Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Plop1997 schreef:Ja hoor alweer de tweede in mijn berichten:
Ik bied €70 inclusief verzendkosten.
Er staat toch heel duidelijk in de advertentie bieden vanaf €100?
Begrijpen lezen is echt lastig tegenwoordig.
Het niveau van begrijpend lezen is zeer gedaald.
Daphara schreef:Plop1997 schreef:Ja hoor alweer de tweede in mijn berichten:
Ik bied €70 inclusief verzendkosten.
Er staat toch heel duidelijk in de advertentie bieden vanaf €100?
Begrijpen lezen is echt lastig tegenwoordig.
Het niveau van begrijpend lezen is zeer gedaald.
Ik doe het ook hoor, maar wacht dan vaak tot de advertentie al wat langer staat. nee heb je en " ja" kun je krijgen. Als ik het minimum bod te hoog vind bied ik ook via gewone reacties.
Tip van mij, zorg dat een bekende je minimum bod bied, haal dan het minimum weg (anders blijft het zichtbaar), dan gaan mensen makkelijker overbieden
bridgetF schreef:Nou, ik heb ook even een dingetje.
Ik zag een mooi bed, 200 euro, hier vlakbij op te halen in zgan staat volgens de advertentie.
Meneer gaf aan het elders in andere provincie op te moeten halen, stond nog bij zijn dochter.
Prima, dan wachten we erop, tot het hier in de buurt is.
Hoewel we vlakbij meneer wonen, brengt hij het langs als hij het ophaalt.
Nu zat ik te kijken, omdat meneer plaats noemde of hij daar ook op staat.
En ja hoor, andere foto's, zelfde bed, zelfde behang, etc.
Alleen staat de vraagprijs 25 euro lager en staat er bij gebruikt. De foto's zijn iets beter, waardoor ik ook inderdaad gebruikerssporen zie.
Wat vinden jullie? Moet ik er wat van zeggen? Niet alleen prijsverschil,maar ook gebruikt, zgan.
Fitzroy schreef:Hallo MP- kenners![]()
Mag ik hier even een vraagje ingooien? Ik wil een loungeset gaan verkopen, vanwege herinrichting van mijn balkon. De set heb ik verleden jaar nieuw gekocht voor € 1.000,-.
Weinig gebruikt maar wel de hele winter buiten gestaan. (Behalve de kussens) Als ik er € 600,- voor vraag, sla ik dan de plank mis ?
TheNovelist schreef:Ik heb nu iemand waar ik voornamelijk zelf achteraan moet gaanIk had een maand geleden een bod op iets gedaan wat ik graag wil hebben.
Geen reactie erop gehad, dus een week later vroeg ik wat meneer er voor wilde hebben. Hij reageerde steeds erg kort, maar uiteindelijk ben ik akkoord gegaan.
Toen weer geen reactie dus ik gaf nogmaals aan dat ik het dan graag zou willen overnemen.
Kreeg ik als reactie dat hij t/m 22 april in het buitenland zat, maar hij zou het reserveren. Geen probleem, heeft hij toen ook netjes gedaan. Alleen nu zijn we op 25 april en heeft hij nog geen verder contact opgenomen, dus denk dat ik nogmaals een berichtje moet sturen...
TheNovelist schreef:TheNovelist schreef:Ik heb nu iemand waar ik voornamelijk zelf achteraan moet gaanIk had een maand geleden een bod op iets gedaan wat ik graag wil hebben.
Geen reactie erop gehad, dus een week later vroeg ik wat meneer er voor wilde hebben. Hij reageerde steeds erg kort, maar uiteindelijk ben ik akkoord gegaan.
Toen weer geen reactie dus ik gaf nogmaals aan dat ik het dan graag zou willen overnemen.
Kreeg ik als reactie dat hij t/m 22 april in het buitenland zat, maar hij zou het reserveren. Geen probleem, heeft hij toen ook netjes gedaan. Alleen nu zijn we op 25 april en heeft hij nog geen verder contact opgenomen, dus denk dat ik nogmaals een berichtje moet sturen...
Gevraagd of hij binnenkort in de gelegenheid was om het te versturen, kreeg ik als reactie dat hij het 'hopelijk dit weekend' kon opsturen. Grvraagd of hij dan een berichtje zou sturen zodat ik dan kon betalen en adres doorgeven. Maar zoals al een beetje te verwachten, niks gehad
Waarom zet je het dan op marktplaats?