Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 12:57

Dat zou mijn ding ook niet zijn. Ik heb liever iemand die exclusief is. Als iemand dat niet wil ook prima maar dan kijk ik verder. Ik vind het wel mooi dat iedereen er anders in staat. Zolang je er eerlijk en open over bent dan moet de ander maar kijken of ie er wat mee kan of niet. Helaas zie je alleen wel dat mensen er niet eerlijk over zijn. Dan krijg je vroeg of laat gezeik

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:15

Relaxed schreef:
Ik kan het alleen maar vanuit mezelf bekijken, maar als een man bij mij op de bank meteen doorgaat naar een volgende, dan was dat meteen de laatste keer. Ik ga daar geen onderdeel van zijn en hoef zo'n man dan echt niet meer :n En ja, ik heb dat meegemaakt, ook al was hij maar een scharrel/fwb, ik ben geen k*t op afroep die je kunt bellen wanneer het jou uitkomt en ondertussen er nog een aantal op je lijstje hebben staan :n

Maar dat is toch een geheel andere situatie? Dit waren 2 sekspartners. Waarvan degene waar ik was op dat moment al alles wist van de ander. Die vond het juist heerlijk dat dit zo kon. Die openheid en het elkaar gunnen. En gistermiddag heeft hij daar nog even van geprofiteerd, en nog even nagepraat over deze situatie die ergens toch heel hilarisch was maar ook wat het hem doet: hij werd er extra geil van: dát is dus bedoeling. Maar dit past ons. Echt meer dan genoeg mensen die dit niet zouden willen en dat is prima. Ook meer dan genoeg mensen die dit graag zouden willen maar niet hebben gevonden nog. Of die het interessant vinden maar zelf niet zouden kunnen of willen. Allemaal prima. Maar om een ander dan een poedersuiker proberen aan te praten of proberen te ‘slut shamen’? Dat snap ik dan weer niet. Die laatste 2 is overigens niet gelukt hoor, ik voel me er heel goed bij en weet dondersgoed wat ik doe. Maar ergens vind ik dat dan wel triest.

Met sommige berichten kan ik juist wel wat, zoals in het andere topic dat de ‘conclusie’ eigelijk is dat ik te open ben en dit een ‘ander door de strot douw’. Dat klopt. Live kan ik vragen of iemand het wil weten. Op internet kan iemand anders kiezen om mij te foeien. Maar ik kan ook kiezen dat ik dan zelf niet teveel deel zodat anderen dit gevoel niet krijgen (door de strot douwen). Bovendien: eens moet de eerste keer zijn dus wanneer je mij niet kent/net nieuw bent hier kan je ook denken: ‘wtf, dit is een paardenforum, die info wil ik niet lezen?’
Maar dat ik her en der berichten lees van mensen die ik niet ‘ken’, die toch aanstoot nemen of zich zelfs ergeren aan ‘weer zo’n bericht van haar’ zegt mij wel dat ik dan simpelweg niet zo open hoef te zijn hier. Het is niet mijn bedoeling anderen te ergeren. Daar is dit forum ook niet voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:28

Marocje schreef:
Relaxed schreef:
Ik kan het alleen maar vanuit mezelf bekijken, maar als een man bij mij op de bank meteen doorgaat naar een volgende, dan was dat meteen de laatste keer. Ik ga daar geen onderdeel van zijn en hoef zo'n man dan echt niet meer :n En ja, ik heb dat meegemaakt, ook al was hij maar een scharrel/fwb, ik ben geen k*t op afroep die je kunt bellen wanneer het jou uitkomt en ondertussen er nog een aantal op je lijstje hebben staan :n

Maar dat is toch een geheel andere situatie? Dit waren 2 sekspartners. Waarvan degene waar ik was op dat moment al alles wist van de ander. Die vond het juist heerlijk dat dit zo kon. Die openheid en het elkaar gunnen. En gistermiddag heeft hij daar nog even van geprofiteerd, en nog even nagepraat over deze situatie die ergens toch heel hilarisch was maar ook wat het hem doet: hij werd er extra geil van: dát is dus bedoeling. Maar dit past ons. Echt meer dan genoeg mensen die dit niet zouden willen en dat is prima. Ook meer dan genoeg mensen die dit graag zouden willen maar niet hebben gevonden nog. Of die het interessant vinden maar zelf niet zouden kunnen of willen. Allemaal prima. Maar om een ander dan een poedersuiker proberen aan te praten of proberen te ‘slut shamen’? Dat snap ik dan weer niet. Die laatste 2 is overigens niet gelukt hoor, ik voel me er heel goed bij en weet dondersgoed wat ik doe. Maar ergens vind ik dat dan wel triest.

