Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Ik zou het echt bij LAT-ten houden. Zorg er voor dat je altijd iets hebt om naar terug te komen als het misloopt.
tita schreef:is niet makkelijk en ik snap dat je samen wilt zijn, maar ik zou niks nergens aan mee betalen alleen de boodschappen.
Spreek samen af, wat hij zou willen dat je betaald, zet dat bedrag op de rekening.
Dat bedrag blijft van jou, dat kunnen jullie gebruiken bij aankoop van huis samen of dat bedrag leg jij ooit in huis en dan regelen jullie dat ook weer bij de notaris dat huis aantal,procent van jou is.
Dek jezelf dan wel in bv bij onderwater staan
Gaan jullie uit elkaar is dat bedrag voor jou, jij moet weer huis inrichten.
Laat hem maar betalen voor huis, en internet en alle gezamenlijk kosten.
Jij geeft zekerheid op.
Succes samen
Sizzle schreef:Aangezien je het eerder over een kinderwens had:
Ik zou ook goed nadenken hoe je dadelijk omgaat met zeer aanwezige en claimende grootouders die een intrinsieke hekel hebben aan de moeder van hun kleinkind.
Wat ik hoe dan ook zou eissen is dat ALS er kinderen in het spel komen, dat je niet op straat kan komen te staan zonder fatsoenlijk financiele overeenkomt.
anjali schreef:Sizzle schreef:Aangezien je het eerder over een kinderwens had:
Ik zou ook goed nadenken hoe je dadelijk omgaat met zeer aanwezige en claimende grootouders die een intrinsieke hekel hebben aan de moeder van hun kleinkind.
Wat ik hoe dan ook zou eissen is dat ALS er kinderen in het spel komen, dat je niet op straat kan komen te staan zonder fatsoenlijk financiele overeenkomt.
Zoiets wordt meestal geregeld in een huwelijkscontract of samenlevingscontract. Het lijkt mij dat ts en haar vriend daar nog niet aan toe zijn en veel beter kunnen blijven "latten".
elmiran schreef:ik ben op een leeftijd dat ik binnen nu en 2 jaar aan mijn kinderwens moet gaan werken als we dit nog willen anders hoeft het niet meer.
GamblersCup schreef:Ik stop met volgen. Hoopte dat je ogen open zouden gaan. Maar hopeloos. Stort zichzelf bewust weer in dezelfde bak ellende. Wordt weer aftellen wanneer het weer mis gaat. Hoe naief kun je zijn.