhuis aan te vragen. Vriend voor niets vrije uren opgenomen.

Verder is de gemeente tamelijk onbereikbaar en heb je altijd minimaal 18 (!!!) wachtende voor je en moet je anderhalf uur de lijn open houden voor je aan de buurt bent.

Weet dat de gemeentebelastingen hier bijzonder laag zijn (de helft van mijn oude gemeente :') ). Maar komop jongens. Ik heb écht een leven naast jullie.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:59

Ik heb koppijn en daarom vandaag besloten thuis te werken.

Alleen is het systeem zó traag en vlieg ik er om de haverklap uit. Ik ben de afgelopen 2 uur helemaal gek geworden van ellende :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:10

Ahhh Kimberley wat ongelooflijk spannend, ik wens je het allerbeste!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 10:13

Wakker geworden met het idee om mijn haar gewoon op een staart te doen en het vanavond te wassen tot ik bedacht dat ik vandaag twee sollicitatiegesprekken moet bijwonen voor potentiele nieuwe stagiairs op mijn huidige stage. Dus eerst halsoverkop douchen en mijn haar wassen waardoor ik al te laat vertrok, vervolgens start mijn auto absoluut niet lekker dus daar weer een half uur mee staan rommelen. Eindstand pas om 09.45 op kantoor en vanochtend gelijk een mini paniekaanval gehad omdat mijn vriend vanalles ging vragen over de motor waardoor ik niet meer durfde te rijden uit angst iets kapot te maken. Ik ben echt loeizuinig op mijn auto..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:17

Rijbewijs aanvragen of verlengen is inderdaad ellende en dan woon ik nog in een vrij grote gemeente.

Ik moet MRI scan laten maken van mijn hersenen. Afspraak binnen gehad en ik vind het eng, want ik ben claustrofobisch. Een lift gaat wel goed, maar een afgesloten zonnebank niet. Paniek… ik kon kalmeren omdat ik zelf de bank weer kon openen. Daarna opnieuw dicht gedaan, weer enigszins paniek, maar omdat ik wist dat ik hem elk moment weer kon openen ging het oke.
Daarna niet meer naar de zonnebank geweest }:0

Dus ehm tja het liefst zou ik het niet meemaken :x

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:28

Ineke2 schreef:
Rijbewijs aanvragen of verlengen is inderdaad ellende en dan woon ik nog in een vrij grote gemeente.

Ik moet MRI scan laten maken van mijn hersenen. Afspraak binnen gehad en ik vind het eng, want ik ben claustrofobisch. Een lift gaat wel goed, maar een afgesloten zonnebank niet. Paniek… ik kon kalmeren omdat ik zelf de bank weer kon openen. Daarna opnieuw dicht gedaan, weer enigszins paniek, maar omdat ik wist dat ik hem elk moment weer kon openen ging het oke.

Toen mijn zoon (destijds 6 jaar) MRI v hersenen moest laten maken heeft hij naar een luisterboek kunnen luisteren. Koptelefoon op, ogen dicht en luisteren. Idee voor jou misschien? :knuffel: we hadden aan zkh gevraagd en zij hadden daar de middelen voor, alleen zelf cd meegekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:30

Ineke2 schreef:

Een oxazepam van te voren nemen? Zijn het alleen de hersenen? Dan duurt het waarschijnlijk niet heel lang; wellicht iets om je aan vast te houden. Ik trek de MRI ook heel slecht ivm claustrofobie. Heel veel succes!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:43

Ja het is alleen van mijn hersenen. Fijn om te weten dat het dan niet heel erg lang duurt, maar een minuut duurt al uren als je in paniek bent natuurlijk.
Ik neem wel iets van een oxazepam inderdaad maar en muziek mee. Fijn om te weten dat dat kan.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:46

Ineke2 schreef:
Ja het is alleen van mijn hersenen. Fijn om te weten dat het dan niet heel erg lang duurt, maar een minuut duurt al uren als je in paniek bent natuurlijk.
Ik neem wel iets van een oxazepam inderdaad maar en muziek mee. Fijn om te weten dat dat kan.

Even navragen bij t zkh maar vlg mij hebben meeste zoiets wel om muziek te luisteren. Mijn zoon mocht toen ook proef-kijken en -liggen toen ik voor xray v knie ging (vantevoren gevraagd) en dat was voor hem ook erg fijn.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:53

Net een paniekaanval en bijna out gegaan tijdens de ECG bij de cardioloog. Heel leuk dat je alles mee kan zien en op het scherm en alle informatie krijgt maar ik ga zo slecht op medische dingen als het mijn eigen lijf betreft. M'n fantasie slaat op hol denkend aan wat er allemaal mis kan zijn en m'n hersenen slaan op tilt.

Van alle plaatsen waar je een paniekaanval kunt krijgen is het ziekenhuis gelukkig wel de beste. :o

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:56

Rawr schreef:
Net een paniekaanval en bijna out gegaan tijdens de ECG bij de cardioloog. Heel leuk dat je alles mee kan zien en op het scherm en alle informatie krijgt maar ik ga zo slecht op medische dingen als het mijn eigen lijf betreft. M'n fantasie slaat op hol denkend aan wat er allemaal mis kan zijn en m'n hersenen slaan op tilt.

Van alle plaatsen waar je een paniekaanval kunt krijgen is het ziekenhuis gelukkig wel de beste. :o

:knuffel: Ben je goed opgevangen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:56

Oei heftig Rawr :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:58

Ineke2 schreef:

Komt goed Ineke! En vooral melden dat je last hebt van claustrofobie. Heel veel succes! :(:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:59

Mocht het je helpen (want het hielp mij wel) je kunt praktisch niet out gaan als je een paniekaanval hebt, omdat je bloeddruk omhoog gaat tijdens angst, en om flauw te vallen moet je bloeddruk juist omlaag gaan.

Maar wel naar :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:59

Zilfstar schreef:
Ineke2 schreef:

Even navragen bij t zkh maar vlg mij hebben meeste zoiets wel om muziek te luisteren. Mijn zoon mocht toen ook proef-kijken en -liggen toen ik voor xray v knie ging (vantevoren gevraagd) en dat was voor hem ook erg fijn.

Dat helpt wel idd, zulke dingen. Het enige verschil met een MRI van de hersenen versus een knie, is dat je veel verder het apparaat ingaat en met je hoofd vastligt in een rek.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:06

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:07

Niobe schreef:
Mocht het je helpen (want het hielp mij wel) je kunt praktisch niet out gaan als je een paniekaanval hebt, omdat je bloeddruk omhoog gaat tijdens angst, en om flauw te vallen moet je bloeddruk juist omlaag gaan.
Oh bedankt, dat wist ik niet en is inderdaad wel geruststellend. :)

Zilfstar schreef:
:knuffel: Ben je goed opgevangen?
Yes, fijne medewerkers hier. En ergens ook wel fijn dat ze gelijk konden zien wat er met het hart gebeurde.

Zit nu met m'n pipse smoel weer in de wachtkamer wachtend op het vervolg en hopelijk komt dat snel want ik ben toe aan frisse buitenlucht.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:09

Ik was er altijd zo bang voor op de snelweg en sinds ik dat weet ben ik ook een stuk rustiger!

Fijn dat je zo goed opgevangen wordt, sterkte nog even :knuffel: