Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pakketje

) niet.
Ik heb de lijst van mensen die geraden zijn niet bekeken, dus alle opties zijn voor mij nog open.
Sorry SS, dat ik niet eerder een bericht heb kunnen plaatsen. Het pakketje bleek al een aantal dagen bij het PostNLpunt te liggen hier, maar ik krijg daar natuurlijk geen melding van omdat het niet op mijn naam staat. Que awkward moment wanneer ik hem ophaalde. "Wat is je naam en huisnummer?" "nummer 185 en naam euh uh.. topsylover
" Toen ik eenmaal bekomen was van dat moment was het dan tijd om hem open te maken!

Dit samen met het plaatje van de meester kan het haast niet anders dat Adamootje mijn Secret Santa is!
Adamootje schreef:Yesss! It's me! De eerste hint was: 'vakantieganger'. Ik was namelijk vorige week op vakantie. De tweede hint was inderdaad 'Potterhead'. De betekenis van de derde hint had je ook al geraden.![]()
Fijn dat je blij bent met de boeken. Ik wens je veel leesplezier!
Ik heb me zo doodgestaard op dat plaatje en kon er echt niks van maken haha.

Mkango schreef:Ik ben dus inderdaad een beetje kippig, haha.Wat een leuk pakket, topsylover! Dat kerstmutsje ook.
Vraagje voor mijn Santa: ben ik heel kippig of moet ik nog een hint krijgen?Geen haast hoor, maar niet dat je straks denkt waarom die weirdo niks aan het raden is.
En ik had nog wel teruggekeken in je brief om te zien of ik er iets uit kon deduceren, maar ik was er duidelijk niet helemaal bij. 
M_D_H schreef:Oh mijn god, ik ben 3 kwartier geleden aan De beller op lijn 4 begonnen en wat een geweldig boek![]()
![]()
Ik zit nu op bladzijde 68 en van mijn man moet ik nu stoppen want anders is mijn hoofd straks weer veels te hyper, maar ik wil eigenlijk niet stoppen
Ik doe het wel, ik zou het nooit hardop tegen mijn man zeggen, want dat zou een verkeerd signaal kunnen afgeven, maar hij heeft gelijk

Snap heel goed dat je met deze temperaturen idd weinig zin hebt in een aanval.