Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ik kan het alleen maar vanuit mezelf bekijken, maar als een man bij mij op de bank meteen doorgaat naar een volgende, dan was dat meteen de laatste keer. Ik ga daar geen onderdeel van zijn en hoef zo'n man dan echt niet meerEn ja, ik heb dat meegemaakt, ook al was hij maar een scharrel/fwb, ik ben geen k*t op afroep die je kunt bellen wanneer het jou uitkomt en ondertussen er nog een aantal op je lijstje hebben staan
Marocje schreef:Relaxed schreef:Ik kan het alleen maar vanuit mezelf bekijken, maar als een man bij mij op de bank meteen doorgaat naar een volgende, dan was dat meteen de laatste keer. Ik ga daar geen onderdeel van zijn en hoef zo'n man dan echt niet meerEn ja, ik heb dat meegemaakt, ook al was hij maar een scharrel/fwb, ik ben geen k*t op afroep die je kunt bellen wanneer het jou uitkomt en ondertussen er nog een aantal op je lijstje hebben staan
Maar dat is toch een geheel andere situatie? Dit waren 2 sekspartners. Waarvan degene waar ik was op dat moment al alles wist van de ander. Die vond het juist heerlijk dat dit zo kon. Die openheid en het elkaar gunnen. En gistermiddag heeft hij daar nog even van geprofiteerd, en nog even nagepraat over deze situatie die ergens toch heel hilarisch was maar ook wat het hem doet: hij werd er extra geil van: dát is dus bedoeling. Maar dit past ons. Echt meer dan genoeg mensen die dit niet zouden willen en dat is prima. Ook meer dan genoeg mensen die dit graag zouden willen maar niet hebben gevonden nog. Of die het interessant vinden maar zelf niet zouden kunnen of willen. Allemaal prima. Maar om een ander dan een poedersuiker proberen aan te praten of proberen te ‘slut shamen’? Dat snap ik dan weer niet. Die laatste 2 is overigens niet gelukt hoor, ik voel me er heel goed bij en weet dondersgoed wat ik doe. Maar ergens vind ik dat dan wel triest.
Met sommige berichten kan ik juist wel wat, zoals in het andere topic dat de ‘conclusie’ eigelijk is dat ik te open ben en dit een ‘ander door de strot douw’. Dat klopt. Live kan ik vragen of iemand het wil weten. Op internet kan iemand anders kiezen om mij te foeien. Maar ik kan ook kiezen dat ik dan zelf niet teveel deel zodat anderen dit gevoel niet krijgen (door de strot douwen). Bovendien: eens moet de eerste keer zijn dus wanneer je mij niet kent/net nieuw bent hier kan je ook denken: ‘wtf, dit is een paardenforum, die info wil ik niet lezen?’
Maar dat ik her en der berichten lees van mensen die ik niet ‘ken’, die toch aanstoot nemen of zich zelfs ergeren aan ‘weer zo’n bericht van haar’ zegt mij wel dat ik dan simpelweg niet zo open hoef te zijn hier. Het is niet mijn bedoeling anderen te ergeren. Daar is dit forum ook niet voor.
Relaxed schreef:Ik kan het alleen maar vanuit mezelf bekijken, maar als een man bij mij op de bank meteen doorgaat naar een volgende, dan was dat meteen de laatste keer. Ik ga daar geen onderdeel van zijn en hoef zo'n man dan echt niet meerEn ja, ik heb dat meegemaakt, ook al was hij maar een scharrel/fwb, ik ben geen k*t op afroep die je kunt bellen wanneer het jou uitkomt en ondertussen er nog een aantal op je lijstje hebben staan
Relaxed schreef:Wat is er zo anders aan die situatie? Behalve dat jij en die mannen het ok vinden en ik niet? Ik geef alleen maar aan dat ik het vanuit mezelf gezien echt niet zou willen. Hoef je jezelf echt niet voor de 86e keer te herhalen en het meteen op jezelf te betrekken.Ik zeg letterlijk dat ik het alleen vanuit mezelf kan bekijken
Ik weet hoe jij erin staat, dat lezen we hier vaak genoeg, not my cup of coffee zoals ik aangeef.
Ailill schreef:capopjekop schreef:Ik mag het hopenUiteindelijk hebben veel mensen toch wel een wilde periode in het leven gehad? Althans ik zou het iedereen gunnen.
Jildau schreef:Ailill schreef:Waarom hoop je dat? Ik heb nooit in één weekend meerdere mannen gehad en heb niet het idee dat ik iets gemist heb. Niet iedereen wil dat / vindt dat fijn / heeft daar behoefte aan. Ik heb dan wel meerdere partners gehad (maar niet tegelijk) maar ken ook hele gelukkige mensen die met hun jeugdliefde getrouwd zijn. Zijn die dan minder?