Met sommige berichten kan ik juist wel wat, zoals in het andere topic dat de ‘conclusie’ eigelijk is dat ik te open ben en dit een ‘ander door de strot douw’. Dat klopt. Live kan ik vragen of iemand het wil weten. Op internet kan iemand anders kiezen om mij te foeien. Maar ik kan ook kiezen dat ik dan zelf niet teveel deel zodat anderen dit gevoel niet krijgen (door de strot douwen). Bovendien: eens moet de eerste keer zijn dus wanneer je mij niet kent/net nieuw bent hier kan je ook denken: ‘wtf, dit is een paardenforum, die info wil ik niet lezen?’
Maar dat ik her en der berichten lees van mensen die ik niet ‘ken’, die toch aanstoot nemen of zich zelfs ergeren aan ‘weer zo’n bericht van haar’ zegt mij wel dat ik dan simpelweg niet zo open hoef te zijn hier. Het is niet mijn bedoeling anderen te ergeren. Daar is dit forum ook niet voor.

Wat is er zo anders aan die situatie? Behalve dat jij en die mannen het ok vinden en ik niet? Ik geef alleen maar aan dat ik het vanuit mezelf gezien echt niet zou willen. Hoef je jezelf echt niet voor de 86e keer te herhalen en het meteen op jezelf te betrekken. :+ Ik zeg letterlijk dat ik het alleen vanuit mezelf kan bekijken :') Ik weet hoe jij erin staat, dat lezen we hier vaak genoeg, not my cup of coffee zoals ik aangeef.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:35

Joh, hou eens op met dat gehak, leef en laat leven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:37

Ik heb juist zoiets van, ga maar door, dan is het uit hun systeem en kunnen we weer ontopic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:37

Ailill schreef:

Joh bemoei je dr lekker ff mee, dit heet toch gewoon een gesprek..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:38

Ik heb meer zoiets van: waarom beginnen mensen er steeds weer over.

Hou er gewoon eens overop, ik vind sommige uitspraken hier richting een ander bijzonder grof en onnodig.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:39

Relaxed schreef:
Ailill schreef:

Joh bemoei je dr lekker ff mee, dit heet toch gewoon een gesprek..
Ja joh, noem je dat zo? Je staat er duidelijk vanuit een bepaald perspectief in, dan lijkt een gesprek mij inderdaad niet heel constructief meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:39

Tja, ze begint er zelf toch ook steeds weer over? Dan kun je reacties verwachten, zoals er op iedere date en iedere rode vlag gereageerd wordt. Volgens mij is dit topic daarvoor ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:40

Eens.

Maar dan nog kan men fatsoenlijk blijven, dat mis ik bij sommige mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:41

Ailill schreef:
Eens.

Maar dan nog kan men fatsoenlijk blijven, dat mis ik bij sommige mensen.

Ik vind het wel meevallen, ik lees vooral dat mensen er zelf niet voor in zijn en dat mag :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:46

Een vriendin van mij heeft ook een hele periode met drie mannen tegelijkertijd gedate. En ja, ze wisten het ook van elkaar. Gewoon een hele vrije open relatie. Wat ze bij de 1 niet vond deed ze met een ander etc. Helemaal prima, zij was gelukkig en de mannen ook. Als iemand anders op die manier gelukkig is en de personen die erbij zijn betrokken ook: waarom is het dan zo dat anderen hun mening er over moeten klaarhebben? Het is niet zo dat je er persoonlijk bij betrokken wordt :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:48

Uiteindelijk hebben veel mensen toch wel een wilde periode in het leven gehad? Althans ik zou het iedereen gunnen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:53

capopjekop schreef:
Uiteindelijk hebben veel mensen toch wel een wilde periode in het leven gehad? Althans ik zou het iedereen gunnen.
Ik mag het hopen :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:54

Ik vind het juist super tof om van Marocje te lezen wat ze allemaal doet en beleeft. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die een leuker-dan-gemiddeld seksleven erop nahouden, maar die dat niet durven te delen door van die slut shamende reacties.

Het is wel een tinder topic, geen kuisheidstopic.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:58

Relaxed schreef:

Maar dat is toch wat anders dan iemand een afgelikte boterham te noemen?
Ook niet mijn idee, maar de ander dan uitschelden is weer het andere uiterste. Ik vind het wel mooi als je zo kan gaan voor waar je zelf blij van wordt.

En nee, hier geen wilde periode gehad in mijn leven. Denk dat echt niet iedereen zo’n periode heeft gekend :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:59

Relaxed schreef:
Wat is er zo anders aan die situatie? Behalve dat jij en die mannen het ok vinden en ik niet? Ik geef alleen maar aan dat ik het vanuit mezelf gezien echt niet zou willen. Hoef je jezelf echt niet voor de 86e keer te herhalen en het meteen op jezelf te betrekken. :+ Ik zeg letterlijk dat ik het alleen vanuit mezelf kan bekijken :') Ik weet hoe jij erin staat, dat lezen we hier vaak genoeg, not my cup of coffee zoals ik aangeef.

Dan bedoelen we hetzelfde. En ik bedoel met ‘andere situatie’ dat jij dit dus niet zou willen, dus is het niet vergelijkbaar.
Maar blijkbaar wel gebeurd en was het vantevoren niet duidelijk? Want dat een date dan gebeld wordt terwijl jij duidelijk bent geweest ‘niet zo te zijn’: hoe kan het dat er dan gedate werd? Oprechte vraag: is dit vantevoren toch niet duidelijk geweest? Is hij niet helemaal eerlijk geweest? Hadden jullie het er niet over gehad maar waren de verwachtingen gewoon anders? Of kwam je er toen achter dat dit simpelweg niks voor je was en ben je daarna pas duidelijk geworden hierover?

Edit: damn! Meteen tig berichten erbij. Zo snel type ik niet. Ja, ik begin er zelf over, ik wil ook oprecht leren en dat ik sommige mensen erger is niet mijn bedoeling. Maar dan is het wel fijn om te weten wát het precies is. Bij de 1 mijn manier van schrijven (zinsbouw, te expliciet of nog anders) de ander mijn openheid of tig keer wat herhalen (note: mijn kortetermijngeheugen is niet goed, dus daar erger ik me zelf weleens aan als ik mijn berichten nalees: ‘dat had ik ondertussen al 3 keer geschreven).

Dus een gesprek prima. Ook wanneer er totaal verschillende denkwijzen zijn. Maar als ik iemand erger weet ik niet of ik daar ook wat mee kan. Ik kan me niet aanpassen aan 100.000 verschillende boktgebruikers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:01

Nou ik lees niet dat ze een afgelikte boterham wordt genoemd hoor, maar blijkbaar pakken mensen alleen die 2 woorden op uit een hele post :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:01

Lief dooooooen :* Slutshamen is zo 2008.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:15

Ailill schreef:
capopjekop schreef:
Ik mag het hopen :')

Waarom hoop je dat? Ik heb nooit in één weekend meerdere mannen gehad en heb niet het idee dat ik iets gemist heb. Niet iedereen wil dat / vindt dat fijn / heeft daar behoefte aan. Ik heb dan wel meerdere partners gehad (maar niet tegelijk) maar ken ook hele gelukkige mensen die met hun jeugdliefde getrouwd zijn. Zijn die dan minder?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:20

Jildau schreef:
Ailill schreef:
Waarom hoop je dat? Ik heb nooit in één weekend meerdere mannen gehad en heb niet het idee dat ik iets gemist heb. Niet iedereen wil dat / vindt dat fijn / heeft daar behoefte aan. Ik heb dan wel meerdere partners gehad (maar niet tegelijk) maar ken ook hele gelukkige mensen die met hun jeugdliefde getrouwd zijn. Zijn die dan minder?

Wat ik zie in mijn omgeving (#boktdisclaimer: maar dat spreekt natuurlijk niet voor iedereen) is dat die mensen vaak toch zich af gaan vragen hoe 'het' zou zijn met iemand anders...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:22

Persoonlijk ben ik zelf nog maagd maar ik gun iedereen z'n plezier.

Zelf vind ik reinheid en puurheid gewoon erg belangrijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:26

Urbanus schreef:
Persoonlijk ben ik zelf nog maagd maar ik gun iedereen z'n plezier.

Zelf vind ik reinheid en puurheid gewoon erg belangrijk.

_O- _O-

En jouw monsters kinderen zijn van de onbevlekte ontvangenis?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:27

Met een waterpistool naar binnen gespoten :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:28

Urbanus schreef:
Met een waterpistool naar binnen gespoten :')

Urbanus the Virgin it is :D